خوردن این گیاه سرطان رحم را درمان می کند

[ad_1]

اخیراً بسیاری از محققان بر اساس تحقیقات خود، شاید بزرگترین فایده کلم را که ریشه کنی سرطان دهانه رحم است، شناسایی کرده اند.

کلم حاوی ماده شیمیایی به نام DIM است که در سایر سبزیجات چلیپایی یافت می شود. این مواد شیمیایی به طور طبیعی در هنگام مصرف سبزیجات به خصوص کلم در بدن تشکیل می شوند و در نتیجه به مبارزه با سلول های سرطانی کمک می کنند.

این مطالعه با استفاده از موش های آزمایشگاهی در تماس با سلول های سرطانی انجام شد. موش‌های مبتلا به DIM توانستند رشد سلول‌های سرطانی را متوقف کنند. این ماده شیمیایی برای آزمایش بر روی شرکت‌کنندگان در شیمی‌درمانی استفاده شد، که در آن شرکت‌کنندگانی که از این ماده شیمیایی استفاده می‌کردند 50 درصد بیشتر احتمال داشت که درمان خود را بهبود بخشند.

دانشمندان مدت‌هاست می‌دانند که DIM از رشد سلول‌های سرطانی جلوگیری می‌کند. اما طبق آخرین تحقیقات، در واقع می تواند سلول های سرطانی را به طور کامل از بین ببرد.

دکتر دانشگاه فنی تگزاس. Sanji Srivastava تحقیقی در مورد DIM انجام داده است که در آن محققان به این نتیجه رسیده اند که سیس پلاتین را در بدن افزایش می دهد. برای سلول های طبیعی یا غیر عفونی تخمدان مضر یا سمی نیست، که به تخریب سلول های سرطانی کمک می کند.

کلم در پیشگیری از بسیاری از بیماری ها و حفظ ایمنی بالا مفید است. نوشیدن روزانه یک لیوان آب کلم می تواند از سرطان دهانه رحم پیشگیری کرده و آن را درمان کند. پزشکان گاهی اوقات به افرادی که شیمی درمانی می کنند توصیه می کنند برای بهترین نتیجه، کلم بخورند یا آب کلم بنوشند.

سرطان دهانه رحم چیست؟

سرطان رحم از تخمدان ها شروع می شود. جایی که تخمدان ها سلول های تخمک مورد نیاز بدن، پروژسترون و استروژن را تولید می کنند. این نوع سرطان سالانه تقریباً 7000 زن را مبتلا می کند و به عنوان “قاتل خاموش” شناخته می شود. زیرا تشخیص علائم این بیماری دشوار است.

علائم سرطان دهانه رحم شامل گرفتگی شکم، گرفتگی پشت، خونریزی غیرطبیعی واژینال، نفخ، حالت تهوع و گرفتگی مداوم شکم است.

تشخیص دیرهنگام سرطان دهانه رحم می تواند کشنده باشد. تشخیص زودهنگام برای درمان موفقیت آمیز مهم است. سرطان دهانه رحم معمولا با شیمی درمانی یا جراحی درمان می شود.

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما