به‌روزرسانی‌های زنده المپیک: وینسنت ژو از ایالات متحده پس از تست مثبت از رویداد اسکیت مردانه خارج شد

[ad_1]

اعتبار …جیمز هیل برای نیویورک تایمز

دوره اسلوپ استایل در Genting Snow Park در Zhangjiakou اغلب به دلیل سختی و طراحی با تم دیوار بزرگ آن، نقدهای مثبتی دریافت کرده است. روز دوشنبه، تداعی چند صد ساله آن، ساخته شده از برف، به عنوان صحنه ای برای برخی از آکروباتیک های دوره بعدی خدمت کرد.

دوازده فینالیست در اسلوپ استایل اسنوبرد مردان هر کدام سه نوبت را طی کردند و در یک سری از ریل‌های دشوار (و یک پشت بام مصنوعی پوشیده از برف که شبیه یک نگهبان است) و سه پرش غول‌پیکر حرکت کردند. فقط بهترین امتیاز آنها محاسبه شد.

در نهایت این مکس پاروت بود که مدعی طلا شد و پس از آن سو ییمینگ از چین و مارک مک موریس از کانادا. این سومین مسابقه متوالی شیب دار المپیک بود که مک موریس در آن برنز گرفت.

مک موریس گفت: «همانطور که برادرم می‌گفت «رزگلد».

اعتبار …عکس ها و تصویر ترکیبی از امیلی راین / نیویورک تایمز

پیروزی پاروت به معنای بازگشت از سرطان از آخرین بازی های المپیک است. او که یک جوان 27 ساله اهل کبک است، در دسامبر 2018، 10 ماه پس از کسب مدال نقره در رشته اسلوپ استایل در بازی های پیونگ چانگ، به لنفوم هوچکین مبتلا شد. او در سال 2019 بدون سرطان اعلام شد.

پس از برنده شدن در روز دوشنبه گفت: دقیقاً سه سال پیش، در این تاریخ خاص، روی تخت بیمارستان دراز کشیده بودم و 12 دوره شیمی درمانی را پشت سر می گذاشتم. من دیگر نه ماهیچه ای داشتم، نه انرژی، نه کاردیو. گاهی می خواستم ترک کنم، چون رسیدن به صبح روز بعد خیلی سخت بود. این که سه سال بعد اینجا بایستم و طلا بگیری، کاملاً دیوانه کننده است.»

سو، 17 ساله، به عنوان بزرگترین وایلد کارت، یک دزد نمایشی ممکن به این المپیک آمد. اکثر اسنوبردبازان چینی در چند سال گذشته به دلیل همه‌گیری این بیماری در مسابقات بین‌المللی شرکت نکردند. این تیم در زمستان امسال با فهرستی عمیق و ترفندهای چشمگیر دوباره در پیست جهانی ظاهر شد.

مک موریس سو را از مسابقات گذشته و حضور در چین از سال 2010 به یاد می آورد.

اعتبار …جیمز هیل برای نیویورک تایمز

مک موریس گفت: “من دارم این بچه کوچولو را می بینم، او همیشه در اطراف است و اسنوبورد را بیش از هر چیزی دوست دارد و مرا بت کرد.” و سپس، بوم، این پاییز – او خیلی خوب است. مرد شد.»

سو در اولین رقابت هوایی بزرگ فصل در کلرادو قهرمان شد و سپس بهترین امتیاز مقدماتی را در مسابقات مقدماتی المپیک در روز یکشنبه کسب کرد.

به گفته رسانه های دولتی چین، این او را به یک شهرت فوری در چین تبدیل کرد – او قبلاً توسط برخی به عنوان یک بازیگر کودک شناخته شده بود.

او ابتدا در فینال دوندگی محکمی داشت، سپس در مرحله دوم تماشایی. با یک تلنگر از جلو از خانه نگهبانی در نزدیکی بالای مسیر، او سه پرش بزرگ را انجام داد. آخرین، یک 1800 (پنج چرخش)، با فشار دادن سو بازوهایش به هوا، بلند کردن هواداران در جایگاه روی پاهای خود و تکان دادن پرچم ها به پایان رسید.

نمره

CAN پرچم

کانادا

90.96

پرچم CHN

چین

88.70

CAN پرچم

کانادا

88.53

این یک نمایش سرگیجه آور بود. برخی از ترفندهای انجام شده آنقدر چرخش داشتند که شمارش آنها بدون پخش مجدد حرکت آهسته دشوار بود. پس از هر دویدن، داوران حرکات را مطالعه کردند، چرخش‌ها را شمارش کردند، سبک را ارزیابی کردند و اعدادی را که رتبه‌بندی‌ها را تغییر می‌داد، بیرون آوردند.

مدافع قهرمان المپیک، رد جرارد از ایالات متحده، با فرود یک جفت 1620 (چهار و نیم چرخش) دور یک 1080 دو چوب پنبه، با چرخش خارج از محور، پیچ چوب پنبه ای، پیشتاز شد. داوران آن را با امتیاز 83.25 به دست آوردند.

این امتیازی بود که دیگران تعقیب کردند. طوطی برای اولین بار با 90.96 در دومین دور خود، با سه چوب پنبه سه گانه متوالی از آن عبور کرد.

تعقیب و گریز واقعی ادامه داشت.

مک موریس 28 ساله به دنبال اولین مدال طلای المپیک خود بود. او مدال برنز را در اولین مسابقه اسلوپ استایل المپیک در بازی های سوچی 2014 و بازی های پیونگ چانگ 2018 به دست آورد که هر یک از عملکردها به دلیل آسیب دیدگی با مشکل مواجه شدند.

او در بازی‌های X در اواخر ژانویه برنده شد و فکر می‌کرد که ممکن است بازی‌های المپیک را برده باشد، در نهایت، پس از اینکه او در آخرین مسابقه به میدان رفت، فکر کرد حتی بهتر است. جرارد را به مقام چهارم رساند.

مک موریس گفت: صادقانه بگویم، من به نوعی طلا یا نقره فکر می کردم. “اما من اجازه نخواهم داد که من را از پا درآورد.”

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما