به‌روزرسانی‌های زنده Covid: فرمانداران ایالات متحده می‌گویند که زمان آن فرا رسیده است که با کاهش Omicron زندگی با ویروس را یاد بگیریم

[ad_1]

تصویرموج Omicron ماه گذشته بیمارستان‌های بروکلین از جمله مرکز پزشکی بیمارستان بروکدیل را پر کرد.
اعتبار …دیو سندرز برای نیویورک تایمز

موج Omicron اکنون در ایالت هایی که نوع بسیار مسری آن دیرتر وارد شد، فروکش می کند و برخی از فرمانداران می گویند وقت آن رسیده است که آمریکایی های خسته از بیماری همه گیر تلاش کنند تا حس عادی بودن را بازگردانند و یاد بگیرند که با این ویروس زندگی کنند.

ایالات متحده همچنان در وضعیت نامطمئنی قرار دارد، زیرا بیمارستان ها بیش از حد تحت فشار هستند و مرگ و میر روزانه بالای 2500 نفر است و در حال افزایش است. تعداد موارد در حال حاضر در برخی از ایالت‌های داخلی از جمله آریزونا، یوتا، کلرادو، داکوتای شمالی، لوئیزیانا و می‌سی‌سی‌پی، جایی که Omicron اخیراً در حال گسترش است، رو به کاهش است، و در حالی که موارد جدید در سطح ملی نیز کاهش می‌یابد، اما بسیار بیشتر از هر دوره دیگری باقی مانده است. از بیماری همه گیر و گسترش یک زیرمجموعه Omicron که به نظر می رسد حتی مسری تر باشد، برخی از کارشناسان هشدار داده اند که ممکن است بیش از حد انتظار طول بکشد تا موج زمستان کاهش یابد.

میانگین روزانه موارد در ایالات متحده حدود 519000 نفر در روز است – بیش از دو برابر بدترین آمار در زمستان گذشته. به نظر می رسد بستری شدن در بیمارستان، که موارد تاخیری دارند، در سطح کشور به اوج خود رسیده است، هرچند که نسبت به اوج زمستان گذشته همچنان بالاتر است. مرگ و میرها که عقب ماندگی بیشتری دارند نیز در برخی ایالت ها در سطح بی سابقه هستند.

در چند ایالت، مانند واشنگتن و مونتانا، موارد هنوز در حال افزایش است.

چند تن از رهبران ایالت روز یکشنبه گفتند که در حالی که انواع بیشتر و به ناچار افزایش دیگری یک تهدید باقی می ماند، Omicron کشور را به مرحله بومی ویروس نزدیکتر کرده است.

فرماندار گفت: «ما این موضوع را به صفر نخواهیم رساند. فیلیپ دی. مورفی از نیوجرسی، یک دموکرات، روز یکشنبه در برنامه خبری «Meet the Press» در NBC News به چاک تاد گفت. ما باید یاد بگیریم که چگونه با آن زندگی کنیم.»

کارشناسان بهداشت عمومی می گویند مرحله بعدی ویروس در ایالات متحده به این بستگی دارد که چه گونه هایی ظاهر می شود و آیا کمپین واکسیناسیون کند بهبود می یابد یا خیر. به گفته کارشناسان، مصونیت گله در برابر ویروس کرونا بعید است به دست آید.

گسترش یک زیرمجموعه Omicron یادآور مسیر غیرقابل پیش بینی بعدی است که این بیماری همه گیر می تواند طی کند.

دانشمندان هشدار می‌دهند که عضو جدید خانواده ویروسی Omicron که به نام BA.2 شناخته می‌شود، می‌تواند موج Omicron را در بسیاری از نقاط جهان به جلو ببرد. تاکنون به نظر نمی رسد که BA.2 باعث بیماری شدیدتر شود و واکسن ها به همان اندازه که بر علیه سایر اشکال Omicron موثر هستند در برابر آن موثر هستند. اما BA.2 نشانه هایی از انتشار سریعتر را نشان می دهد.

توماس پیکاک، ویروس شناس در امپریال کالج لندن، کارل زیمر، از روزنامه تایمز، می گوید: «این ممکن است به معنای اوج بالاتر عفونت در مکان هایی باشد که هنوز به اوج خود نرسیده اند، و کاهش روند نزولی در مکان هایی که قبلاً اوج Omicron را تجربه کرده اند.

دکتر. آنتونی اس. فائوچی، مشاور ارشد کووید پرزیدنت بایدن، اخیراً خوش‌بینی محتاطانه‌ای ارائه کرد و گفت که معتقد است شیوع بیماری‌ها می‌تواند در ماه‌های آینده بسیار قابل کنترل‌تر شود – تا جایی که «آن‌ها آنجا هستند، اما اختلالی ایجاد نمی‌کنند. . جامعه.”

با کاهش Omicron، Gov. آسا هاچینسون از آرکانزاس، یک جمهوری خواه، گفت که ایالات متحده باید به سمت برخورد با ویروس به گونه ای حرکت کند که گویی بومی است، اما مراقب خود باقی بماند. وی اذعان کرد که انواع بیشتری اجتناب ناپذیر است و از دولت فدرال خواست به ایالت ها کمک کند ظرفیت آزمایش و دسترسی به درمان ها را افزایش دهند.

او در برنامه “ملاقات با مطبوعات” گفت: “این جایی است که دولت فدرال باید گام بردارد.” بیایید از این نزول استفاده کنیم تا برای آنچه در اطراف است آماده شویم.

رونی کارین رابین، کارل زیمر و مگی آستور به این گزارش کمک کرد.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما