به‌روزرسانی‌های زنده Covid: با گسترش Omicron، بیمارستان‌ها در 22 ایالت ایالات متحده پر می‌شوند

[ad_1]

تصویریک پرستار در حال درمان یک بیمار کووید-19 در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شارپ گروسمونت در لا مسا، کالیفرنیا.
اعتبار …Etienne Laurent / EPA، از طریق Shutterstock

بر اساس داده‌های ارسال شده توسط وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده، نوع بسیار مسری Omicron موج عظیمی از ویروس کرونا را ایجاد می‌کند که بیمارستان‌ها را در نزدیک به دوجین ایالت به محدودیت‌های ظرفیت خود نزدیک‌تر می‌کند.

آمار نشان می دهد که حداقل 80 درصد از کارمندان در 24 ایالت از جمله جورجیا، مریلند و ماساچوست روز پنجشنبه تخت های بیمارستانی را اشغال کردند.

نگران‌کننده‌تر، داده‌ها نشان می‌دهد که در 18 ایالت و واشنگتن دی سی، حداقل 85 درصد از تخت‌های بزرگسالان پر شده است و آلاباما، میسوری، نیومکزیکو، رود آیلند و تگزاس شدیدترین تخت‌ها را دارند.

نوع omicron افزایش تقریبا عمودی در عفونت و بستری شدن در بیمارستان را لمس می کند و بر ظرفیت ICU فشار می آورد. در هفته گذشته بیش از هر دوره هفت روزه دیگر موارد ابتلا به ویروس کرونا در سراسر کشور و 26 ایالت گزارش شده است.

طبق پایگاه داده نیویورک تایمز، در طول آن مدت، روزانه بیش از 803000 مورد ابتلا به ویروس کرونا در ایالات متحده گزارش شده است که 133 درصد نسبت به دو هفته قبل افزایش یافته است، به طوری که 25 ایالت و منطقه بالاترین آمار هفتگی خود را گزارش کرده اند. پرونده هنوز میانگین روزانه مرگ و میر با 53 درصد افزایش به 1871 نفر رسیده است.

این به افزایش میانگین نرخ بستری شدن در بیمارستان نسبت به اوج زمستان گذشته کمک کرده است. بستری شدن بیش از 148000 نفر در روز در بیمارستان که تست کرونای آنها مثبت شد در آن هفته یک رکورد است. بر اساس پایگاه داده تایمز، این تعداد در آلاباما، فلوریدا، لوئیزیانا، پورتوریکو و جزایر ویرجین ایالات متحده به سرعت در حال افزایش است.

(آمار بستری شدن در بیمارستان شامل افرادی است که پس از بستری شدن به دلیل شرایط غیر مرتبط با کووید-19، آزمایش آنها برای ویروس مثبت بوده است، اما هیچ داده ملی مبنی بر تعداد افراد در آن دسته وجود ندارد.)

پرزیدنت بایدن در این هفته گفت که از روز شکرگزاری، کاخ سفید بیش از 350 پزشک نظامی، پرستار، امدادگر و سایر کارکنان خود را به 24 ایالت فرستاده است تا به بیمارستان ها در مقابله با چالش های کارکنان کمک کنند و قصد دارد 1000 نفر دیگر را به شش فرد آسیب دیده اعزام کند. . او و دیگر مقامات گفتند که علاوه بر بیش از 14000 عضو گارد ملی که در 49 ایالت برای کمک به کارکنان ایالت ها و سایر مراکز پزشکی مستقر شده اند.

روز چهارشنبه، تیم والاس، فرماندار مینه‌سوتا گفت که این ایالت 40 میلیون دلار از بودجه فدرال برای کمک به بیمارستان‌ها در 60 روز آینده هزینه خواهد کرد زیرا می‌دانیم که در 60 روز آینده شاهد افزایش شدید موارد ابتلا خواهیم بود. نوع Omicron. «بیمارستان‌های مینه‌سوتا در تلاش هستند تا با سقوط، زمانی که گارد ملی برای کمک به بیماران سیل آلوده به نوع مرگ‌بار دلتا فراخوانده شدند، عقب نمانند.

روز چهارشنبه، کیت براون، فرماندار اورگان گفت که او 700 نفر دیگر از گارد ملی این ایالت – در مجموع 1200 عضو مستقر – را برای کمک به بیمارستان ها برای مقابله با افزایش مبتلایان به ویروس کرونا اعزام می کند. او در توییتر نوشت: «بیمارستان‌های ما تحت فشار زیادی هستند.

یک روز قبل، فرماندار جانت میلز از مین گفت که در حال فعال کردن 169 عضو گارد ملی برای کمک به محدودیت ظرفیت بیمارستان و اضافه کردن بیش از 200 عضو مستقر در ایالت است.

خانم میلز در بیانیه ای گفت: “ای کاش مجبور نبودیم این قدم را برداریم.”

آلبرت سان به تحقیق کمک کرد.



[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما