به‌روزرسانی‌های زنده Quaid: دستورات ماسک ایالات متحده با کمی تعلیق، به سرعت و به راحتی

[ad_1]

تصویردانش‌آموزان روز دوشنبه به مدرسه در بخش تاتنهام استاتن آیلند می‌رسند.
اعتبار …آندریاس کاداکی برای نیویورک تایمز

با کاهش موارد Omicron، دستورات ماسک به سرعت در ایالات متحده در چند هفته گذشته ناپدید شده است. اما برخی از مدارس، شهرها و ایالت‌ها مسدود شده‌اند و برخی از معلمان، والدین و دانش‌آموزان نگران هستند که برای کنار گذاشتن ماسک در مدارس خیلی زود است.

از روز دوشنبه، هاوایی تنها ایالت ایالات متحده است که دستور ماسک داخلی در سراسر ایالت خود را انجام نمی دهد. به گفته سایت ردیابی مدارس Barbeau، حدود یک سوم مدارس در ایالات متحده هنوز به ماسک نیاز دارند. از 7 تا دوشنبه، تعداد مناطق مدرسه ای که به ماسک پایان داده اند تقریباً دو برابر شده است.

حتی پورتوریکو، یکی از آخرین هولوکاست ها در این کشور، روز دوشنبه گفت که به دستور ماسک خود، از جمله در مدارس، پایان خواهد داد.

از آنجایی که بسیاری از مقامات بهداشت عمومی آمریکایی ها را وارد دوره جدیدی بدون ماسک می کنند، برخی در این کشور از دستورالعمل های جدید استقبال کرده اند، در حالی که برخی دیگر نگران هستند که این اقدام زودهنگام باشد. براساس پایگاه داده نیویورک تایمز، تا روز دوشنبه، بیش از یک سوم کشور به طور کامل در برابر ویروس کرونا واکسینه نشده بودند.

در هفته‌های اخیر، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها پیشنهاد کرده‌اند که اکثر آمریکایی‌ها دیگر نیازی به پوشیدن ماسک ندارند، و پرسنل بیشتری را مجبور به حذف نیاز به ماسک می‌کند.

بسیاری از مناطق مدارس، مستقل از شهرها یا ایالت‌هایشان، ماسک‌های مخصوص به خود را دارند. مدارس دولتی در بوستون، واشنگتن و سیاتل همچنان به ماسک مدارس نیاز دارند، اگرچه مقامات در اکثر این شهرها قوانین مربوط به ماسک را لغو کرده اند.

در شهر نیویورک، بزرگترین منطقه مدرسه در ایالات متحده، نیاز به ماسک مدرسه روز دوشنبه به حالت تعلیق درآمد. ایالت نیویورک هفته گذشته ماسک مدرسه خود را لغو کرد.

رابین استروف از بوفالو یکی از بیش از 1000 پدر و مادری در ایالات متحده بود که اخیراً در مورد نگرانی در مورد اختیاری شدن ماسک در مدارس به تایمز نامه نوشتند. او نوشت: «به‌طور باورنکردنی احساس عصبانیت و استرس می‌کنم. “امور شهرستان ما هنوز در میانه راه است. من می دانم که ماسک ها باید زمانی برداشته شوند، اما برداشتن زودتر آنها منطقی نیست.

کارشناسان خاطرنشان می کنند که اگرچه خطر ابتلا به کووید برای کودکان واقعی است، اما اکنون با آنفولانزا برابری می کند. و بسیاری از پزشکان به استرس سلامت روانی که کودکان در طول این بیماری همه گیر با آن روبه رو می شوند و ارزش آموزشی دیدن چهره های کامل اشاره می کنند.

شهرهای بزرگ، از جمله دالاس، هیوستون و فیلادلفیا، ماسک را در مدرسه اختیاری کرده اند یا به زودی آماده انجام این کار هستند. در شهرستان لس آنجلس، نواحی مدارس از روز جمعه، زمانی که دیگر نیازی به ماسک های شهرستانی نیست، قوانین خود را در مورد ماسک وضع خواهند کرد. اما شهر لس آنجلس، دومین منطقه بزرگ کشور، همچنان به ماسک در مدارس خود نیاز خواهد داشت.

دستور ماسک در شیکاگو، محل سومین ناحیه مدرسه بزرگ در ایالات متحده، دوشنبه به پایان می رسد.

این هفته در شهر نیویورک، لورین هریگان، 36 ساله، از دخترش، لندن کاروی، دانش آموز کلاس اول در بروکلین، خواست که ماسک بزند. “من فکر می کنم آنها برای برداشتن ماسک خیلی سریع می دوند.” هریگان گفت.

دیلن دی گوتا، دانش‌آموز کلاس پنجمی در بخش تاتنهام در استاتن آیلند، گفت که احساس می‌کند قوانین را زیر پا می‌گذارد، زیرا به استفاده از ماسک عادت کرده است.

او گفت: «احساس می‌کردم کار اشتباهی انجام می‌دهم.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما