به‌روزرسانی‌های زنده Covid: لغو بیشتر پروازها باعث افزایش سفر تعطیلات می‌شود

[ad_1]

تصویرنماینده گیت خطوط هوایی یونایتد در دنور این هفته.  یونایتد به چندین شرکت هواپیمایی دیگر پیوست تا پروازهای خود را در روز کریسمس لغو کند.
اعتبار …ارین شاف / نیویورک تایمز

هزاران مسافر در روز پنجشنبه همین پیام آزاردهنده را دریافت کردند: لغو آخرین لحظه پروازهای کریسمس در روزهای جمعه و شنبه به دلیل افزایش اخیر موارد Omicron با کارکنان خطوط هوایی.

وب سایت Flight Aware نشان داد که تا صبح جمعه، تعداد لغو پروازها در سراسر جهان از 3000 فراتر رفته است. این آخرین شوک در فصل تعطیلات بود که عمدتاً به دلیل نوع جدید و پرتیراژ omikron است که اکنون بیش از 70 درصد از کل موارد جدید کروناویروس در ایالات متحده را تشکیل می دهد.

خطوط هوایی دلتا اعلام کرد که حدود 135 پرواز را در روز جمعه پس از اتمام “همه گزینه ها و منابع” از جمله تغییر و جایگزینی هواپیما و خدمه برای پوشش پروازهای برنامه ریزی شده لغو کرده است. اعتبار لغو آن به “ترکیبی از آب و هوای بالقوه نامطلوب و اثرات نوع Omicron در برخی مناطق اما نه چندان محدود” اختصاص دارد.

خطوط هوایی یونایتد حداقل 150 پرواز برنامه ریزی شده از ده ها فرودگاه را در روز جمعه لغو کرد – طبق اعلام Flight Aware، 44 پرواز دیگر برای شنبه برنامه ریزی شده بود. خطوط هوایی دیگر، از جمله جت بلو و الگانت، همین کار را کردند، اگرچه امریکن ایرلاینز صبح جمعه اعلام کرد که در حال حاضر هیچ پروازی لغو نشده است.

در استرالیا، ده‌ها پرواز در فرودگاه‌های شهرهای بزرگ مانند سیدنی و ملبورن لغو شدند زیرا موارد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور به بالاترین حد خود از زمان شروع همه‌گیری رسیده است. و در اروپا، سخنگوی خدمات قطار یورواستار صبح جمعه گفت که تعداد کمی از قطارها به دلیل کاهش تقاضا به دلیل محدودیت‌های سفر در سراسر قاره لغو شده‌اند.

بر اساس گزارش ردیاب کروناویروس نیویورک تایمز، روزانه حدود 170000 مورد جدید در ایالات متحده گزارش می شود که افزایش 38 درصدی را طی دو هفته گذشته نشان می دهد.

یونایتد در بیانیه ای اعلام کرد که “تاثیر مستقیم Omicron بر خدمه پرواز ما و افرادی که عملیات ما را انجام می دهند” لغو شد. به گفته سخنگوی جاشوا فرید که گفت یونایتد در اسرع وقت به مشتریان هشدار داد، اعضای خدمه در حال تماس های بیمار هستند. و در حالی که آقای فرید گفت که انتظار ندارد شرکت هواپیمایی پروازهای بیشتری را لغو کند، این احتمال وجود داشت.

او گفت: «ما واقعاً این روزها را مدیریت می کنیم. ممکن است برخی از پروازهای دیگر در روز شنبه لغو شوند. ممکن است. “

مشتریان برای پخش شکایات خود در مورد لغو به رسانه های اجتماعی رفتند.

مقامات خطوط هوایی گفتند در استرالیا، جایی که بیش از 500 مورد Omicron گزارش شده است، بسیاری از کارکنان خطوط هوایی پس از شناسایی افراد نزدیک به موارد مثبت ویروس کرونا، قادر به کار نیستند. طبق شرایط دولت، آنها باید هفت روز جداگانه نگه داشته شوند.

یکی از نمایندگان Jetstar Airways روز جمعه در ایمیلی گفت که “مشکلات رو به رشد در جامعه عمومی مستلزم آزمایش تعداد زیادی از اعضای تیم خط مقدم و جداسازی آنها به عنوان افراد نزدیک است.” در نتیجه، مجبور شدیم تغییراتی دیرهنگام در برنامه خود ایجاد کنیم.»

با ادامه گسترش ویروس، کمبود کارکنان در بخش‌های مختلف بر خدمات در بسیاری از کشورها تأثیر می‌گذارد.

انگلیس این هفته اعلام کرد که تعداد روزهایی را که افراد باید در ایزوله شوند از 10 روز به 7 روز پس از نشان دادن علائم کووید-19 کاهش می دهد و مقامات گفتند که این تغییر می تواند به کاهش کمبود کمک کند. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده روز پنجشنبه حرکت مشابهی انجام داد، اگرچه این تغییر فقط برای کارکنان بهداشت اعمال می شود.



[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما