به روز رسانی زنده: طوفان در چندین ایالت، با حداقل 70 کشته در کنتاکی

[ad_1]

ویدئو

پخش کننده ویدیو در حال class=
تصاویر هوایی از یک خبرگزاری محلی که خسارت شدید آب و هوا به انبار آمازون در ادواردزویل، ایالت ایالت ایالت ایالت ایالت ایالت ایلند را نشان می دهد. مقامات گفتند پس از ریزش سقف انبار یک “مرگ تایید شده” وجود دارد.اعتباراعتبار …نیتا ستام برای نیویورک تایمز

ادواردزویل، بیمار پلیس با تجهیزات ضد شورش به تجمع روز جمعه یورش برد و صدها معترض را با کامیون بیرون کشید. پلیس با تجهیزات ضد شورش به تظاهرات روز جمعه یورش برد و صدها معترض را با کامیون خارج کرد. از ساختمان.

مارک میفیلد، رئیس آتش نشانی ادواردزویل گفت که سه نفر از ساختمان تخلیه شدند و یک نفر به بیمارستان منتقل شد. او صبح روز شنبه از وضعیت مرد اطلاعی نداشت اما گفت که معتقد است این مرد “در وضعیت پایداری” قرار دارد.

پلیس گفت 30 کارگر خود را به سلامت از ساختمان بیرون کشیدند. مایکل فیلبک، رئیس پلیس ادواردزویل، گفت که اتوبوس چندین کارگر را با خانواده‌های خود در ساحل پونتون در نزدیکی خود آورده است.

کاپیتان میفیلد گفت که او نمی‌دانست چند کارگر داخل ساختمان بودند که طوفان حدود ساعت 8:30 شب رخ داد. رئیس فیل بک در یک کنفرانس خبری صبح شنبه تخمین زد که حدود 50 نفر در ساختمان بودند.

سروان میفیلد گفت که نیروهای اورژانس در ساعت 8:38 صبح تماس اولیه دریافت کردند و چند دقیقه بعد به محل رسیدند و افزود که حدود 100 امدادگر بلافاصله پس از ریزش ساختمان در محل حادثه حضور داشتند. بیش از دوازده منطقه پلیس، آتش نشانی و بخش خدمات فوریت های پزشکی پاسخ دادند.

صبح روز شنبه، پلیس ورودی پردیس را در حدود 20 دقیقه در شمال شرقی سنت لوئیس بست.

این ساختمان دو ساله در یک مرکز توزیع در غرب شهر واقع شده است و حدود 20 انبار از 100000 تا 1.4 میلیون فوت مربع دارد. آن سوی بزرگراه، انبار دیگری از آمازون است. به گزارش آسوشیتدپرس، طوفان باعث فروریختن دیواری به شکل زمین فوتبال در انبار به همراه سقف آن شد.

کاپیتان میفیلد از ساختمان تقریباً 400000 فوت مربعی گفت: “نیمی از آن گم شده است، از بین رفته است. وی با بیان اینکه نیمه دیگر ساختمان صبح روز شنبه ساخته شد، افزود: کارگران به سلامت تخلیه شده اند.

انبوهی از بتن وجود دارد. این عمدتا از بتن و فولاد ساخته شده است، “رئیس فیل بک صبح شنبه گفت.” باد در بیرون می وزد، بنابراین همه چیز ناپایدار است.”

یک جریان ثابت از خودروهای ساختمانی صبح شنبه به محل حادثه رسیدند. کارگران با استفاده از جرثقیل برای پاکسازی توده در محل مشاهده شدند. وزش بادها با سرعت بیش از 20 مایل در ساعت صبح روز شنبه ادامه یافت و باعث لرزش قطارها شد.

اینگرید باراونا، 37 ساله، در مسیر تحویل در 20 دقیقه از انبار بود که ساختمان فرو ریخت.

صبح روز شنبه، او در تلاش بود تا بفهمد چه اتفاقی برای کارگر دیگری افتاده است که هنوز مفقود شده است.

گفت: از خدا می‌پرسم که حالش خوب است.

صبح روز شنبه، خانم باراهونا ماشین خواهرش را قرض گرفت تا با دختر 4 ساله‌اش در پارکینگ نزدیک انبار رانندگی کند. راننده یدک کش در حال خارج کردن خودرو از صحنه فاجعه بود. بسیاری از آنها هلاک شدند. ماشین خانم باراهونا آسیب زیادی دیده بود.

جردن در کنار جاده نزدیک انبار پارک شده بود و کلسی برایان از بتلتو، ایل. او گفت که مادر خانم برایان که به عنوان یک راننده تحویل در تأسیسات آمازون در آن سوی بزرگراه از انبار آسیب دیده کار می کرد، خیالش راحت شد. خوب بود او گفت که طوفان دقایقی پس از ترک کار او در جمعه شب رخ داد.

مادر خانم برن به او گفت که قبل از اینکه آمازون از کارگران بخواهد در محل پناه بگیرند، ساختمان را ترک کرده است. خانم برن گفت: «وقتی در بزرگراه بود، مجبور بود یک دور برگرداند و در یک جهت منتظر بماند تا طوفان تمام شود.

کاپیتان میفیلد گفت که بقیه ساختمان ممکن است تخریب شود. او گفت: “من هیچ راهی برای نجات آن نمی بینم.”

ماشین آلات سنگین برای جابجایی دیوارهای فروریخته وارد شد تا هیچ کس دیگری گم نشود و تیم های نجات در حال بررسی خودروهای له شده توسط دیوارهای فروریخته هستند.

کلی نانتل، سخنگوی آمازون روز شنبه در بیانیه ای گفت: «ما عمیقاً از خبر مرگ یکی از اعضای خانواده آمازون در ادواردزویل، ایالت ایالت، متأسفیم. افکار و دعاهای ما برای قربانیان، عزیزان آنها و همه کسانی است که تحت تأثیر طوفان قرار گرفته اند.»

طبق گزارش The St.

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما