کشتن به خاطر “کفش بیچاره در پشت!”

[ad_1]

متهم فراری با سابقه کیفری در حین زندگی مخفیانه و اطلاعاتی پس از 5 سال اطلاعات اطلاعاتی خراسان رضوی که به همراه برادر بزرگش به خاطر “کفش بیچاره پشتی” مرتکب جنایتی هولناک شدند. تحصیل کرده بودند.

به گزارش خراسان، این جنایت هولناک در روزهای 29 و 9 شهریورماه در حالی رخ داد که دختر 5 سال پس از ازدواج ناموفق با جوان 5 ساله به نام «س» آشنا شد. پس از مدتی دوباره تصمیم به ازدواج می گیرند، اما خانواده که متقاعد شده اند با این ازدواج مخالف هستند، به دنبال پنهان کردن علاقه خود به دختر مطلقه و تنظیم عقد ازدواج موقت هستند.

تازه ازدواج کرده و داماد این ماجرا را آغاز کردند و دختر جوان نیز اصرار داشت موضوع را علنی کند. بیش از دو ماه از جشن ازدواج می گذشت و تازه دامادها به خانه ای رفته بودند که هیچ کس در آن حضور نداشت. پسر جوان نیز در آن زمان با نامزد پیشنهادی تماس گرفت و متوجه شد که وی به تنهایی به خانه خواهرش رفته و به خانه همسرش در بلوار ذوالفقار نیز رفته بود اما نزدیک نیمه شب بود که زنگ خانه به صدا درآمد.

دختر جوان که تا دقایقی بعد نمی دانست باید چه کار کند، پول هولناکی داشت. خواهر و برادر هنوز مشغول صحبت بودند که ناگهان برادر دیگر نیز وارد خانه شدند و با دیدن دو برادر جوان در کنار خواهر نتوانستند عصبانیت خود را کنترل کنند و بدن خود را در “BR” (کوچولو) گذاشتند. خواهرشوهر مورد حمله قرار گرفت و برادر بزرگترش نیز توسط مرد جوانی با چاقو به قتل رسید و از داخل خودرو خارج شدند و صحنه باز شد.

ساعت 2:20 دقیقه بامداد عقرب و نهم شهریور ماه که توسط شاهدان عینی به پلیس گزارش شد، گروهی از نیروهای اداری به فرماندهی سروان علی بهرام زاده در بررسی های اولیه مشخص کردند که پیکر نیما جان، یک جدید داماد نیز به بیمارستان رضوی مشهد منتقل شده بود اما جست و جوی کادر پزشکی نتیجه ای نداشت و قاضی اسماعیل شاکر (مصاحبه ویژه قتل عمد مشهد در زمان حادثه) در این باره خبر داد و شروع به کار کرد. تحقیقات با حضور مقام قضایی در محل حادثه.

در حالی که هیچ یک از شاهدان به دلیل شب تاریک موفق نشدند، شماره پلاک مهاجمان خودخوانده حفظ شد. رسید یک قبض جوان مجروح (کشته شده). بررسی های شبانه نشان می دهد که آنها در خانه ذکر شده در بالا زندگی می کنند و شوهر در خانه حضور ندارد. در آن زمان، این زن شناسایی و با ادعای حضور خواهر شوهر به همراه تازه عروس در مقصد، موضوع منتفی شد.

روز بعد دختر 9 ساله خود را به پلیس معرفی کرد و جنایت را پنهان کرد. گفت: از حدود 6 ماه پیش و برای مدت 5 ماه به عقد موقت «س» می آیم. و در حین ارسال نامه برای افسر مدعی شد: شب حادثه فرد معرفی شده به منزل خواهرم آمد و از من خواست که وارد خانه نشوم زیرا احتمال می دادم برادرانم از خانه خارج شوند. در راه بود، اما او گوش نکرد.» به خانه بیا. طولی نکشید که ناگهان دو برادر به همراه چند تن از دوستانم به سمت من آمدند و آنها شروع به داد و فریاد کردند و برادر بزرگترم نیز با چاقو به سمت من حمله کرد و چاقو را به سمت من نشانه رفت. می ترسیدم از کنار برادرم فرار کنم و به حضور همسایه پناه ببرم، اما او مهاجمان خونخوارش را با خود ببرد.

بر اساس اعترافات این زن جوان، تحقیقات در خصوص این پرونده با دستور ویژه قاضی شاکر برای شناسایی و دستگیری ضاربان آغاز شد اما آنها در مکان نامعلومی رها شدند. در حالی که تحقیقات اطلاعاتی پلیس آگاهی خراسان رضوی برای شناسایی متهم فراری ادامه داشت، پرونده جنایی در دادگاه عمومی و انقلاب مشهد صادر و دو برادر به صورت غیابی محاکمه شدند. قضات دادگاه کیفری خراسان رضوی پس از بررسی دقیق محتویات پرونده در نهایت «ب-ر» (برادر بزرگ) را به قصاص نفس و «الف-ر» (برادر کوچکتر) را به 3 سال حبس تعزیری محکوم کردند. پرونده کیفری پس از اجرای حکم به دادسرای مشهد ارسال شد تا تحقیقات پلیسی و قضایی برای دستگیری متواریان ادامه یابد. به گزارش خراسان، حیف شد که در دو سال اخیر پس از این حادثه دلخراش، این قتل عام با کمک نیروهای متخصص پلیس و اطلاعاتی که در یکی از مناطق رباط با علامت «ع. شهر کریم زیر نقاب تهران زندگی مخفیانه و مستعار دارد.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما