به روز رسانی زنده کووید: دولت بایدن 400 میلیون ماسک را از انبار ملی آزاد خواهد کرد

[ad_1]

تصویرپرزیدنت بایدن روز پنجشنبه از طرح خود برای توزیع آزمایشات و ماسک های رایگان کرونا در میان مردم آمریکا رونمایی کرد.
اعتبار …داگ میلز / نیویورک تایمز

دولت بایدن در مواجهه با درخواست‌های کارشناسان بهداشت عمومی برای تحویل ماسک‌های باکیفیت به مردم آمریکا، روز چهارشنبه اعلام کرد که 400 میلیون ماسک غیرجراحی N95 را به صورت رایگان در مراکز بهداشتی اجتماعی و داروخانه‌های خرده‌فروشی در سراسر ایالات متحده ارائه می‌کند. ایالت ها.

این اقدام که مقامات آن را “بزرگترین استقرار تجهیزات حفاظت فردی در تاریخ ایالات متحده” می نامند، چند روز پس از آن صورت می گیرد که مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری دستورالعمل های ماسک خود را به روز کرد و اذعان کرد که ماسک های پارچه ای به اندازه ماسک های جراحی یا دستگاه های تنفسی محافظت نمی کنند. .

ماسک‌های تنفسی N95 که به این دلیل نامگذاری شده‌اند که می‌توانند 95 درصد از ذرات معلق در هوا را در صورت استفاده صحیح فیلتر کنند، عرضه آنها در مراحل اولیه یک اپیدمی کم بود. طبق نسخه جدید ماسک CDC، ماسک‌هایی که به درستی نصب شده‌اند دارای N95 سطح بالاتری از محافظت را ارائه می‌دهند.

چهارشنبه همچنین روز راه‌اندازی رسمی covidtests.gov بود، وب‌سایت جدید دولت که به آمریکایی‌ها امکان می‌دهد آزمایش‌های ویروس کرونا را در خانه به صورت رایگان سفارش دهند. سایت بی سر و صدا در روز سه شنبه جابجا شد.

دولت به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است که چرا در سریع ترین زمان ممکن اقدام به توزیع آزمایشات و ماسک ها در بین مردم نکرده است، به ویژه به دلیل افزایش زیاد موارد به دلیل نوع Omicron. برخی از کارشناسان بهداشت عمومی پیشنهاد کرده اند که دولت فدرال ماسک N95 را به هر خانه ارسال کند.

جف جاینتز، هماهنگ کننده پاسخ به ویروس کرونا رئیس جمهور بایدن، هفته گذشته به خبرنگاران گفت که دولت “فعالانه” به دنبال راه هایی برای تهیه ماسک های با کیفیت بالا است.

کاخ سفید روز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که دولت ارسال ماسک‌های N95 به داروخانه‌ها و مراکز بهداشتی را در آخر هفته آغاز خواهد کرد و انتظار می‌رود که این ماسک‌ها تا پایان هفته آینده در دسترس باشند. در بیانیه آمده است که این رویداد تا اوایل فوریه به طور کامل آماده خواهد شد.

این ماسک‌ها از ذخایر ملی استراتژیک، ذخیره اضطراری کشور که در ابتدای همه‌گیری به شدت تخلیه شده بود، به دست می‌آیند و کارکنان مراقبت‌های بهداشتی را ملزم می‌کرد تا بدون ماسک و سایر وسایل حفاظت فردی با ویروس جدید مبارزه کنند.

تحقیقاتی که نیویورک تایمز در ماه مارس منتشر کرد، نشان داد که این انبارها در طول سال‌ها برای محافظت در برابر حملات بیو تروریستی وزن زیادی داشته است. در بیشتر بخش های دهه گذشته، تقریباً نیمی از بودجه صرف واکسن سیاه زخم شده است.

قبل از ظهور ویروس کرونا در آنجا، چین نیمی از ماسک‌های جهان را می‌ساخت، و این کشور در حال انباشت آن‌ها بود و بیمارستان‌های ایالات متحده – و بقیه جهان – در حال تقلا برای تامین تجهیزات بودند. از دسامبر 2020، ایالات متحده همچنان با کمبود نگران کننده تجهیزات محافظ شخصی مواجه است.

دولت بایدن قول داد که این کاستی ها را برطرف کند. در جلسه استماع سنا هفته گذشته، دان اوکانل، دستیار وزیر آمادگی و پاسخ در وزارت بهداشت و خدمات انسانی، گفت که این موجودی در حال حاضر 737 میلیون ماسک N95 دارد که همگی از تولیدکنندگان داخلی هستند.

دولت همچنین در حال درخواست پیشنهادات از شرکت‌هایی است که پتانسیل افزایش تولید را به 141 میلیون ماسک N95 در ماه در شرایط بحرانی دارند و می‌تواند در زمانی که تقاضا کم است، تولید را با نرخ پایین‌تری حفظ کند تا کشور هرگز کوچک نشود. خانم اوکانل گفت که اورژانس های بهداشت عمومی دوباره کاهش خواهند یافت.

وی گفت: با وجود کاهش تقاضا، در حال ذخیره این ظرفیت فعلی هستیم.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما