به روز رسانی زنده Quaid: کاخ سفید استراتژی ضد استراتژی جدیدی را معرفی می کند

[ad_1]

ویدئو

پخش کننده ویدیو در حال class=
پرزیدنت بایدن در سخنرانی خود در مورد وضعیت اتحادیه برنامه‌ای را تشریح کرد که در صورت آزمایش ویروس کرونا در داروخانه‌ها و مثبت شدن آزمایش، به آمریکایی‌ها درمان ضد ویروسی رایگان در محل ارائه می‌دهد.اعتباراعتبار …سارا بث مانی / نیویورک تایمز

کاخ سفید روز چهارشنبه از استراتژی جدید ویروس کرونا پرده برداری کرد، یک طرح 96 صفحه ای با هدف ادغام ایالات متحده در آنچه برخی “روال جدید” می خوانند با چهار هدف اصلی: کووید 19 در برابر محافظت و درمان. آماده سازی انواع جدید؛ اجتناب از خاموش شدن و مبارزه با ویروس ها در خارج از کشور.

اشتباه نکنید، پرزیدنت بایدن فقط “زندگی با کد” را نمی پذیرد، همانطور که ما “زندگی با سرطان، آلزایمر یا ایدز” را می پذیریم، این طرح اعلام شده است. ما به کار برای جلوگیری از آن و از بین بردن اثرات آن بر افراد ادامه خواهیم داد. تحت تأثیر قرار گرفته و درمان‌های جدیدی را برای کاهش چشمگیر ابتلا به بیماری حاد و مرگ کووید 19 به کار می‌گیرد.»

این طرح پس از سخنرانی رئیس جمهور در مورد وضعیت اتحادیه در سه شنبه شب انجام شد. بایدن مرحله بعدی واکنش همه گیر خود را شامل یک ابتکار “آزمایش برای درمان” با هدف ارائه داروهای ضد ویروسی به محض ابتلا به بیماران عنوان کرد.

اگرچه این ابتکار جدید است، اما بسیاری از استراتژی ها بر اساس کارهایی است که دولت در حال حاضر انجام می دهد. و بیشتر آن به بودجه کنگره نیاز دارد.

به عنوان مثال، این استراتژی شامل طرحی است که در ماه نوامبر توسط کاخ سفید رونمایی شد، که به بودجه کنگره برای افزایش ظرفیت تولید نیاز دارد، با هدف الف: تولید حداقل یک میلیارد دوز اضافی در سال – سه برابر جمعیت ایالات متحده. تسریع تحقیقات در مورد واکسن جهانی CoVID-19 که در برابر همه انواع محافظت می کند.

دولت همچنین قول داد در برنامه ای برای همکاری با کنگره، راهنمایی، آزمایش و تجهیزات را به مدارس و مشاغل ارائه دهد تا باز بمانند، از جمله تجهیزاتی برای بهبود تهویه و فیلتر هوا.

آقای. بایدن بیش از یک سال پیش با طرحی 200 صفحه ای برای مقابله با ویروس کرونا، بزرگترین چالش ریاست جمهوری جدید او، به قدرت رسید. از آن زمان تاکنون، بیش از 200 میلیون آمریکایی واکسینه شده اند. دو موج جدید – یکی توسط نوع دلتا و دیگری توسط Omicron – باعث مرگ نزدیک به 1 میلیون نفر شده است.

آقای. بایدن گفته است که این ویروس دیگر بر زندگی روزمره تأثیر نخواهد گذاشت. رئیس جمهور در سخنرانی خود در مورد وضعیت اتحادیه به طور گسترده در مورد راه پیش رو صحبت کرد. طرح جدید سخنرانی را با جزئیات ارائه می کند.

او سه‌شنبه گفت: «می‌دانم خسته، ناامید و خسته هستید»، افزود: «اما من همچنین می‌دانم: پیشرفتی که ما از طریق مقاومت شما و این کنگره به دست آورده‌ایم. به لطف ابزارهای ارائه شده، امشب می‌توانم بگویم که ما با خیال راحت در حال حرکت هستیم و به روال عادی تر برمی گردیم.

تحت برنامه “آزمایش برای درمان”، آقای. بایدن گفت آمریکایی‌ها می‌توانند در داروخانه آزمایش شوند و در صورت مثبت بودن، «قرص‌های ضد ویروسی را بدون هیچ هزینه‌ای برای رقابت دریافت کنند».

اگرچه تبلت های ساخته شده توسط فایزر از اواخر سال گذشته تائید شده اند، نسبتاً کمیاب بوده اند، اما او در سخنرانی خود گفت: کار می کند.

یکی از مقامات کاخ سفید که خواست نامش فاش نشود، گفت که مردم می توانند تبلت ها را از طریق این برنامه که از این ماه آغاز می شود، در مکان هایی مانند CVS، Walgreens و Kroger دریافت کنند.

این مسئول گفت: این ابتکار همچنین شامل اطلاع رسانی به مردم در مورد در دسترس بودن درمان های ضد ویروسی جدید و اهمیت شروع آنها بلافاصله پس از شروع علائم است. و آنها را مستقیماً به مراکز مراقبت طولانی مدت تقسیم می کند.

آقای. بایدن در سخنرانی سه‌شنبه شب خود متعهد شد که گونه‌های جدیدی تولید کند و گفت که در صورت لزوم، دولت او می‌تواند واکسن‌های جدید را ظرف 100 روز پس از ورود واریته‌های مختلف به کار گیرد. او خواستار آن شد که کنگره بودجه جدیدی را برای ذخیره آزمایشات، ماسک ها و قرص های بیشتر در اختیار دولت قرار دهد. وی همچنین گفت که آمریکایی‌هایی که آزمایش خانگی رایگان را از وب‌سایت رسمی covidtest.gov سفارش داده‌اند، از هفته آینده می‌توانند سفارش‌های بیشتری را ثبت کنند.

او گفت: “من نمی توانم قول بدهم که نسخه جدیدی عرضه نخواهد شد.” اما من می توانم به شما اطمینان دهم که اگر این اتفاق بیفتد، ما تمام تلاش خود را برای آماده شدن به کار خواهیم گرفت.»

بر اساس پایگاه داده نیویورک تایمز، روزانه به طور متوسط ​​60000 مورد جدید در آمریکا وجود دارد. این بسیار کمتر از میانگین 800000 روزه در ژانویه است، در اوج موج زمستانی ناشی از انتقال شدید به نوع Omicron. اما این هنوز هم بسیار بیشتر از بار روزانه پرونده در ژوئن گذشته است، قبل از اینکه دلتا تابستان را تمدید کند.

حتی زمانی که آقای بایدن اعلام کرد که اوضاع در حال بهتر شدن است، گروه های بزرگی از آمریکایی ها در خطر بودند. کودکان زیر 5 سال هنوز واجد شرایط واکسینه شدن نیستند. روز دوشنبه، مقامات بهداشتی ایالت نیویورک داده هایی را منتشر کردند که نشان می دهد واکسن Pfizer-BioNTech در پیشگیری از عفونت در کودکان 5 تا 11 ساله بسیار کمتر از نوجوانان یا بزرگسالان موثر است.

و تخمین زده می شود که هفت میلیون آمریکایی دارای سیستم ایمنی ضعیف، بیماری یا سایر ناتوانی هایی هستند که آنها را در معرض خطر بیشتری برای کولیک شدید قرار می دهد. کاخ سفید هفته گذشته اعلام کرد که اقداماتی را انجام می دهد تا ماسک ها و آزمایش ویروس کرونا را برای افراد دارای معلولیت در دسترس تر کند.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما