گزارش: رونالدو از رفتن یوونتوس پشیمان است – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1814963 |
21 مارس 1400 ساعت 14:48
1,834 بازدید |

0
نظرات

رویای متحده تبدیل به کابوس شد.

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی پس از پیوستن به منچستریونایتد روزهای خوبی را سپری نکرده است.

به گزارش “ورزش سه”، رونالدو تابستان گذشته این تیم را ترک کرد تا پس از سه سال حضور در یوونتوس به اولدترافورد بازگردد و پیراهن تیمش را بر تن کند.
با این حال بازگشت این بازیکن به جمع شیاطین سرخ آنطور که انتظار می رفت عالی نبود و شرایط سخت این تیم و بحرانی که در سال های اخیر با آن روبه رو بود، عملکرد آنها را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

رالف رنگینیک، سرمربی موقت دیروز مدعی شد که هرگز از رونالدو نپرسیده است که آیا در اولدترافورد خوشحال است یا خیر و تمرکز او فقط بر روی آمادگی و شرایط بازیکن در مسابقات آینده بوده است.

بسیاری بر این باورند که ادعاهای سرمربی آلمانی به این معناست که مهاجم پرتغالی پس از بازگشت به شمال غرب انگلیس از وضعیتی که در آن قرار دارد راضی نیست.

به جرات می توان گفت که بازگشت رونالدو به منچستریونایتد آنطور که برنامه ریزی شده بود پیش نرفت. بسیاری از هواداران فکر می کردند یونایتد پس از پایان نقل و انتقالات تابستانی و خرید رافائل واران، گدون سانچز و رونالدو مدعی قهرمانی در لیگ برتر خواهد شد، اما نتایج ناامیدکننده و عملکرد ضعیف باعث نارضایتی شدید هواداران این تیم شد.

در حالی که دوران حضور رونالدو در این تور چندان درخشان نبود و او نه تنها موفق به کسب جام لیگ اروپا نشد بلکه کنترل رقابت های داخلی را نیز از دست داد اما این بازیکن به اندازه انگلیس مورد انتقاد قرار نگرفت.

مهاجم پرتغالی در تورین آمار بسیار بهتری داشت. او در آخرین فصل حضورش در یوونتوس، میانگین 0.93 گل در 90 دقیقه، 0.51 گل در 90 دقیقه و 1.93 شوت در هر فریم در 90 دقیقه به ثمر رساند.

یونایتد تا اینجای فصل به طور میانگین 0.44 گل در 90 دقیقه، 0.39 موقعیت در 90 دقیقه و 1.23 شوت در هر فریم در 90 دقیقه ثبت کرده است که کاهش قابل توجهی را نشان می دهد.

یوونتوس از زمان جدایی خود در ابتدای فصل با مشکلات جدی به خصوص از نظر گلزنی مواجه بوده است، اما در چند هفته اخیر وضعیت این تیم به میزان قابل توجهی بهتر شده و فصل آینده به لیگ قهرمانان سقوط خواهد کرد.

این در حالی است که منچستریونایتد در حال حاضر در رده پنجم لیگ برتر انگلیس قرار دارد و با توجه به بازی های عقب افتاده در سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و عملکرد سایر حریفان، به نظر می رسد در فصل آینده بیشتر باشد. نخواهند داشت. این برای رونالدو اصلا قابل قبول نیست.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما