بورسیه تحصیلی در هیجان معرفی یک تحول مهم در بازار سرمایه

[ad_1]

در رفتن با وجود رشد 4 هزار واحدی بورس، روز چهارشنبه کارشناسان بر این باورند که فضای رعب و ابهام بر بازار سرمایه حاکم است، بازار سرمایه گذاری کرده است اما بیشتر این عبارات جنبه درمانی و شعاری داشته است که در عمل، تصادفی شده است و بورسیه با پشتوانه آن توانسته در مسیر ثبات و بهبود حرکت کند.

به گزارش فرارو، احسان رضاپور کارشناس بورس با اشاره به اینکه باید وضعیت فعلی جذاب ترین بازار در بین تمامی بازارهای سرمایه معرفی شود، گفت: در رفتن وی گفت: به دلیل افت اخیر، این بازار خرید بسیار خوبی دارد، اما با توجه به اینکه ظاهرا اولویت مسئولان اقتصادی، حمایت از بورس اعلام شده است، اما به جز نوع کار، اقدامی در داخل انجام نشده است. این اتفاق می‌افتد.» کار در بازار سرمایه و در جهت سود برخلاف بورسیه است، بنابراین نمی‌توانستیم منتظر تکمیل دوره نزولی بورس باشیم.

وی افزود: بنابراین برای تداوم بازار، اعتماد اول بازگردانده می شود تا تحت تاثیر ورود نقدینگی به بازار، حجم و ارزش معاملات افزایش یافته و رشد بورس تضمین شود، غیر از آن در صورت تداوم شرایط فعلی، سهامدارانی که در حال برداشت وجه نقد از بورس هستند، ادامه خواهد یافت، هر چه ممکن است با افت شدید شاخص کل، قیمت افزایش یابد، اما این موضوع مقطعی خواهد بود. و نوسان.

رضاپور با تاکید بر اینکه معمولاً پس از یک تلاطم هیجانی، قیمت ها در بورس افزایش می یابد، گفت: این موضوع به دلیل افزایش تقاضا در بازار است که احتمالاً بازار را به حالت نوسانی حرکت می دهد، اما تا زمانی که اقدامات کافی باشد. برای حمایت از بازار.» اگر این اتفاق نیفتد، روند صعودی پایدار نخواهد بود و در عین حال بازار رشد می‌کند و عرضه افزایش می‌یابد.

بورسیه تحصیلی در هیجان  معرفی یک تحول مهم در بازار سرمایهآیا بورسیه رشد ادامه دارد؟
فردین آقابزرگی کارشناس بازار سهام در به زودی با شما صحبت کنید و مطالب خوب را ادامه دهید وزیر اقتصاد با اشاره به بسته جدید حمایتی دولت از بورسیه، گفت: نهایی شدن این بسته طی چند هفته اخیر انجام می‌شود و دولت اقداماتی را برای حمایت از بورسیه‌ها و شرکت‌های سهم بازار انجام داده است. این تصمیمات می تواند امیدی برای بازار آینده باشد.

وی افزود: اما یک نکته مهم که باید در نظر داشت این است که این تصمیمات در رابطه با حمایت بورس و شرکت ها بسیار خوب است اما متاسفانه یکی دو نکته که مورد توجه بازار نیست خیلی مهم نیست. «بازار سهام بسته شده و در چنین شرایطی همه پیش‌نویس‌های خوب نادیده گرفته شده است.

آقابزرگی گفت: این رکود بر این موضوعات نیز تاثیر منفی گذاشته است که در قالب معافیت های خوبی برای شرکت های بازاری از دولت وجود دارد، اما با توجه به هیجان منفی که در بازار وجود دارد، هر موضوعی مورد توجه منفی قرار گرفته است. بازار تعطیل است

این کارشناس بورس افزود: با توجه به این روند، با توجه به اینکه بورسیه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه تکمیل شده است، در روزهای شنبه و یکشنبه نیز شاهد هیجان منفی در بازار بوده ایم و نوسانات زیادی را تجربه می کنیم. هیجان بر بورس حاکم است، نمی‌توانیم مسیر ثابتی را طی کنیم و شاهد رشد مستمر در بازار باشیم.

وی در ادامه به تغییر عمده در بورس اشاره کرد و ادامه داد: این موضوع به نظارت هیئت حاکمه مربوط می شود، در گذشته سطح بنگاه های معاملاتی و تاثیر آن بر قیمت بورس بین 3 تا 5 درصد بازار بوده است. توجه به خود تخصیصی به عبارت دیگر در مورد ارزش گذاری قیمت سهام سود و درآمد ثابت یا شرکت های eps مشابه تا 2% وزن در نظر گرفته شد تا قیمت سهام تعیین شود اما امروزه این متغیر تغییر کرده است. عامل اصلی در تعیین قیمت سهم است.

آقابزرگی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بورس تنها راه افزایش قیمت سهام را افزایش حجم معاملات یک شرکت بالاتر از قیمت سهام می داند و در سال نهم افزایش قیمت ها وجود داشت اما این افزایش قیمت بود. سال قضیه برعکس شد و با وجود قیمت بالا، همان میزان سود نسبت به بسته، قیمت بالاتر از آن، شاهد زیان بودیم.

این سهم فعال بازار اظهار داشت: تا زمانی که چنین وضعیت نوسانی وجود دارد، بازار سهام به رشد خود ادامه نمی دهد، اما اگر با گزارش مناسب و ورود جریان های نقدی به آنها مواجه شوند، قیمت وجود دارد. سهام افزایش می یابد به طوری که فقط به یک متغیر یعنی میزان سود بسنده می کنیم و قیمت سهام را بر اساس آن محاسبه می کنیم، بنده اشتباها راه را رفته ام.

وی تصریح کرد: در حاشیه معامله باید به ارزش ملک و همچنین ارزش ملک اعم از زمین و تجهیزات شرکت و محل تولید آن در صنعت تولید و وضعیت تولید و فروش.” ما مصمم هستیم، اما با توجه به تمرکز بر درآمد مستمر، نمی توانیم منتظر حرکت بازار سهام در مسیر درست باشیم.

آقابزرگی خاطرنشان کرد: در حال حاضر برخی از شرکت های موجود در بازار زیانده هستند، اما با توجه به اینکه در صنعت هستند و منحصر به فرد محسوب می شوند، وارد بازار شده اند و بر اساس عرضه و تقاضا، قیمت این سهام باید تعیین شود. باید مراقب بود که در این حالت، بازار منتظر دوره رشد مناسب نباشد.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما