تاکید خاویر؛ من این دو ستاره را در بارسلونا می خواهم! (تصویر)

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، ژاوی به دنبال تحول در ساختار بارسلونا است و این مربی 41 ساله بدون شک در 9 اردو به ابزارهایی برای رسیدن به اهدافش نیاز خواهد داشت. لیست خرید ژاوی فاش شد و او از خوان لاپورتا خواست تا ستاره های جدیدی را در استادیوم ناین کمپ ارائه دهد، احتمالاً در زمستان امسال و سال آینده این ستاره را نخواهد داشت. خاویر به خوبی می داند که امکان ایجاد تغییرات بزرگ در ترکیب فعلی بارسلونا وجود ندارد و به همین دلیل می خواهد شرایط را تغییر دهد.

ژاوی در تیم جدید خود به دنبال بازیکنانی است که به بازی فرصت داده اند تا بال ها را به حرکت درآورند و در نتیجه فضایی برای دامنه حرکتی و فاصله تیم ایجاد کنند و بین بال ها و مرکز فاصله ایجاد کنند. قدرت دفاعی حریف افزایش می یابد.

اولویت ژاوی جذب بازیکنانی است که در علائم نقطه گذاری تخصص دارند و موندو دپورتیوو امروز در جلد خود مدعی شد که مهاجم اسپانیایی لایپزیگ دنی اولمو و وینگر جوان منچسترسیتی فران تورس را در نظر می گیرد.

البته بارسلونا تابستان گذشته برای خرید دنی اولمو 23 ساله با لایپزیگ مذاکره کرد و می خواست این بازیکن را در سال 2022 با قرارداد قرضی و حق خرید به خدمت بگیرد اما مذاکرات طرفین به پایان نرسید. اما خوان لاپورتا در سال آینده جدیت بیشتری برای خرید دنی اولمو خواهد داشت و تلاش می کند تا خواسته ژاوی را برآورده کند.

دنی اولمو قادر به بازی در پست وینگر چپ و راست و حتی مهاجم است و توانایی ضربه زدن، ارسال و دریبل را دارد. او نیز مانند ژاوی به تراس تعلق دارد و سرمربی جدید بارسا این بازیکن را به خوبی می شناسد. قرارداد دنی اولمو در سال 2024 به پایان می رسد، اما این بازیکن می خواهد خودش در لالیگا بازی کند و در کنار خانواده اش بماند.

اما فران تورس پس از انتقال از والنسیا به منچسترسیتی، در این مدت عملکرد درخشانی داشته و در سال های اخیر به مهره اصلی این تیم و البته اسپانیا تبدیل شده است. او همچنین بازیکن پسته های زیادی است و البته در گلزنی هم بازیکن ماهری است.

فران تورس تا سال 2025 در منچسترسیتی حضور دارد و با توجه به علاقه پپ گواردیولا به این بازیکن اسپانیایی، جذب او برای خوان لاپورتا آسان نخواهد بود. البته فران تورس چون در حال حاضر مصدوم است نمی تواند برای تیم سیتیزنز و لا روزا بازی کند. همچنین با توجه به نبود قدرت هجومی در منچسترسیتی، بعید است پپ گواردیولا در این شرایط بازیکن دیگری را رها کند.

تاکنون نام هایی مانند رحیم استرلینگ از سیتی و ادینسون کاوانی از منچستریونایتد برای تقویت شتاب هجومی بارسلونا مطرح شده است و به نظر می رسد زمانی که ژاوی به بارسلونا می رسد باید از او به عنوان یک تغییر کلیدی در پست هجومی این تیم یاد کرد.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما