تبلت ساز AJ را بخرید و تبلت ها را آنطور که می خواهید بسازید!

[ad_1]

ویژگی آن این است که شبیه ذرات قند یا جوش شیرین است. برای ساخت تبلت با اشکال دلخواه خود، دستگاه تبلت ساز AJ را خریداری کنید. برای خرید این دستگاه به ag777 مراجعه کنید. یکنواختی و چگالی بالا بین ذرات باعث افزایش خاصیت چسبندگی بالا می شود. شایان ذکر است که در ساخت قرص های دارویی برای دستیابی به این خواص با افزودن اجزایی مانند CNC، PVB یا هیدروکسی پروپیل و متیل سلولز و لاکتوز برای استحکام بیشتر استفاده می شود.

توجه داشته باشید که بسته به نوع قرص و اجزای آن ممکن است از افزودنی های خاصی به عنوان حلال در بدن استفاده شود تا هضم قرص را تسهیل کند.

دستگاه پرس تبلت وسیله ای مکانیکی است که با استفاده از آن می توان یک پودر را فشرده و به تبلتی هم وزن در اشکال، اندازه ها و اشکال مختلف با قالب ها و فشارهای متغیر تبدیل کرد. دستگاه پرس قرص مورد استفاده در ساخت قرص ها از انواع پودرها برای استفاده در صنایع دارویی، بهداشتی و آرایشی، مواد مغذی و انواع پاک کننده های صنعتی تولید می شود.

انواع دستگاه پرس تبلت (دستی و اتوماتیک تبلت ساز)

پس از دریافت پودر گرانول استاندارد نوبت به تهیه قرص با دستگاه پرس قرص می رسد. تبلت‌ساز 5 تنی می‌تواند بسته به اپراتور، 10 تا 30 قرص در دقیقه با سرعت کمتر از 9 میلی‌متر تولید کند. این بدان معناست که تبلت ساز اتوماتیک 8 تنی توانایی تولید 60 قرص در دقیقه با سایزهای متغیر 30 میلی متری و با فشارهای متغیر با ظرفیت 24 ساعته را دارد.

در صورت تمایل به تولید تبلت به صورت عمده و یا سایز بزرگ می توانید از دستگاه پرس تبلت ۲۰ تنی یا تبلت ساز هیدرولیک استفاده نمایید. در این صورت با تبلت ساز 20 تنی می توانید تبلت هایی با سایز بزرگتر از 30 میلی متر بسازید و همچنین می توان با افزایش تعداد سنبه ها، تبلت های سایز کوچکتر را نیز سریعتر ساخت.

دستگاه پرس قرص هیدرولیک برای ساخت و پرس تبلت هایی با اندازه های بسیار بزرگ مانند قرص صابون یا قرص دو یا سه رنگ با استفاده از سیستم های کنترلی منطبق بر تکنولوژی روز دنیا استفاده می شود.

با استفاده از این دستگاه می توانید ضخامت و قدرت پرس را بر روی سیستم نمایش دستگاه تنظیم کرده و تبلتی با قدرت و سرعت بالا بسازید. اگر قصد ساخت گلوله های رنگی را دارید می توانید از مدل دستگاه روکش تمام اتوماتیک برای رنگ آمیزی گلوله ها استفاده کنید و از دستگاه بلیستر برای بسته بندی گلوله ها استفاده کنید. کلیه ماشین آلات محصول و پرس های قرص و کپسول در شرکت AG موجود بوده و آماده عرضه به تولید کنندگان می باشد.

تبلت ساز AJ را بخرید و تبلت ها را آنطور که می خواهید بسازید!

آیا می توان هر پینی را روی تبلت ساز قرار داد؟

دستگاه پرس کوبه ای 8 تن برای ساخت انواع قرص های مکمل غذایی و دارویی استفاده می شود. مواد اولیه مورد استفاده برای پرس قرص باید به صورت پودر دانه ای یا مایع باشد. نیروی فشاری فشار دستگاه 8 تن بوده و قابلیت تشکیل قرص هایی با قطر حداکثر 18 میلی متر را دارد.

ظرفیت تولید آن 3600 قرص در ساعت است. اگر می خواهید تبلت ها را سریعتر بسازید، می توانید حداکثر از 4 سنبه و دو یا سه قالب استفاده کنید. با افزایش تعداد سنبه ها، قطر قرص تولیدی کاهش می یابد.

در این صورت دستگاه پرس قرص چهار پین 8 تنی می تواند قرص هایی با قطر چهار میلی متر تولید کند. اگر دستگاه دو پین باشد می تواند 7000 تبلت در ساعت با سرعت 7000 و اگر سه پین ​​باشد 10000 و اگر چهار پین باشد می تواند 14000 تبلت در ساعت بسازد. پرس قرص تک پین یک دستگاه ساده است که برای فشرده سازی مواد پودری به قرص هایی با اندازه، شکل و وزن یکسان موثر است. از این دستگاه برای ساخت قرص هایی با کاربردهای آرایشی و دارویی، شوینده ها و محصولات صنعتی استفاده می شود.

برخلاف مدل دستگاه پرس قرص چرخشی که در صنایع بزرگ برای ساخت قرص استفاده می شود، تبلت ساز تک پین برای ساخت قرص های کم ظرفیت و در صنایع کوچک مانند خانگی و عطرسازی استفاده می شود، بنابراین به عنوان قرص ساز خانگی استفاده می شود. محاسبه

دستگاه های تک پین برای تولید کاتالیزورهای صنعتی صنعت پتروشیمی به تولیدکنندگان مواد شوینده، داروهای گیاهی و مکمل ها که به دنبال ظرفیت تولید کم هزینه هستند توصیه می شود.

روش تولید قرص تک پین به این صورت است که قرص ها با فشرده سازی مواد پودری داخل سنبه یا پانچ فشرده و ساخته می شوند. پودرهای قابل استفاده در صنعت داروسازی شامل مخلوطی از پودرها مانند مواد موثره، روان کننده ها، تجزیه کننده ها و مواد بی اثر است. این مدل از دستگاه با سرعت 3000 قرص در ساعت کار می کند، این دستگاه قابلیت افزایش تولید را با افزودن تعداد قالب دارد.

دستگاه پرس تبلت زیر شیروانی نیز دستی بوده و در عطاری ها و کارگاه های کوچک با راندمان تولید پایین برای پرس و فرم دهی قرص استفاده می شود. این دستگاه به عنوان قرص ساز خانگی نیز شناخته می شود. قرص سازهای خانگی حدود 10 میلیون تومان و قرص سازهای گیاهی بین 10 تا 12 میلیون تومان قیمت دارند.

آیا می توان اندازه و شکل سنبه ها را در تبلت میکر تغییر داد؟

دستگاه پرس قرص تک پین برای تولید قرص های چسبناک و خمیری با قابلیت شکل دهی قرص هایی با قطر 3، 4، 5، 6، 8، 10، 12 میلی متر طراحی شده است. برای قطر هر تبلت، باید الگوی خود را تغییر دهید.

هر دستگاه با قالب مخصوص به خود فروخته می شود اما با سفارش قالب های اضافی و پرداخت هزینه جداگانه می توانید از قالب های دیگر استفاده کنید. این دستگاه از نظر اندازه کوچک، بسیار کم صدا، کم استفاده، بدون آلودگی، راندمان بالا و عملکرد ساده طراحی شده است.

این نوع تجهیزات را می توان به راحتی در بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، داروخانه ها، مراکز تولید داروهای گیاهی، داروخانه ها، عطرسازی، دامپزشکی و غیره استفاده کرد. برای اطلاع دقیق از مدل های مختلف دستگاه، قیمت تبلت ساز و خرید تبلت ساز به https://www.ag777.com/ مراجعه کنید.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما