تست روانشناسی و شناختی رایگان در ایران استعداد

[ad_1]

دانستن اینکه چه کسی هستید و نقاط قوت شما در ابتدا به شما کمک می کند تا با دیگران بهتر ارتباط برقرار کنید، اما یک مزیت دیگر این است که به شما کمک می کند شغل مناسب را پیدا کنید و اعتماد به نفس به دست آورید.

در حالی که مطمئن‌ترین راه برای خودآگاهی این است که روی خودتان کار کنید و رفتارها را مرور کنید، راه‌های دیگری نیز برای به دست آوردن این آگاهی وجود دارد، از جمله آزمایش و ارزیابی آنلاین. از تیپ شخصیتی گرفته تا انگیزه شخصی و دنیای کار آینده شما، اینها مواردی هستند که در تست های روانشناسی و خودشناسی مطرح می شوند و می توانید از آنها برای به دست آوردن درک واقعی از خود واقعی خود استفاده کنید. در زیر قصد معرفی دقیق ترین این تست ها را داریم که در سایت کاریابی ایران استعدادهای درخشان موجود است و می توانید همه آنها را به صورت رایگان انجام دهید.

آزمون استعدادهای درخشان ایران

در ایران تلنت تست های خودشناسی و روانشناسی وسیله ای برای خودشناسی بهتر و آشنایی بیشتر با مهارت ها و توانایی های فردی است. همه این تست ها برای کمک به شما در یافتن مسیر شغلی مناسب طراحی شده اند. این تست ها شامل تست شخصیت MBTI، تست هوش پیشرفته ریون و تست احساسی یا بارون می باشد. در ادامه با این تست ها بیشتر آشنا خواهید شد.

تست شخصیت MBTI

تست روانشناسی و شناختی رایگان در ایران استعداد

تست شخصیت MBTI در ایران استعداد یک تست شخصیتی معتبر بر اساس ایده های روانشناس برجسته کارل یونگ است که در سال 1960 توسط ایزابل بریگز مایرز و مادرش کاترین بریگز طراحی شده است. تست MBTI یکی از تست های شناختی است که تیپ شخصیتی افراد را مشخص می کند و شخصیت افراد را به 16 دسته تقسیم می کند.

با شرکت در آزمون شخصیت شناسی MBTI اطلاعات و سرنخ های جالبی در مورد خود و نحوه برخورد با محیط به دست خواهید آورد و همچنین توانایی انتخاب شغل بر اساس تیپ شخصیتی خود را خواهید داشت.

ویژگی های آزمون MBTI در ایران تلنت به شرح زیر است:

  • آزمون استعدادیابی MBTI در ایران یک مدل روانشناختی برای شما ایجاد می کند تا به شما کمک کند مسیر شغلی و شغل مناسب با تیپ شخصیتی خود را پیدا کنید.
  • نتایج به دست آمده از آزمون MBTI ایران استعدادهای درخشان مطابق با آخرین تحقیقات و تحولات در زمینه روانشناسی بوده و مورد تایید بسیاری از موسسات معتبر قرار گرفته است.
  • آزمون MBTI ایران تلنت برای فضای کاری ایرانی طراحی شده است و نتیجه آن دقت بیشتری نسبت به نمونه های خارجی دارد.
  • از این آزمون می توان در نیروی انسانی شرکت ها استفاده کرد و از آن برای انتخاب مناسب ترین افراد برای موقعیت های شغلی استفاده کرد.

تست هوش ریون پیشرفته

در ایران، Advanced Raven IQ Test Talent یک تست هوش بصری است که می توان از آن برای سنجش هوش سیل بزرگسالان و استدلال انتزاعی استفاده کرد. این تست در نهایت ضریب هوشی افراد را تعیین می کند و مهمترین کاربرد برای حرفه هایی است که از آن برای ارزیابی استدلال منطقی استفاده می کنند. سایر کاربردهای تست هوش ریون عبارتند از:

  • سنجش توانایی افراد در حل مشکلات
  • سنجش توانایی افراد برای تفکر انتقادی
  • مهارت ها و توانایی ها را در اولویت قرار دهید.
  • ارزیابی عملکرد شناختی در افراد
  • ارزیابی توانایی افراد در درک ادراکات
  • ارزیابی توانایی های افراد در مهارت های بصری و منطقی

تست هوش ریون برای استفاده افراد با ویژگی ها و فرهنگ های مختلف طراحی شده است و به همین دلیل است که روانشناسان و متخصصان سال هاست که از آن به عنوان تست هوش استفاده می کنند. دقت تست هوش ریون به دلیل هماهنگی صحیح بین سوالات این آزمون است که ضریب هوشی را به طور دقیق محاسبه می کند.

ویژگی های تست هوش ریون پیشرفته در ایران تلنت به شرح زیر است:

  • تست هوش ریون بر اساس آخرین رشته ها و تحقیقات علمی روز دنیا طراحی شده است و روانشناسان زیادی از آن استفاده می کنند و توسط بسیاری از سازمان ها تایید شده است.
  • تست هوش ریون یک مدل استاندارد و به روز شده از انواع مختلف تست هوش ریون است.
  • تست هوش پیشرفته ریون یک تست فرهنگ غیر کلامی است که برای اندازه گیری هوش سیال استفاده می شود.
  • این آزمون برای شناسایی توانایی های نوجوانان و جوانان، انتخاب و استخدام متقاضی و مطالعات تحقیقاتی و پزشکی کاربرد دارد.

تست هوش هیجانی یا باران

تست هوش هیجانی استعدادهای ایرانی یک تست دقیق برای سنجش میزان هوش هیجانی افراد است. برای اینکه بتوانید بهتر کار کنید و روابط عاطفی داشته باشید و احساسات روزانه خود را به درستی مدیریت کنید، باید درک درستی از هوش هیجانی خود داشته باشید. در این آزمون امکان شناسایی نقاط قوت و ضعف در زمینه ابراز احساسات، کسب اطلاعات جامع و کامل از میزان شناخت و کنترل هیجانات و در نهایت ارزیابی و تحلیل هیجان ها وجود دارد.

ویژگی های آزمون هوش هیجانی در استعداد ایرانی یا بار آن به شرح زیر است:

  • در این آزمون تیزهوشان ایران پنج مقیاس وجود دارد: هوش فردی، هوش فرافردی، سازگاری، مدیریت استرس و خلق و خوی عمومی.
  • آزمون هوش هیجانی بارون در ایران تیزهوشان توسط محققان و اساتید مورد بررسی قرار گرفته و صحت آن تایید شده است.
  • در این آزمون با شناسایی نقاط قوت و ضعف خود، نکات کاربردی برای بهبود عملکرد خود در این مولفه ها را خواهید یافت.

نتایجی که اظهار شده

خودآگاهی کار دشواری است که نیازمند عزم و پشتکار در ادراک فردی است. بهترین تست های خودشناسی و روانشناسی می تواند به شما کمک کند تا خود را بهتر بشناسید. زمانی که با کمک تست های روانشناسی به سمت خودآگاهی حرکت می کنید، متوجه خواهید شد که چگونه زندگی شما معنادارتر و زیباتر می شود. آزمون شخصیت شناسی ایران استعدادیابی راهی آسان برای به دست آوردن خودآگاهی رایگان است.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما