در میدان دمبله بدرخشید تمدید قرارداد – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1815268 |
23 اسفند 1400 ساعت 11:33 |
6,938 بازدید |

0
نظرات

به نظر می رسد عملکرد فوق العاده عثمان دمبله، وینگر فرانسوی، شرایط این بازیکن این باشگاه را در هفته های اخیر تغییر داده است.

به گزارش “ورزش سه”، دمبله دیشب در بین 3 گل از 4 گل بارسا بود و حالا با 7 پاس گل بهترین پاسور بار بترینا و بزرگترین مهاجم ژاوی محسوب می شود.
او شب گذشته 90 دقیقه برای بارسا به میدان رفت که سرمربی او را در زمین قرار داد تا مقابل خط دفاعی اوساسونا گلزنی کند. او موفق به گلزنی نشد اما به کابوسی برای دفاع حریف تبدیل شد.
فران تورس روز گذشته در کنار گاوی و آلبا، دو گلزن دیگر تیم یعنی اوبامیانگ و ریکی پوچ عملکرد خوبی داشت.
وینگر فرانسوی، فران تورس، دستیار اول بارسا و سپس دو دستیار دیگر را به جای اوباما و ریکی پوچ فرستاد.

تورس با اشاره به بازی خوب مهاجم فرانسوی پس از بازی گفت: ما از قبل می دانستیم دمبله بازیکنی است که می تواند در زمین تفاوت ایجاد کند.
تیم بانوان بار خواتینا نیز روز گذشته با غلبه بر رئال مادرید قهرمان لیگ شد. این تیم در حال حاضر عملکرد بسیار خوبی داشته و خود را در بین بهترین تیم های بانوان قرار داده است. لیگ قهرمانان یک چالش بزرگ برای الکسیا و هم تیمی هایش است.
تکرار این قهرمانی قطعا او را به یکی از بهترین تیم های جهان تبدیل کرده است. شاید کسب این قهرمانی آسان به نظر برسد، اما اینطور نیست. او در طول فصل عملکرد درخشانی داشت تا دوباره قهرمان شود و حالا افراد بیشتری بازی او را دنبال می کنند.
تیم مردان بارسلونا باید در این فصل در لیگ اروپا بازی کند. عبور از سد گالاتاسارای ترکیه کار سختی نیست زیرا تفاوت کیفیت زیادی بین دو تیم وجود دارد. آنها می توانند با کمی تلاش این تیم را شکست دهند و راهی مرحله بعد شوند.

دمبله نیز بازیکن کلیدی است و با توجه به اینکه زاوی دیروز او را به طور کامل در ترکیب نگه داشت، آداما می تواند برای بارسا در ترکیه بازی کند.
باشگاه باید در استراتژی خود برای گسترش وینگر فرانسوی تجدید نظر کند. هزینه امضای قرارداد با دمبله چقدر است؟ خیلی خوب است که با پیشنهاد اولیه فاصله ندارید، اما اگر این بازیکن (و به خصوص مدیر برنامه هایش) بخواهد در باشگاه بماند، ممکن است بهای تمدید قراردادش همچنان پرداخت شود. او این را در زمین نشان داده است.

سانتینولا – ماندو دپورتیوو

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما