تصاویر و ویژگی های بالقوه Riley 9 Pro و 9 Pro Plus فاش شد – زومیت

[ad_1]

گزارش هایی از Realme 9 Pro + آینده را از طریق Real On 9Leaks فاش می کند توییتر همانطور که گفته شد، این گوشی تقریباً مشابه نسخه Realme 9 Pro است. حال می خواهیم ببینیم این دو گوشی در چه زمینه هایی با هم تفاوت دارند.

ویژگی های احتمالی Riley 9 Pro Plus

در نگاه اول در پنل پشتی، ویژگی دوربین اصلی روی ماژول قابل مشاهده است. اگر تصویر فاش شده صحیح باشد، 9 Pro Plus Plus با سیستم دوربین دوگانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS) در دسترس خواهد بود.

با توجه به این تصاویر می توان نتیجه گرفت که سری جدید 9 فیلم پرو به زودی منتشر خواهد شد. این گوشی ها احتمالاً قیمت اولیه مقرون به صرفه ای (کمتر از 300 دلار) دارند و برای خرید مناسب هستند.

تصویر فاش شده از Relay 9 Pro Plus

طبق وب سایت smartprix، رایلی 9 پرو پلاس دارای تراشه مدیاتک 920 جدید با اتصال 5G خواهد بود. گفته می شود این تراشه تا 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

طبق گزارش ها، رایلی 9 پرو پلاس به صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED با وضوح +FHD و نرخ به روز رسانی 90 هرتز مجهز خواهد شد. همانطور که در بالا ذکر شد، این گوشی دارای سیستم دوربین سه گانه در پشت خواهد بود. دوربین اصلی از سنسور 50 مگاپیکسلی سونی استفاده می کند، در حالی که بقیه دوربین ها شامل یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور عمق یا ماکرو 2 مگاپیکسلی هستند. انتظار می رود 9 پرو پلاس پلاس دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع باشد. ظاهرا هر دو گوشی دارای اسلات کارت microSD و جک هدفون 3.5 میلی متری خواهند بود.

ویژگی های احتمالی Riley 9 Pro

Reel 9 Pro از تراشه اسنپدراگون 695 قدرت می گیرد. این یک تراشه جدید دیگر است. این بدان معناست که در آستانه توهم ترین زمان سال نیز هست. گفته می شود حلقه 9 پرو 5G دارای قاب و پشت پلاستیکی است. ضخامت آن حدود 7.9 میلی متر و وزن آن 175 گرم خواهد بود.

ظاهرا رایلی 9 پرو یک گوشی عالی خواهد بود. گفته می شود که Relay 9 Pro نه تنها از نظر عملکرد بلکه از نظر صفحه نمایش نیز نسبت به Relay 9 Pro Plus برتری دارد. از سوی دیگر، 9 پرو دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی AMOLED بزرگتر با نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود.

تصویر فاش شده از Relay 9 Pro

از نظر دوربین، رایلی 9 پرو از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 استفاده می کند. طبق یک برگه ویژه که توسط passionategegez فاش شده است، Riley 9 Pro همچنین دارای یک سنسور 8 مگاپیکسلی با دیافراگم فوق عریض f / 2.3 و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.4 است. این گوشی دارای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.5 در پنل جلویی خواهد بود.

رله 9 پرو ظاهراً از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 33 واتی تغذیه می کند. گفته می شود این گوشی به صورت پیش فرض با سیستم عامل اندروید 11 عرضه می شود. بر اساس شنیده ها، گوشی های مذکور در بهمن ماه سال جاری در بازارهای اروپایی و آسیایی عرضه خواهند شد.

مقالات مرتبط:

ریلمی در بسیاری از بازارها طرفداران زیادی پیدا کرده است. در سال 2021، Realme GT این شرکت به عنوان یک گوشی رده بالا محبوب شد. Realty Jet از تراشه اسنپدراگون 888 استفاده می کند و در عین حال با قیمت کمتری نسبت به رقبایی مانند Galaxy S21 و OnePlus 9 فروخته می شود. همچنین دارای صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED با نرخ تجدید 120 هرتز و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع سیمی 65 واتی است.

جانشین Realme GT اخیراً GT2 Pro معرفی شده است. این گوشی دارای صفحه نمایش بزرگ LTPO AMOLED با سیستم دوربین دوگانه با نرخ تازه سازی 120 هرتز، باتری قدرتمندتر 5000 میلی آمپر ساعتی و سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی بهبود یافته است. در حال حاضر، Jetty 2 Pro فقط در آسیا موجود است و انتظار می‌رود در اروپا نیز عرضه شود.



[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما