(تصویر) نجات 70 گربه از خانه مردی که به خودش شلیک کرد

[ad_1]

پلیس در جریان تحقیقات درباره مردی که از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، وارد خانه آنها در نیوهمپشایر آمریکا شد و حدود 70 گربه را پیدا کرد.

اسکات کین، رئیس پلیس کنزینگتون، در مصاحبه با نیوزویک، حادثه ای را که منجر به ملاقات این مرد شد، یادآوری کرد. به گفته کین، مردی صبح چهارشنبه با شلیک گلوله به ناحیه شکم به بیمارستان اکستر منتقل شد.

او مدعی شد که اسلحه از دستش روی نیمکت افتاد و به شکمش اصابت کرد، اما پلیس گمان می برد که همسرش به جای تماس با آمبولانس، او را با ماشین به بیمارستان رسانده است.

کین گفت: «آنها از اورژانس بیمارستان با ما تماس گرفتند و به ما گفتند که از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند. کور [شرایط] آن‌ها فکر می‌کردند عجیب است زیرا همسر مرد او را با ماشین به بیمارستان رسانده بود و آمبولانس هم صدا نکرده بودند.

پلیس تصمیم گرفت برای بررسی این حادثه عجیب به خانه این مرد برود و بیش از 70 گربه از بچه گربه تا گربه بزرگ در خانه وجود دارد و محل پر از بوی شدید ادرار و مدفوع گربه است.

کین گفت: “گربه ها خانه را تصاحب کردند.” همه جا با ادرار و مدفوع گربه پوشیده شده بود. در ابتدا وقتی پلیس وارد خانه شد فکر می کردیم تعداد گربه ها 30 گربه است، اما اکنون حدود 70 گربه را می بینیم. [در آن خانه] انجام شد.

به دلیل غیربهداشتی بودن شرایط زندگی در منزل، مسئولان کنترل حیوانات نسبت به رهاسازی گربه ها اقدام کردند. آنها هنوز خانه را بازرسی می کنند تا مطمئن شوند که همه گربه ها به درستی رها شده اند.

این گربه ها در یک مرکز پیشگیری از آزار حیوانات در نیوهمپشایر قرار گرفتند و قبل از آماده شدن برای فرزندخواندگی در خانه صاحب جدیدشان، تحت معاینه پزشکی قرار گرفتند.

استیو اسپرول، مدیر خدمات در سازمان رفاه حیوانات نیوهمپشایر می گوید: «گربه ها در خانه ای بسیار شلوغ زندگی می کردند. وضعیت گربه ها هنوز مشخص نشده است. دامپزشکان ما در روزهای آینده آنها را ارزیابی خواهند کرد.

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما