تعیین دستمزد ورزشکار ایرانی که ملیت خود را تغییر داده است

[ad_1]

امیرحسین حسینی در خصوص دلایل تغییر تابعیت علی ارسلان کشتی گیر فرانسوی با سابقه کشتی ایران گفت: وی سال ها در گروه بزرگسالان نیز در تیم ملی حضور داشت اما در سال 2018 با وجود قهرمانی در مسابقات انتخابی تیم ملی، تصمیم کادر فنی تیم ملی در کمال ناباوری او را به مسابقات جهانی اعزام نکرد. ، که باعث ناراحتی و ناراحتی زیادی شد.

مربی تیم کشتی فولاد ذوب آمل در ادامه گفت: با وجود عملکرد خوبش در مسابقات مختلف از جمله انتخابی تیم ملی و مسابقات زنجیره ای، هرگز به حق خود نرسید و خوش شانس نیست، باید کادر فنی تیم ملی باشد. ” او به او توجه خواهد کرد. ارسلان مهرماه امسال در مسابقات قهرمانی صربستان با نتیجه 9 بر صفر بازیکن شماره یک مجارستان را شکست داد و در فینال کشتی گیر سرشناس روس را شکست داد و به مدال طلا دست یافت اما کادر فنی تیم ملی همچنان موفق شد. بهش توجه نکن او که دید امسال به دلیل بی توجهی شانسی برای نایب قهرمانی تیم ملی ندارد تصمیم گرفت برای صربستان کشتی بگیرد.

وی افزود: ارسلان کشتی گیر بود که با کمی توجه کادر فنی می توانست مدال های جهانی و المپیک زیادی برای کشتی ایران کسب کند اما به دلیل تصمیمات و تضاد منافع از کشتی در ایران دلزده شد. من از کودکی با او بزرگ شدم و آرسنال را به خوبی می شناسم، مطمئنم آینده او روشن خواهد بود. او چند روز پیش در لیگ ایران به راحتی تیم ملی کشتی فرنگی را در مسابقات جهانی نروژ شکست داد و بار دیگر نشان داد که چقدر پتانسیل بالایی دارد.

کشتی گیر اسبق ایران با انتقاد از کادر فنی تیم ملی گفت: او به دلیل مهارت بازیگری و عدم استفاده درست از علی ارسلان تصمیم گرفت برای کشور دیگری بجنگد. کادر فنی تیم ملی اگر یکی بخواهد بارها به میدان می آید اما اگر نخواهد نسخه خود را با ضرر می چرخاند. ارسلان سرسخت بود و به حقش نرسید.

وی در پاسخ به این سوال که چه کسی برای اولین بار به او پیشنهاد تغییر ملیت داده است، گفت: زمانی که ارسلان شهریور در سپتامبر امسال در بازی های صربستان با موفقیت بزرگی به مدال طلا دست یافت، داور مسابقه بر عهده استفان استفان، قهرمان المپیک 2016 ریو صربستان بود که در تیم خودش بود. وی پس از تجربه شکست به نمایندگی از رئیس فدراسیون کشتی صربستان به ارسلان پیشنهاد داد تا برای این کشور کشتی بگیرد.

حسینی در پایان درباره مزایا و میزان حقوق علی ارسلان در صربستان گفت: کمتر از یک هفته است که به صربستان آمده و پاسپورتش را گرفته است. خانه، مترجم و … در اختیار او قرار گرفته و ماهیانه 3000 دلار حقوق به او پرداخت می شود. ارسلان در اولین دوره مسابقات قهرمانی اروپا برای صربستان به میدان می رود و در صورت کسب مدال در این رقابت ها و همچنین مسابقات جهانی 2023 به میزبانی صربستان، جایزه بسیار خوب و دستمزد بالایی به او تعلق می گیرد. .

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما