تلویزیون های هوشمند چقدر در مورد ما هستند

[ad_1]

در رفتن تلویزیون ها در حال جمع آوری داده های مدرن هستند که می توانند آنها را به دست آورند. تا چه حد می توانید تلویزیون های هوشمند تماشا کنید؟

طبق گزارشات، فرارو به نقل از گاردین، بیننده تلویزیون ظاهراً با این موجود احساس خوشحالی می کند، در عین حال که همه تلویزیون ها هوشمند هستند، به روتر شما متصل هستند، به اینترنت متصل هستند و توانایی تماشای شما را دارند.

فقط برای روشن کردن تلویزیون‌ها، تلویزیون‌های هوشمند توسط برندهایی مانند ال‌جی، سونی و سامسونگ ساخته می‌شوند در حالی که اطلاعات را از خود تلویزیون‌ها و همچنین از سیستم عامل و برنامه‌ها جمع‌آوری می‌کنند و سپس اطلاعات را از دستگاه‌های موجود در دستگاه‌ها جمع‌آوری می‌کنند. خودتان را به Chromecast Google متصل کنید. ، Apple TV و Fire Stick Amazon.

روونا فیلدینگ، مدیر عامل مشاور در زمینه حفاظت از داده ها در Miss IG Geek، می گوید که تلویزیون تنها وسیله ای برای رسیدن به هدف نیست، بلکه یک آینه دو لبه است که به شما امکان می دهد در زمان واقعی از طریق شبکه های تبلیغاتی و داده ها واقع بین باشید. مشاهده شده است.

وی افزود: هدف جمع آوری هرچه بیشتر اطلاعات در مورد رفتار، علایق، ترجیحات و مشخصات گروه است تا جایی که بتوانید از آن برای ایجاد کسب و کار هدفمند از طریق تبلیغات استفاده کنید.

اجتناب از جاسوسی در تلویزیون هوشمند دشوار است. محققان دانشگاه نورث ایسترن و امپریال کالج لندن دریافته‌اند که مجموعه داده‌ها و دستگاه‌های هوشمند به کمپین‌های تبلیغاتی گوگل و نتفلیکس ارسال می‌شوند، حتی اگر فرد نتفلیکس نداشته باشد و برنامه را تماشا نکند.

نظر شما در مورد تلویزیون هوشمند چیست؟

داده های جمع آوری شده توسط تلویزیون هوشمند به سازنده، برند و نسخه شما پیوست شده است. توبی لوئیس، مدیر تجزیه و تحلیل تهدیدات جهانی در Cyber ​​Security Darktrace، می‌گوید: از نظر تئوری، اکثر تلویزیون‌های هوشمند قادر به جمع‌آوری صدا، تصویر و استفاده از آنها هستند.

فعال سازی صدا یکی از مهمترین ویژگی های مجموعه است. میکروفون ها و نرم افزارها به دستورالعمل ها گوش می دهند و مکالمات و صداهای دیگر را در محدوده محدودی ضبط می کنند. این صداهای مصادره شده ممکن است برای تجزیه و تحلیل توسط طرفین ارسال شود.

تطبیق بین دستگاه ها موضوع دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد. داده های میدانی جمع آوری شده از طریق تلویزیون هوشمند نسبت به سایر دستگاه های هوشمند مانند تلفن ها، لپ تاپ ها و تجهیزات اتوماسیون خانگی ارزشمندتر شده است. وی می افزاید: در آن صورت می شد جزئیات بیشتری در مورد افراد ترسیم کرد: تاریخچه، موقعیت جغرافیایی، فعالیت بازبین وب و شبکه های اجتماعی بر پتانسیل تلویزیون افزوده است.

سپس کوکی ها و قارچ ها هستند. برنامه‌ها و بررسی‌ها در تلویزیون‌های هوشمند از فناوری‌های کوکی و پیکسل هوشمند مانند وب‌سایت‌ها برای افزونگی، شناسایی و تشخیص دستگاه برای نمایه‌های کاربر استفاده می‌کنند. فیلدینگ هشدار می دهد: “بیشتر برنامه های نصب شده در تلویزیون هوشمند به شما امکان دسترسی به شبکه بزرگی از تبلیغ کنندگان و اپراتورها را می دهد.”

برای امرار معاش چه کار می کنی؟

هیچ نوری وجود ندارد. لوئیس می گوید که دقیقاً آنچه با داده ها انجام می شود پیچیده و بسیار مبهم است. هنگامی که تلویزیون هوشمند را در شبکه تماشا می کنیم، اغلب مشخص نیست که داده های ویژه از کجا جمع آوری شده و به کجا ارسال می شود.

هیچ تفاوتی بین این دو شبکه تلویزیونی وجود ندارد. تولیدکنندگان ادعا می‌کنند که از اطلاعات شما برای «شخصی‌سازی» و «کیفیت محتوا» استفاده می‌کنند، اما فروشندگان این نوع داده‌ها از طرف ناشناس یا نیمه ناشناس، اشخاص ثالث، شرکت‌های تبلیغاتی یا خدمات توزیع رایج هستند.

لوئیز می گوید: «پس از انتشار داده ها، داده ها از کنترل خارج می شوند. بسته، قوانین و مقررات حفظ حریم خصوصی، اغلب دقیقاً مشخص نمی کند که چه تعداد از کالاها بازگردانده می شود، و ممکن است پس از توافق خریدار، توافق بر سر این مقررات بسیار دشوار باشد.

استفاده از خدمات پخش کننده سریال در تلویزیون هوشمند راه دیگری برای ارائه اطلاعات شخصی شماست. برنامه‌هایی مانند Netflix، Amazon Prime و Now TV تمایل دارند ادعا کنند که از داده‌ها فقط برای خدمات ضروری مانند توصیه‌ها یا بررسی اعتبار استفاده می‌کنند. با این حال، این موضوع ممکن است شامل داده هایی مانند شناسایی دستگاه، موقعیت جغرافیایی، نوع بازبینی کننده، آدرس ایمیل و اطلاعات باشد.

اگر از طریق یک بازبین وارد Netflix شوید، می‌توانید تنظیمات حریم خصوصی خود را تغییر دهید تا میزان داده‌هایی را که جمع‌آوری و به اشتراک گذاشته شده است محدود کنید. با این حال، اکثر ارائه دهندگان داده ای که نتفلیکس را جمع آوری می کنند، مانند برنامه هایی که تماشا می کنید، و بینندگان نقشی در سرویس نتفلیکس دارند که نمی توانید آن را نادیده بگیرید.

تشخیص خودکار یا ACR چیست؟

یکی از ویژگی‌های ترسناکی که باید به آن اشاره کرد محتوای تشخیص خودکار (ACR) است که اکثر تکنیک‌های تحلیلی برای شناسایی ویدیو و صدا در حالی که در تلویزیون استفاده می‌شوند استفاده می‌کنند و یک پلتفرم عالی برای شناسایی آنچه در حال حاضر پخش می‌شود به آن‌ها ارائه می‌دهد. اعمال می‌شود. ACR قادر است روی هر چیزی که می تواند از تلویزیون پخش شود کار کند، از جمله دی وی دی، بلوری، سی دی و بازی.

جک مور، مشاور امنیت سایبری جهانی در ESET، یک شرکت امنیتی، می گوید که مشاهدات و عادات مشتریان با تولیدکنندگان به اشتراک گذاشته می شود و در نهایت به تبلیغ کنندگان فروخته می شود تا شما را هدف قرار دهند. وی افزود: هنگامی که تلویزیون شما به روتر منزل شما از جمله آدرس IP و موقعیت مکانی شما متصل شود، قابل شناسایی خواهد بود.

لوئیس می گوید که در زمینه نظری، ACR می تواند برای دسترسی به اطلاعات شخصی استفاده شود. با کمک تکنیک‌های تحلیلی موجود، می‌توانیم داده‌های مرتبط را برای شناسایی چهره‌ها، تجزیه و تحلیل احساسات، گفتن متن و تجزیه و تحلیل عمیق محتوا برای ایجاد یک تصویر بصری ترکیب کنیم.

لوئیس می گوید که ACR قادر به درک وضعیت سیاسی، قومی، اجتماعی و اقتصادی استفاده از قراردادهایی است که خطر سوء استفاده از این اطلاعات و داده ها را افزایش می دهد.

آیا باید از تلویزیون خود به عنوان بازبین استفاده کنید یا از تلفن هوشمند خود به عنوان تلویزیون کنترل از راه دور؟

استفاده از بازبینی کننده در تلویزیون شما ممکن است آسان تر باشد، اما در این صورت ممکن است تلویزیون به هدفی برای حمله تبدیل شود. این به این دلیل است که بازبین تلویزیون هوشمند شما هیچ آنتی ویروس اضافی و تنظیمات امنیتی اضافی روی صدای هوشمند یا شخصی شما نصب نشده است.

دکتر فرانسیسکو ناوارو، مدرس ارشد در مرکز امنیت سایبری، دانشگاه دو مونت، می‌گوید: آن را جعل کنید.

با این حال، داشتن یکی از آنها هنوز از توان یک فرد معمولی خارج است. جیمز گریفیث، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Cyber ​​Security Associates گفت: اگر تلویزیون هوشمند هک شود، ممکن است همراه با دستگاه از آن برای حمله به دستگاه شما استفاده شود، اما خطر و احتمال این تصادف اندک است.

از خود در برابر جاسوسی تلویزیون هوشمند محافظت کنید

تا زمانی که تلویزیون های هوشمند به اینترنت متصل هستند، داده ها را جمع آوری می کنند و نمی توانید این تصادف را کاملا نادیده بگیرید.

مراحل اساسی وجود دارد که می توانید برای شروع فرآیند آماده سازی برای میانجیگری بردارید. ACR را در تنظیمات خاموش کنید، شخصی‌سازی را غیرفعال کنید، از همه ویژگی‌های تبلیغاتی اجتناب کنید و دوربین‌های دوچشمی و میکروفون را بپوشانید یا غیرفعال کنید.

همچنین مهم است که مطمئن شوید روتر شما با تغییر رمز عبور و مسیرهای یک شبکه مهمان محافظت می شود. با خودداری از رد وب در زمان ارائه و با دسترسی ساده به نرم افزار، می توانید امنیت دستگاه خود را بهبود بخشید.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما