تمام تفاوت های گوشی های سری گلکسی اس 22 سامسونگ

[ad_1]

در رفتن سامسونگ در روز چهارشنبه 20 بهمن 1392 رسما از سری گوشی های پرچمدار گلکسی اس 22 که شامل سه مدل است، رونمایی کرد. گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا از بین این سه مدل، گلکسی اس 22 اولترا یک گوشی پرچمدار است که تنها تفاوت این سه مدل را با یکدیگر نشان می دهد. پس کسانی که علاقه مند به خرید این گوشی پرچمدار هستند، بهتر است ابتدا از این تفاوت ها آگاه شوند.

به گزارش فرارو، در یک نگاه، همه گوشی‌های پرچم‌دار سری گلکسی S22 دارای پردازنده و نرم‌افزار قدرتمند یکسانی هستند، اما در اندازه‌های مختلف، قابلیت‌های متفاوتی ارائه می‌دهند و توسط باتری‌هایی که در مدل‌های بزرگ‌تر دوام بیشتری دارند، پشتیبانی می‌شوند. همچنین اگر خود را یکی از خریداران این گوشی بدانیم، کدام یک از گلکسی اس 22 جمع و جور، گلکسی اس 22 پلاس بزرگتر یا گلکسی اس 22 اولترا با الهام از سری نوت برای ما مناسب تر است؟ . در اینجا قصد داریم جزئیات تفاوت این سه مدل را به شما بگوییم تا به راحتی متوجه تفاوت گوشی های سری گلکسی اس 22 سامسونگ شوید پس با ما همراه باشید.

تفاوت در ویژگی های گوشی های سری گلکسی اس 22

قبل از بررسی هر یک از تفاوت ها به صورت جداگانه و به تفصیل، خلاصه ای داریم که در آن می توانید یک تصویر بزرگ با تمام تفاوت های مشخصات بین سه مدل گلکسی اس 22 که در جدول زیر ارائه شده است به دست آورید.

تمام تفاوت های گوشی های سری گلکسی اس 22 سامسونگ

طراحی و سایز گوشی های سری گلکسی اس 22

دو شگفتی بزرگ در طراحی سری گلکسی S22 وجود دارد. اول از همه، سامسونگ به استفاده از شیشه در هر سه مدل بازگشته است، نه در هر شیشه. شما سخت ترین شیشه گوریلا کورنینگ Victus Plus را در پشت و جلوی هر سه نسخه S22 دارید. و آیا می دانستید که مدل های S22 و S22 Plus به طور قابل توجهی کوچکتر از مدل های سال گذشته هستند؟ این خبر خوبی برای کسانی است که عاشق گوشی های جمع و جور هستند. تغییر عمده دیگر، شکل نوت S22 Ultra است که دارای لبه مربع و صفحه نمایش منحنی است، در حالی که دو مدل دیگر، S22 و S22 Plus، شکل آشنای مدل های سال قبل را حفظ کرده اند. صفحه نمایش تخت داشته باشید .

همچنین شایان ذکر است که سامسونگ در هر سه مدل از نسبت تصویر گسترده استفاده می کند. پرچم‌داران قبلی بلند و باریک بودند و نسبت تصویر 20:9 را ارائه می‌کردند، در حالی که گوشی‌های جدیدتر نسبتاً عریض و نه خیلی بلند بودند، با نسبت تصویر 19.5: 9 در S22 و S22 Plus و حتی عریض‌تر. یکی از جزئیات کوچکی که برای S22 Ultra Perfectionists 19: 3.9 اینچی راضی کننده خواهد بود این است که قاب اطراف صفحه نمایش در S22 و S22 Plus در چهار طرف دقیقاً یکسان است، در حالی که قبلاً در پرچمدار این سری، قاب پایینی این گوشی بود. آنقدر بزرگ که “چن” نیز شناخته می شود.

تمام تفاوت های گوشی های سری گلکسی اس 22 سامسونگ

بقیه توضیحات در این قسمت در هر سه بسیار شبیه است. همه آنها دارای فریم آلومینیومی هستند و دکمه های پاور و تنظیم صدا در سمت راست قرار دارند. همه اینها دارای گواهی IP68 برای محافظت در برابر آب و گرد و غبار هستند، که سامسونگ می گوید می تواند تا 30 دقیقه عمر آب شیرین را تا عمق 5 فوت تضمین کند، اما همچنان در استخرها یا در ساحل استفاده می شود. توصیه نمی شود. البته گزینه های رنگی سری S22 نیز کمی متفاوت است. گزینه های رنگی S22 و S22 Plus عبارتند از: فانتوم سفید، فانتوم مشکی، سبز، صورتی طلایی، و گزینه های رنگی S22 Ultra شامل سفید فانتوم، فانتوم مشکی، سبز و بورگوندی است. البته، نسخه‌های سیاه و سفید استاندارد را نیز دارید که کلاسیک به نظر می‌رسند، سپس نسخه صورتی را برای گوشی‌های کوچک‌تر و نسخه قرمز شرابی ویژه S22 Ultra را دارید. با این حال، از نظر رنگ، قلم S Pen در S22 Ultra، بدون توجه به رنگ گوشی، مشکی است. همچنین محتویات جعبه های سه مدل متفاوت نیست و فقط یک کابل می گیرید و شارژر و هدفون ندارد.

کیفیت صفحه نمایش گوشی های سری گلکسی اس 22

قبلاً به ابعاد فیزیکی کوچک گوشی ها اشاره کردیم، اما لازم به ذکر است که اندازه صفحه نمایش S22 و S22 Plus نیز به 6.1 و 6.6 اینچ کاهش یافته است، در حالی که Ultra دارای صفحه نمایش بزرگتر 6 اینچی است. این 8 است. اینچ. می‌دانیم که سامسونگ بهترین صفحه‌نمایش‌ها را در صنعت موبایل می‌سازد و آخرین نسل فناوری نمایشگر را برای سری S22 به نام Dynamic AMOLED 2X در خود جای داده است. شما در هر سه مدل رنگ های روشن و دقیقی دریافت می کنید، اما تفاوت هایی نیز وجود دارد.

تمام تفاوت های گوشی های سری گلکسی اس 22 سامسونگ

اول، در حالی که همه مدل‌ها از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز برای ناوبری روان و دقیق پشتیبانی می‌کنند، فقط S22 Ultra می‌تواند نرخ تازه‌سازی خود را روی ۱ هرتز تنظیم کند، در حالی که کمترین نرخ تازه‌سازی برای دو مدل دیگر ۱۰ هرتز است. دوم اینکه حداکثر روشنایی مدل کوچکتر S22 به 1500 نیت می رسد در حالی که S22 Plus و S22 Ultra حتی به 1750 نیت می رسد. در بیومتریک نیز تفاوتی وجود ندارد و هر سه مدل دارای اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک بر روی صفحه نمایش هستند که درست مانند گلکسی S21 سال گذشته کار می کند، به این معنی که نسبتا دقیق و سریع است. همچنین از طریق هر سه دوربین جلو، تشخیص چهره مبتنی بر عکس را دریافت می‌کنید.

سخت افزار و نرم افزار گوشی های سری Galaxy S22

سامسونگ به استراتژی خود برای استفاده از پردازنده های مختلف برای بازارهای مختلف ادامه می دهد و اگر سری گلکسی S22 را در ایالات متحده خریداری کنید، پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 را در داخل آن خواهید دید، در حالی که در بریتانیا و اروپا، مدل ها با Exynos عرضه می شوند. پردازنده 2200 ساخت سامسونگ. هنوز برای تشخیص تفاوت بین این دو خیلی زود است، اما علیرغم تلاش های سامسونگ، تراشه های اگزینوس به طور سنتی از رقبای خود از نظر عملکرد، عمر باتری و حتی کیفیت تصویر بهتر عمل می کنند. با این حال، امسال سامسونگ با AMD در زمینه پردازنده‌های گرافیکی همکاری کرده است که انتظار می‌رود این دستگاه‌ها را به ویژه برای گیمرها جذاب کند.

یکی دیگر از جزئیات گیج کننده در اینجا این است که مدل Ultra که سال گذشته با 12 گیگابایت رم شروع به کار کرد، اکنون در برخی بازارها با 8 گیگابایت رم در مدل پایه موجود است که نقص عجیبی است. از سوی دیگر، افرادی که خواهان بهترین پیکربندی هستند، در برخی کشورها 12 گیگابایت فضای ذخیره سازی و تا 1 ترابایت فضای ذخیره سازی دریافت می کنند، اما برای این گزینه باید هزینه بیشتری پرداخت کنند.

تمام تفاوت های گوشی های سری گلکسی اس 22 سامسونگ

در مورد عملکرد این سه مدل، اگرچه هنوز نتایج دقیقی منتشر نشده است، اما همچنان می توان از طریق برخی گواهینامه ها به جزئیات دست یافت. با وجود داشتن یک تراشه در همه آنها، S22 جمع و جورتر احتمالا سریعتر از مدل های بزرگ پلاس و اولترا است، بنابراین باید یک مزیت جزئی داشته باشد. همچنین باید بگوییم که هیچ یک از این گوشی ها دارای اسلات کارت microSD نیستند، بنابراین نمی توانید فضای ذخیره سازی را افزایش دهید.

عملا هیچ تفاوتی در نرم افزار این سه وجود ندارد. آخرین نسخه اندروید 12 را با آخرین نسخه Samsung One UI 4.1 خواهید دید. سامسونگ اکنون وعده 4 سال ارتقاء سیستم عامل اصلی و 5 سال ارتقاء امنیتی را می دهد، که در دنیای اندروید که سایر سازندگان گوشی و حتی گوگل تنها 3 سال فرصت دارند، خبر بسیار خوبی است. ارائه ارتقاء سیستم عامل.

دوربین گوشی های سری گلکسی اس 22

فقط با نگاه کردن به سیستم دوربین، مشخص است که Ultra با سنسورهای بزرگتر و دوربین چهارم اضافی، قدرت بیشتری دارد. در اینجا نسخه ارتقا یافته ای از سنسور آشنای 108 مگاپیکسلی را خواهید دید که اندازه آن در Ultra 1.33 اینچ است و دو مدل دیگر دارای سنسور 50 مگاپیکسلی با اندازه کوچکتر 1.56 اینچ هستند. هر سه گوشی دارای سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض و همان لنز 10 مگاپیکسلی زوم 3 برابری هستند. در نهایت، Ultra دارای لنز پریسکوپ با زوم 10 برابر است و با زوم دیجیتال تا 100 برابر قابل افزایش است، در حالی که دو مدل دیگر دارای لنز زوم پریسکوپ نیستند. سامسونگ به طور خاص تاکید می کند که Ultra قادر به گرفتن عکس های عالی در شب است و امیدواریم این ویژگی به دو مدل دیگر نیز تعمیم یابد.

کیفیت صدا و بازخورد لمسی گوشی های سری گلکسی اس 22

اول از همه، بیایید با بدیهی شروع کنیم و آن این است که سری S22 جک هدفون ندارد. هر سه گوشی از سیستم بلندگوی دوگانه با بلندگوی اصلی پایین تر و بلندگوی ثانویه در بالای گوشی استفاده می کنند. یکی از جزئیات قابل توجه این است که در Ultra، مشبک بلندگو در سمت چپ پایین درگاه USB-C قرار دارد، در حالی که شیار سیم کارت در سمت راست، همراه با میکروفون قرار دارد، بنابراین هنگام استفاده از آن بیشتر مراقب باشید. . هنگام باز کردن درگاه سیم کارت، میکروفون را به طور تصادفی سوراخ نکنید. تصور اولیه ما این است که بازخورد لمسی در هر سه گوشی خوب و دقیق است، اما هنوز با جزئیات بیشتری تست نشده است.

تمام تفاوت های گوشی های سری گلکسی اس 22 سامسونگ

عمر باتری و شارژ گوشی های سری گلکسی اس 22

به هر حال، بزرگترین مصالحه ای که سامسونگ امسال مجبور به انجام آن شده است، اندازه کوچک باتری های S22 و S22 Plus است. S22 چیزی است که ما بیشتر نگران آن هستیم، زیرا اکنون با باتری 3700 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود که کمتر از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مدل قبلی است. نسخه پلاس دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است که کمتر از باتری 4800 میلی آمپر ساعتی S21 Plus است. فقط S22 Ultra توانسته باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خود را با همان اندازه و باتری حفظ کند.

از نظر سرعت شارژ، سامسونگ سرعت شارژ 45 وات را به S22 Plus و S22 Ultra اضافه کرده است، در حالی که S22 کوچکتر به سرعت شارژ تنها 25 وات محدود شده است. در نظر داشته باشید که در جعبه این گوشی ها تنها یک کابل وجود دارد و باید یک شارژر جداگانه خریداری کنید. همچنین اگر به فکر تهیه شارژر 45 واتی هستید باید بدانید که همراه با یک کابل ضخیم در بسته بندی عرضه می شود و با این کابل می توانید سرعت کامل 45 وات را دریافت کنید شارژر 45 واتی را با آن جفت نکنید. یک کابل نازک داخل جعبه .. البته با سیم های نازک هم کار می کند، نه تنها سرعت شارژ کامل 45 وات را نخواهید داشت.

البته این گوشی های پرچمدار هستند و همچنین دارای شارژ بی سیم هستند. سرعت شارژ بی سیم در اینجا 15 وات در هر سه است و سامسونگ همچنین شارژرهای بی سیم جدیدی را معرفی می کند که می توانید جداگانه خریداری کنید. Samsung PowerShare بر روی هر سه گوشی نیز موجود است، بنابراین می توانید از آنها به عنوان نوعی پاوربانک بی سیم استفاده کنید.

قیمت گوشی های سری گلکسی اس 22

در نهایت، خبر خوب این است که قیمت ها نسبت به مدل های سال گذشته تغییر زیادی نکرده است. چیزی که انتظارش را نداشتیم این بود که سامسونگ S22 Ultra را از فروشگاه آنلاین رسمی خود حذف کرد که فقط نشان می دهد مردم چقدر تمایل به خرید این مدل جدید دارند. قیمت گلکسی S22 برای پایین‌ترین پیکربندی از 800 دلار، برای S22 Plus از 1000 دلار و برای S22 Ultra از 1200 دلار شروع می‌شود. با این قیمت ها، پرچمداران جدید همچنان رقابتی هستند.

این تفاوت‌ها بین سه مدل پرچمدار جدید سری گلکسی S22 بود. با بررسی این تفاوت ها می توانید با بینش بهتر بین این سه مدل بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

منبع: Fonarina

نوشته مصطفی خورخه فرارو

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما