علیمردانی: تنابنده اصرار داشت «بائو» را بازی کنم.

[ad_1]

ایسنا: محمدرضا علیمردانی که به تازگی در سریال پایتخت 4 ایفای نقش کرده است، صداپیشه انیمیشن دیرین دیرین است و به تازگی در «چهل تیکه» به عنوان مجری حضور داشته است. برای همه این رشته ها آموزش دیده به نظر من در هیچ زمینه ای کار بدی انجام نشده است.

این هنرمند که در عرصه های مختلف از جمله صداپیشگی، خوانندگی، اجرا و بازیگری فعالیت می کند، درباره حضور خود در عرصه های مختلف هنری به ایسنا گفت: به هر حال من سال هاست که در این عرصه فعالیت می کنم و فکر می کنم او هم بوده است. موفق. در هر زمینه ای.” بد نکردم. از آنجایی که هر یک از این زمینه ها را با علاقه و دانش مطالعه کرده ام و آموزش های لازم را دیده ام، هیچ مشکلی نداشته ام و همیشه سعی کرده ام که خوب عمل کنم.

علیمردانی: تنابنده من

علیمردانی که امشب در حال اجرای «پایتخت 4» روی آنتن شبکه آی فیلم است، گفت: متأسفانه نمی تواند به تنهایی بیننده هیچ شبکه ای باشد زیرا وقت زیادی برای تماشای تلویزیون ندارد.

وی ادامه داد: آنقدر سرم شلوغ است که وقت تماشای تلویزیون را ندارم. آیا تا به حال شنیده اید که سفالگری از یک ظرف شکسته آب بنوشد؟ این داستان من است. آنقدر درگیر تولید هستم که وقتم در حال تمام شدن است.

این بازیگر درباره بازی در نقش بائو در سریال پایتخت 4 گفت: در سریال مامور بدرقه با محسن تنابنده کار کرده بودیم و در این سریال نقش مازندرانی را بازی کردم. این نقش در ذهن تنابنده ماند و پس از طراحی شخصیت بائو تصمیم گرفت آن را برای من بازی کند. ولی اون موقع سرم خیلی شلوغ بود. بازیگران دیگری نیز کاندیدای این نقش بودند، اما احساس کردم زمان آن رسیده که بائو شوم. تنابنده اصرار به حضور من در پایتخت داشت و در نتیجه به جمع بازیگران سریال پیوستم.

وی درباره محبوبیت و ظاهر شخصیت بائو با شخصیت های کمدی مانند ناگی و ارسطو توضیح داد: به نظر من برنده اصلی بائو گریم خاص و متمایز اوست، البته این شخصیت بسیار خوب شخصیت پردازی شده است. تنابنده در مورد گریم بائو بسیار حساس بود. آرایش نسبتا سنگینی روی صورتم داشتم. در مورد جزئیات لباس هم اتفاق نظر زیادی وجود داشت. مثلا تصمیم گرفتیم با کت و شلوار صندل و جوراب سفید بپوشیم. این تناقض به دنبال محینی آمد. اگرچه شخصیت بائو در ابتدای سریال جدی است، اما با پیشروی داستان، خطوط طنز ظاهر می شود و در رفتار و گفتار او برجسته می شود. بائو بیشتر و بیشتر در سریال جا می شود و جایگاه خود را پیدا می کند.

علی مردانی در ادامه درباره این نقش گفت: برای نقش بائو زمان و زحمت زیادی کشیده ام. بائو نقش جدی در میان کمدین های پایتخت داشت. اتفاقاً من شخصاً این نقش را جدی گرفتم، اما این شخصیت ها به خوبی جا افتادند و در داستان و سایر شخصیت ها ظاهر شدند. همه چیز دست به دست هم داد تا بائو تو را ببیند. من فکر می کنم بائو همه را راضی کرده است. هم سازندگان راجدانی و هم مخاطبان این سریال. من هم این شخصیت را دوست داشتم و برایم راضی کننده بود. وقتی همه چیز در سریال درست باشد، جزئیات درست می شود و هر شخصیت همان طور که هست دیده می شود.

علیمردانی در پاسخ به این سوال که چرا بازی بائو در «پایتخت» ادامه پیدا نکرد، گفت: وی توضیح داد: به هر حال داستان سریال در سری بعدی به سمت و سوی دیگری رفت و جایی برای بائو نداشت. البته من هم مسائل کاری زیادی دارم و واقعا برایم سخت است که چند ماه برای سریال وقت بگذارم.

وی درباره لهجه مازندرانی در سریال پایتخت گفت: نه، من قبلاً در سریال «مامور تبعید» در همین سریال با لهجه مازندرانی صحبت می کردم و در دیرین دیرین هم از لهجه مازندرانی استفاده می کردم. ، بر گویش مجندری تسلط دارند.

علیمردانی درباره واکنش تماشاگران «پایتخت» به نقش بائو گفت: اما با گذشت زمان، احتمالاً تغییر خواهد کرد. مردم بائو را دوست داشتند و با من مهربان بودند.

وی در پایان درباره فعالیت های اخیر خود توضیح داد: در سریالی بازی می کنم که به نیمه راه رسیده ایم اما اجازه ندارم در این باره اطلاعاتی بدهم. من هم تعهد دارم هفته ای 40 دقیقه کار کنم و «دیرین دیرین» را پخش کنم.

محمدرضا علیمردانی به جز سریال پایتخت در «نوروز 76»، «آشتی کنان»، «روز رفعت»، «توان»، «گل یا پوچ»، «مامور بدرخه»، «حرج» و «هفت مغی» حضور داشته است. 4.” “. او همچنین در برنامه رئالیتی “شب های مافیا” که مدتی است از فیلیمو پخش می شود، نقش آفرینی کرده است.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما