توخال: من از همه مربیان یاد می‌گیرم، نه فقط گواردیو

[ad_1]

کد خبر: 1804340/52

زمان: ساعت 15:00
1400/10/24

کادو: 1510

امیدوارم شرایط برای همه یکسان باشد.

توماس توخال، سرمربی چلسی می گوید که برای پپ گواردیولا احترام زیادی قائل است، اما در عین حال از همه مربیان و نه فقط او یاد می گیرد.

چلسی فردا شب در جدی ترین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد میزبان منچسترسیتی است. آبی ها 10 امتیاز از تیم پپ گواردیولا در رده دوم فاصله دارند و به امید کسب عنوان قهرمانی، سیتی را شکست خواهند داد. از طرفی شهروندان با برد در این بازی گام بلندی به سوی قهرمانی برخواهند داشت.

توماس توخال، سرمربی چلسی در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل منچسترسیتی گفت“منچستر سیتی با کرونا و مصدومیت در وضعیت خوبی قرار دارد. شاید شانسی است یا آنها خوب کار کرده اند. آنها کمتر مصدوم شده اند و بازیکنانشان کمتر غیبت می کنند. همچنین مانند ما ضربه خورده اند.

ما آنقدر مطمئن بودیم که بگوییم سعی می کنیم از روز اول فصل فاصله خود را با سیتی پر کنیم. اشتباه نکنید فردا از بازیکنانی که در زمین داریم کاملا راضی خواهم بود. ما با حسن نیت به این کار ادامه خواهیم داد. اما داشتن همه بازیکنان متفاوت است. داشتن یک تیم کامل به شما مزیت بیشتری از حضور در سطح من سیتی می دهد. اما ما آن را نداشتیم. “این فقط توضیحی از وضعیت است.”

تعویق بازی و تغییر قوانین توسط باشگاه: “امیدوارم این اتفاق نیفتد زیرا من بسیار عصبانی هستم. ما این کار را زمانی انجام دادیم که فکر می کردیم نباید بازی کنیم. بنابراین فقط می توانم امیدوار باشم که قوانین برای همه یکسان باشد.”

از پپ گواردیولا یاد بگیرید: من سعی می کنم از هر رقیب یاد بگیرم. من برای پپ احترام زیادی قائلم، همه این را می دانند، اما من از همه مربیان یاد می گیرم.”

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما