تور ارزان آنکارا

[ad_1]

یکی از سخت ترین سفرهای کشور به آنکارا سفر کنید اکثر مردم تهران آنکارا را رزرو می کنند. این شهر مکان های بسیار متنوعی برای بازدید دارد که مطمئن باشید از آن لذت خواهید برد. اگر قصد سفر به این شهر را دارید با ما همراه باشید. در این راستا 3 مورد برای بازدید از آنکارا و سایت رزرو پرواز استانبول به تبریز را معرفی می کنیم.

گشت و گذار در آنکارا

تعداد مکان های دیدنی این شهر بسیار زیاد است و با سفر می توانید آن را از اینجا ببینید. این مکان ها برای بازدید بسیار متنوع هستند و بدون شک به وجود خواهند آمد. جاذبه‌های طبیعی، سازه‌های باستانی، آکواریوم‌ها و باغ‌های وحشی، از جمله مکان‌هایی هستند که باید حتماً توسط آن‌ها بازدید کنید.

آکواریوم آکوا وگا

اولین جایی که می خواهید به آنکارا سفر کنید این است که یک آکواریوم بزرگ را به شما معرفی کنیم. همیشه برای جذب بازدیدکنندگان از آکواریوم دیدن کنید، به خصوص اگر این گناهان نادر را ببینید! این آکواریوم بزرگ در طبقه دوم یکی از بزرگترین آکواریوم های موزامبیک آنتالیا ساخته شده است و می توانید از ساحل آن را بازدید کنید. گناهان مختلف از سراسر جهان در این آکواریوم جمع شده است تا مسافران بتوانند آنها را در یک قاب شیشه ای ببینند.

کمتر از هر کسی می توان کسی را پیدا کرد که از تماشای و آشنایی با 1200 گونه آبزی لذت می برد. در آکواریوم آکوا وگا می توانید این آبزیان ها را ببینید و به توضیحات آنها گوش دهید. این آکواریوم حدود 100 متر طول دارد و 4.5 میلیون لیتر آب در آن وجود دارد تا 100 آبزی بتوانند زندگی طبیعی خود را تجربه کنند. در راه بازگشت به آکواریوم می توانید انواع ماهی مانند تار عنکبوت، مرغ کافور، ناپلئون، جوجه اردک و بسیاری از انواع ماهی های دیگر را ببینید.

اگر دوست دارید از آکواریوم آکوا وگا دیدن کنید، خود را برای بازدید از 24 بخش مختلف و آماده شدن برای سفر دریایی آماده کنید. این آکواریوم به بهترین شکل ممکن طراحی و ساخته شده است تا بتوانید بیشترین بهره را از آن ببرید. اگر به زندگی کاری علاقه دارید، حتما سری به مرکز خرید طبقه دوم بزنید و از این آکواریوم شگفت انگیز دیدن کنید. هزینه بازدید از آکواریوم آکوا وگا 15 لیر است و برای بازدید از آن باید این مبلغ را پرداخت کنید. پیشنهاد می کنم اگر بلیط تهران آنکارا را رزرو کردید حتما از این آکواریوم دیدن کنید.

موزه جنگ استقلال

تور ارزان آنکارا

اگر به تاریخ هر کشور نگاهی بیندازید، متوجه می شوید که هر کدام از آنها جنگ های متفاوتی داشته اند و تغییرات متفاوتی در مرزهایشان رخ داده است. در بیشتر پایتخت های کشور، موزه هایی برای محافظت از اشیاء در برابر جنگ ها ایجاد شده است. موزه ای نیز در آنکارا برای بررسی بقایای جنگ های مختلف ترکیه راه اندازی شده است. موزه جنگ استقلال در میدان اولوس آنکارا قرار دارد. اولین جلسه مجلس بزرگ ملی ترکیه در این مکان برگزار شد و تمام مصادف شدن جنگ استقلال بین سال های 1921 تا 1922 با تصاویر و مجسمه های مختلف به نمایش درآمد.

چیزهایی که در این جنگ به جا مانده است در جنگ استقلال نیز پاسداری می شود. مجسمه های مومیایی روسای جمهور گذشته ترکیه در این موزه به نمایش گذاشته شده است و مسافران می توانند با آن ها آشنا شوند. موزه جنگ استقلال یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین جاذبه های آنکارا است. حماسه در این موزه بسیار حائز اهمیت است و اگر به رویدادهای تاریخی علاقه دارید، باید قبل از رزرو پرواز به تبریز و بازگشت به کشور، از استانبول دیدن کنید. موزه جنگ استقلال همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5:30 بعد از ظهر باز است.

موزه تمدن آناتولی

این موزه همچنین یکی از موزه های متعدد آنکارا است که با تمدن آناتولی مرتبط است. در این موزه مساجد، نقاشی ها و آثار هنری بیشتری خواهید دید. قدیمی ترین موزه باقی مانده از تمدن آناتولی به دوره پارینه سنگی باز می گردد. این موزه یکی از مهم ترین موزه های ترکیه به حساب می آید.

موزه آناتولی از دو سازه تشکیل شده است که هر کدام در زمان حکومت عثمانی به نمایش گذاشته شده است. موزه در نوامبر 2012 به دلیل بازسازی بسته شد و بازدیدکنندگان هنوز به آن دسترسی ندارند. برای بازدید از این مجموعه باید 15 لیر بپردازید.

انواع شمشیر ارزان

اگر می خواهید هزینه رزرو سیاه را کاهش دهید، باید برای هتل های سیاه رنگ 3 ستاره رزرو کنید. هزینه اقامت در این هتل ها کمتر از لوکس بودن هتل هاست. البته اگر می خواهید تورهای لوکس و 5 ستاره آنکارا را رزرو کنید، می توانید تا آخرین لحظه با ما همراه باشید. این تورها برای چند ساعت قبل از پرواز برنامه ریزی شده اند و می توانید با قیمتی تخفیف دار آنها را رزرو کنید. سایت علی بابا یکی از بهترین سایت ها برای رزرو بلیط تهران آنکارا یا این شهر است. این شرکت با تعدادی از آژانس ها در سراسر کشور قرارداد بسته است و می توان گفت که کمترین پیشنهاد است.

در این مقاله 3 مورد از مکان های آنکارا و روشی برای رزرو تورهای ارزان بریتانیا را توضیح داده ایم. اگر به آنکارا رفته اید یا پرواز استانبول به تبریز از علی بابا را تجربه کرده اید، نظرات خود را در مورد این موضوعات به اشتراک بگذارید.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما