تیم بی باک لیگ هندبال شهید شاملی :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812135 |
04 اسفند 1400 ساعت 12:49 |
40 بازدید |

0
نظرات

آیا مدافع عنوان قهرمانی رکورد خواهد زد؟

دور اول دور برگشت لیگ برتر هندبال به پایان رسید و تیم نیروی زمینی شهید شاملی موفق شد بازی مهم هفته را به سود خود به پایان برساند.

به گزارش “ورزش سه”، دور رفت دور برگشت رقابت های لیگ برتر هندبال به پایان رسید، مرحله ای که هر تیم سه دیدار انجام داد و تیم پیشتاز لیگ برتر موفق شد در سه دیدار نخست خود پیروز شود. مرحله مسابقه
شهید شاملی که در اولین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال در 3 دیدار با نتیجه کامل زمین را ترک کرد، در ابتدای بازی برگشت هر سه دیدار خود مقابل سپاهان نوین اصفهان، ناجای قم و ژوب را واگذار کرد. آهن اصفهان به میدان آمد و موفق شد پیروز شود و در نهایت با برگزاری 12 بازی با 24 امتیاز قوی ترین صدرنشین لیگ برتر شد.

اگر نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا به شکست ناپذیری خود ادامه دهد، می تواند رکوردی تاریخی در هندبال ایران به ثبت برساند. شهید شاملی کازرون آخرین قهرمان لیگ برتر هندبال است که در فصل گذشته بدون شکست به عنوان قهرمانی دست یافته است. آنها در این فصل هم همین هدف را دنبال می کنند و اگر تا پایان این فصل بدون شکست باقی بمانند، می توانند به عنوان تیمی که در دو فصل متوالی شکست نخورده و در تاریخ هندبال ایران ادامه دارد، نامی برای خود دست و پا کنند. قهرمانی. برای ثبت نام

تیم ارتش شهید شاملی کازرون پیش از این مقابل تیم های مختلفی مانند مس کرمان و سپاهان اصفهان به برتری رسیده بود و موفق شده بود مهم ترین دیدار دور برگشت این رقابت ها را به سود خود رقم بزند. کازرونی در این بازی مقابل ذوب آهن اصفهان به میدان آمد و در یک بازی پشت سر هم با حریفی سرسخت موفق شد بازی مهم هفته را با نتیجه ۲۹ بر ۲۷ به سود خود به پایان برساند.
در برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال، مرحله دوم بازگشت رقابت های لیگ برتر از 13 اسفند آغاز می شود و تیم ها در دو دیدار به مصاف هم می روند.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما