وزیر ارتباطات: تا یکی دو روز آینده سرعت اینترنت افزایش می یابد.

[ad_1]

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در روزهای اخیر درباره مشکلات اینترنت گفت: در چند وقت اخیر بیش از 300 گیگابیت بر ثانیه ظرفیت اینترنت را افزایش داده ایم و به حل مشکلات اینترنت کمک کرده ایم، بله، بنابراین من هم توانستم بیش از 300 گیگابیت بر ثانیه ظرفیت اینترنت را افزایش دهیم. فکر کنید مردم نتایج را در یکی دو روز آینده خواهند دید.”

به گفته منابع دولتی، دکتر عیسی زری پور با تشریح افزایش ترافیک داده ها در ماه های اخیر و تاثیر آن بر دسترسی مصرف کنندگان به اینترنت، گفت: تلاش کرده ایم. شبکه و از شهریورماه که دولت سیزدهم روی کار آمد زیرساخت های ارتباطی کشور را برای رفع نیازهای مردم تقویت کردیم.

افزایش 70 درصدی ظرفیت شبکه زیرساختی کشور در دولت سیزدهم

وی افزود: این زیرساخت‌ها را می‌توان به ادارات دولتی تفکیک کرد، یعنی امکان دسترسی به شرکت‌های زیرساخت‌های مخابراتی و سایر متولیان از جمله شرکت مخابرات ایران و اپراتورهای تلفن همراه و ثابت را که در اینجا به عنوان رگولاتوری داریم، ایفای نقش کنند. در این حوزه تمام تلاش خود را برای ارتقای کیفیت شبکه زیرساخت و افزایش ظرفیت شبکه زیرساختی کشور به کار گرفته ایم و این ظرفیت 70 درصد افزایش یافته است. در این مدت بر کیفیت شبکه نیز تمرکز داشتیم و کیفیت شبکه به حدی افزایش یافته که هم اکنون قابلیت های ترانزیتی جدیدی از ایران به سایر کشورها ارائه شده و ظرفیت ترانزیتی حدود 40 درصد افزایش یافته است. از کشور.

دولت سیزدهم ظرفیت پهنای باند بین المللی کشور را 20 درصد افزایش داد.

زری پور در پاسخ به سوال ساتنا افزود: در خصوص ظرفیت پهنای باند بین الملل از بدو تاسیس دولت سیزدهم تا کنون ظرفیت پهنای باند بین المللی کشور حدود 20 درصد افزایش یافته است و با دیوان عالی کشور صحبت کنید و به میزان لازم در طول گفتگوها، فضای مجازی و شورای مرکز.» فضای مجازی ملی، سیاست گذار در منطقه، برای رفع نیازهای مردم. آنچه در چند وقت اخیر شبکه را مختل کرده است، دلایل بلندمدتی برای این مشکل آورده ام.

درخواست وزیر ارتباطات از سازمان برنامه و بودجه برای اختصاص اعتبار عمرانی به شرکت مخابرات

وی افزود: شبکه ارتباط ثابت که مادر تمام شبکه های کشور است و اپراتورهای تلفن همراه و FCP (اپراتورهای ثابت) به آن متکی هستند، در 10 سال گذشته توسعه چشمگیری نداشته و تقاضا در این دوره افزایش یافته است. زیرساخت ها مطابق با نیازهای امروزی توسعه نیافته است، لذا در تلاش هستیم تا این زیرساخت به طور کامل توسعه یابد.در آخرین جلسه هیات دولت از رئیس شرکت خواسته شد تا اعتباری را در اختیار شرکت مخابرات ایران قرار دهد تا از آن استفاده شود. توسعه شبکه و نوسازی زیرساخت های ارتباطی.

وزیر ارتباطات به ساتنا توضیح داد: هر آنچه در حوزه پهنای باند نیاز باشد، شرایط لازم را فراهم خواهیم کرد. آنچه در چند وقت اخیر باعث نگرانی مردم در مورد مسائل شبکه شده است، بخشی به دلایل بلندمدت ذکر شده و بخشی به دلیل مشکلات شبکه در بسیاری از استان ها مسدود شده است که انجام شده و در چند ساعت به بیش از 96 درصد رسیده است. از سایت ها در واقع شبکه شلوغ بود.

ظرفیت شبکه مخابراتی بیش از 300 گیگابیت بر ثانیه افزایش یافته است.

زری پور در پایان گفت: اقدامی که در روزهای اخیر انجام دادیم ظرفیت شبکه مخابراتی را بیش از 300 گیگابیت بر ثانیه افزایش داده و به حل این مشکل کمک کرده است و تصور می کنم مردم در یکی دو روز آینده شاهد این موضوع باشند. نتایج و در واقع کیفیت ارتباطات افزایش خواهد یافت.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما