جزئیات تکان دهنده کشتار خانواده در کرمانشاه

[ad_1]

فرمانده انتظامی استان از دستگیری مردی که در جنون خود اقدام به قتل سه نفر از اعضای خانواده عمه خود شامل همسر سابق، مادر و برادر شوهرش کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار «علی اکبر جاودان» اظهار کرد: در پی قتل عام خانواده ای در شهرک پردس کرمانشاه و گزارش موضوع به پلیس، تیم هایی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه پلیس مشخص شد که قاتل داماد و خواهرزاده سابق خانواده یکی از قربانیان بوده که حدود پنج سال پیش از همسرش، دختر خانواده، طلاق گرفته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد قاتل به عنوان مهمان وارد منزل شده و به همین بهانه برای خواب شب در منزل مقتولان اقامت داشته است.

جاودان یادآور می شود: نیمه های شب داماد سابق خانواده در جنون خود به سمت همسر سابق 31 ساله مادر زن 55 ساله که عمه او نیز بود تیراندازی کرد. ، و خواهر همسر 35 ساله اش و هر سه به ضرب گلوله کشته شدند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از فاجعه های این حادثه دلخراش حضور پسر بچه شش ساله ای است که فرزند مشترک قاتل و مقتول بود که در زمان جنایت در خانه حضور داشت و خاله وی با آن مواجه شد.

وی ادامه داد: پلیس پس از تکمیل تحقیقات بلافاصله اقدامات اطلاعاتی خود را برای شناسایی قاتل فراری آغاز کرد و مامور موفق شد مخفیگاه وی را در یکی از مناطق حاشیه شهر کرمانشاه کشف کند.

جاودان تصریح کرد: پس از شناسایی محل اختفای قاتل، محل به طور کامل توسط ماموران اطلاعات و شهرستان کرمانشاه محاصره شد و امروز (پنجشنبه) حوالی ساعت 8 صبح و چهار ساعت از این جنایت فجیع گذشت که کمتر از یک دقیقه بعد پلیس آگاهی موفق شد این مرد را دستگیر کند.

وی یادآور شد: متهم دستگیر شده ابتدا به قتل همسر، مادرشوهر و عروس سابق خود اعتراف کرد و در بازجویی های اولیه هدف از اقدام خود را کینه و دشمنی که در درونش وجود داشت عنوان کرد. . قلب آنها

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به ادامه تحقیقات از قاتل دستگیر شده گفت: تحقیقات تکمیلی پلیسی برای مشخص شدن علت و انگیزه این حادثه دلخراش ادامه دارد.

جاودان در پایان با ابراز تاسف عمیق از وقوع این حادثه دلخراش گفت: جنایتکاران خطرناک در گشت اطلاعاتی پلیس آگاهی قرار دارند و در اسرع وقت دستگیر و به سزای اعمالشان خواهند رسید.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما