جلسه تخصصی هیات مدیره سایپا به منظور ارتقای کیفیت و افزایش قیمت محصولات برگزار شد.

[ad_1]

در پی سخنان دیروز مقام معظم رهبری مبنی بر وضعیت خودروسازی کشور و نارضایتی مردم از کیفیت خودروهای داخلی، هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا صبح امروز جلسه فوق العاده ای برای تدوین برنامه های راهبردی تشکیل داد، بروید و اجرا کنید. افزایش کیفیت و بهبود قیمت.

به گزارش سیپان نیوز، در این دیدار رهنمودهای کلیدی رهبر معظم انقلاب به ویژه «تدوین برنامه راهبردی صنعتی» و «تسریع در تولید، اشتغال و توسعه کشور» به عنوان محورهای اصلی در دستور کار قرار گرفت. .

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در این نشست با اشاره به برنامه های اعلام شده خود طی چند هفته گذشته، بر لزوم «تولید اقتصادی» محصول تاکید کرد و تنها راه افزایش کیفیت و کاهش قیمت را صرفه اقتصادی دانست. تولید محصول .

محمدعلی تیموری با بیان اینکه دغدغه کیفیت و قیمت محصول دغدغه اصلی مدیران جدید سایپا است، افزود: تمرکز بر افزایش، ارتقای کیفیت محصول و استفاده از فناوری های نوین خواهد بود. صنعت خودروسازی.

تیموری افزود: هر یک از زیرمجموعه های سایپا باید بر روی یکی از محصولات تمرکز کنند و نه تولید نامناسب، تولید انبوه، با کیفیت و اقتصادی.

وی با بیان اینکه برنامه راهبردی گروه خودروسازی سایپا شعاری نخواهد بود و با کمک مهندسین و متخصصان داخلی اجرا می شود، تصریح کرد: یکی از جلسات ویژه با تامین کنندگان این است که قطعات خودرو برای ارتقای کیفیت لوازم یدکی خواهیم داشت. قطعات و محصولات نهایی کار بزرگ و ماندگاری انجام خواهد شد و در نهایت خودروها به دست افرادی می رسد که غرور و رضایت ملی دارند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه علیرغم تاکید مقام معظم رهبری، در گذشته برخی از فعالیت های اقتصادی مشروط و منوط به امضای تفاهم نامه با غرب و امضای بورژوازی بود، تاکید کرد: گروه خودروسازی سایپا چنین موضوعاتی را تعلیق نمی کند. انجام دادن و در حد توان خود سند راهبردی توسعه فعالیت های ملی و بین منطقه ای خود را برنامه ریزی و تدوین خواهد کرد.

تیموری گفت: امروز نیاز به استفاده حداکثری از ظرفیت های گسترده و متنوع اقتصادی کشور بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.

وی با بیان اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای دیدار با فعالان اقتصادی و صنعتگران راهگشاست و می تواند به افق اقتصاد کشور تبدیل شود، افزود: دعوت می کنیم.

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا افزود: بیانات رهبری و شکست سیاست های فشار حداکثری و عدم ایجاد فاجعه اقتصادی و سیاسی دشمن در جهت خنثی سازی تحریم ها بر رویکرد کشور به بهره برداری تاکید کرد. از قابلیت ها

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما