جلیلی شریف رئیس دانشگاه صنعتی شد.

[ad_1]

کمیته انتصاب روسای دانشگاه ها – با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی و حکم وزیر علوم، دکتر جلیلی به سمت ریاست دانشگاه صنعتی شریف منصوب شد.

بر اساس مصوبه هفتصد و شصت و چهارمین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی مورخ 5 خرداد 1394، بنا بر اعلام دانشگاه صنعتی شریف، تصویب تسهیل در روند انتخاب رؤسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی صادر شده است. رؤسای دانشگاه ها بر اساس ماده 4 پژوهش و فناوری، روسای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی از هیئت نظارت.

اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌توانند نظر خود را در خصوص انتخاب روسای دانشگاه‌ها در کمیته منتخب بیان کنند و در صورت عدم توافق بر سر گزینه پیشنهادی برای ریاست دانشگاه، صلاحیت فرد مورد بررسی مجدد قرار گیرد. بررسی شده صحن علنی شورای عالی انقلاب فرهنگی. تغییر حکم تولیت به ریاست جمهوری کمیته تعیین رؤسای دانشگاه ها – شورای عالی انقلاب فرهنگی – تشکیل شود.

لازم به ذکر است جناب آقای دکتر ذوالفگل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در تاریخ 1400/7/14 پس از بررسی و تصویب کمیته مذکور در تاریخ 14/12/14 دکتر جلیلی را به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی شریف معرفی کردند. . دانشگاه صنعتی شریف به مدت چهار سال.

در متن این جمله آمده است:

سلام؛

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، بر اساس مصوبه شماره 44 مورخ 1200-1200 کمیته انتصاب رؤسای دانشگاه ها – شورای عالی انقلاب فرهنگی، طی حکمی رئیس دانشگاه صنعتی شریف را منصوب کرد. 1400.12.16 به مدت چهار سال.

امید است با پیگیری معارف اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و راهبردهای اساسی دولت مردمی و جلب همکاری اساتید، مدیران و کارکنان محترم دانشگاه، بتوان به اهداف علم و فناوری دست یافت. نقش. به ویژه «تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت». بازی. امید است رسالت و وظایف دانشگاه با اتکال به خداوند متعال مبتنی بر تغییر در سیاست ها، قوانین و برنامه ها و رویه های مسئله محور در جهت دستیابی به «تمدن نوین اسلامی» باشد. کسب علم و کسب دیپلماسی و اقتدار علمی.

توفیق جنابعالی را در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای از خداوند متعال خواستارم.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما