جنجال جدید سردار آزمون و دختر روس

[ad_1]

فرارو: داستان سردار آزمون با ایلیا، دختر روسی که ادعا می کند مادر سردار آزمون است، آغاز می شود. در واقع مدت هاست یکی از رسانه های روسی با ادعای این موضوع کار را برای فرمانده آزمون در روسیه سخت کرده و به نظر می رسد پرونده به مرحله حساسی رسیده است.

به گزارش فررو، برای اولین بار یک رسانه روسی به نقل از یک وکیل روسی، افسر مشروط را متهم به امتناع از پرداخت نفقه به دختر تازه متولد شده خود کرد. در آن زمان ایلیا به فرمانده دادگاه شکایت کرد و 700000 دلار نفقه خواست. این موضوع از سوی رسانه های روسی به عنوان مهم ترین نفقه تاریخ مورد استقبال قرار گرفت.

اما در همان زمان ادعا شد که سردار عجمون با این موضوع موافق نبوده و حاضر به اعتراف به داشتن یک دختر نیست. البته همه این موضوعات مطالبی بود که در سایت های روسی نوشته شده بود و سردار آزمون تا به امروز هیچ صحبتی در این باره نداشت. پیش از این جنجال، وکیل ایلیا مدعی شده بود که اگر آزمون روسیه را ترک کند و به تیم کشور دیگری بپیوندد، پیگرد قانونی و تغییر روند پرونده دشوار خواهد بود.

در تازه ترین اتفاق اما «فارس» به نقل از رسانه های روسی جنجال دیگری را فاش کرد و نوشت دختری به دنیا آمده که گویا دختر ممتحن بوده که بیمار بوده اما بازپرس از پرداخت هزینه های درمان او خودداری کرده است. این بار ایلیا خود را در میدان می‌بیند و می‌گوید تعجب می‌کنم سردار آزمون سگش را به سفری با جت شخصی می‌برد، اما او حاضر نیست هزینه‌های درمان دخترش را بپردازد. وکیل این دختر روس با انتقاد از سهل انگاری دادگاه در این دادگاه گفت: امیدواریم طبق قرارداد فعلی با زنیت، دادگاه تا تابستان در زنیت باقی بماند. محاکمه او همچنان ادامه دارد و اگر زنیت را ترک کند، قضات در اطلاع رسانی خارج از کشور با مشکل مواجه خواهند شد، مشکل اصلی همین است، قطعا انجام می شود.

این دادگاه در زمستان پیشنهادهای متعددی از لیون، یوونتوس و نیوکاسل دریافت کرد و احتمال خروج او از زنیت وجود داشت و این پیشنهاد وکیل دختر روس را نگران کرد که معتقد است در صورت انجام دادگاه توسط روسیه پرونده بسته می شود. .

ایلیا، دختر روسی، می گوید: «در پاییز، من و سردار در مورد شرایط صحبت کردیم و قصد داشتیم بر سر شرایطی که برای همه مناسب بود به توافق برسیم، اما تاکنون هیچ پیشنهادی از او دریافت نکرده ایم. فکر می کنم او فقط قول می دهد قبل از ترک روسیه وقت بگذارد و می گوید: “همه چیز خوب خواهد شد” و “من کمک خواهم کرد.”

او گفت: «اما اکنون باید به معنای واقعی کلمه از او کمک بخواهیم. پول خیلی دیر منتقل می شود و معمولاً دریافت مطالبات مالی از آن بسیار دشوار است. برای مثال، در ماه دسامبر، برای یک عمل پزشکی که توسط متخصص مغز و اعصاب به دخترم داده شد، درخواست 50000 روبل کردم. فقط دو هفته بعد، در کل گزارش، کل مبلغ کمتر از 50000 روبل بود، من موفق به دریافت پول شدم. خدا را شکر اکنون می توانیم درمان را شروع کنیم، اما چنین نگرشی نسبت به سلامتی کودک به این معناست که فرمانده حاضر است داوطلبانه به او کمک کند. در حالی که سگش با جت شخصی پرواز می کند، دخترش دو هفته است که منتظر پول برای درمان است… به نظر می رسد اینجا همه چیز روشن است و احتمالاً پرونده در دادگاه به پایان می رسد.

جنجال جدید سردار آزمون و دختر روس

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما