حساب های آدام ساب مهندس سمر کمانگر، مستقر در ایالات متحده آمریکا

[ad_1]

بهترین: سالار کمانگر «متولد» در تهران است و پس از مهاجرت به آمریکا تحصیلات خود را به کشور آورد. سالار به قصد مهاجرت به شهر مرسدس به همان مدرسه رفت و جزو موفق ترین مدرسه های آموزشی شد.

حساب های آدام ساب  مهندس سمر کمانگر، مستقر در ایالات متحده آمریکا

او در ۵ سالگی از دانشگاه استنفورد در رشته زیست شناسی فارغ التحصیل شد و در همان سن ۵ سالگی به گوگل پیوست. این موفقیت را می توان به دست اول سازهای «سالار کمانگر» نسبت داد.

زمانی که در استنفورد است، “ثمر کمانگر” همیشه در تلاش است تا رهبران صنعت را بیابد که پس از فارغ التحصیلی وارد شوند و در عین حال به آنها علاقه مند شوند، بنابراین فهرست کردن علایق خود بر آنها تأثیر می گذارد و باعث می شود آنها هیجان انگیز باشند. او تصمیم گرفت گوگل، SkyJews و Direct Director را استخدام کند و پس از ارسال رزومه، شرکت در مصاحبه ای به دنبال درخواست نهایی برای پذیرش بود و ثابت کرد که می تواند یک کارمند با ارزش و نمونه باشد.

حساب های آدام ساب  مهندس سمر کمانگر، مستقر در ایالات متحده آمریکا

یکی از دستیاران سابق گوگل، سرگئی برین، امسال به دانشگاه استنفورد بازگشت و به دنبال ارتباط دانشجویان با گوگل، راهنمایی آنها، صحبت با آنها و انتقال اطلاعات به آنها بود.

سالار کمانگر پس از چند هفته تحلیل رقابتی خود را همراه با جستجو آغاز کرد و اطلاعاتی را برای “سرگی” ارسال کرد و پس از چند هفته “سرگی” و تیمش مصاحبه های او را پیگیری کردند و در نهایت استخدام شد.

وی در این مصاحبه ها درباره بی ربط بودن به رشته تحصیلی خودکاری که انجام شده است، گفت: قبل از رفتن به مدرسه برای پزشک شدن خیلی مضطرب بودم به طوری که وقتم را صرف مراجعه به پزشک می کردم. بعد از آن خیلی مشتاق شدم که دانشمند شوم. حدود دو هفته بعد، زمان زیادی را در گوگل گذراندم و متوجه شدم که اقداماتی که برای گرفتن آنها انجام می‌دهم انرژی‌بخش است. من متقاعد شده بودم که درس‌هایی که آموخته‌ام کافی نیست و باید بتوانم مهارت‌ها و انگیزه‌های لازم را به صورت روزانه در اختیار آنها بگذارم.»

حساب های آدام ساب  مهندس سمر کمانگر، مستقر در ایالات متحده آمریکا

علاوه بر نظارت بر راه اندازی کسب و کار، گوگل همچنین قصد دارد اولین سرمایه گذاری تجاری خود را در سال اول سال راه اندازی کند.

«سالار کمانگر» مدیر سرویس ایمیل گوگل (جی میل) و نسخه جستجوی وب گوگل بود. اما شاید مهم ترین عملکردی که «سالار کمانگر» و تیمش انجام دادند، سرویس Google AdSense بود. روش شناسی این سرویس به گونه ای است که با پرداخت هزینه مدیران می توانند وب سایت خود را در مقیاس نتایج جستجو در سر استخر ارائه دهند. آماری که امروزه وجود دارد 5 درصد از درآمد گوگل از این سرویس است. با این ایده که این سرویس می تواند وجود داشته باشد و به سرعت رشد کند، می توانید به یکی از جوان ترین مهندسان گوگل تبدیل شوید.

حساب های آدام ساب  مهندس سمر کمانگر، مستقر در ایالات متحده آمریکا

پس از 3 سال فعالیت در گوگل، در سن 5 سالگی پس از اخراج “چاد هرلی” که طی آن تقریباً در یوتیوب بی کفایت بود، به عنوان مدیرعامل این شرکت بزرگ منصوب شد و به مدت 5 سال در این سمت باقی ماند. . علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، Gmail، Picasa و Google TV نیز مسئولیت مدیریت سیستم ها را بر عهده دارند. او این روزها یکی از مدیران ارشد گوگل است.

جان یوشای، یکی از نویسندگان و سرفصل های وب سایت فوربس، نوشت: این شرکت همچنین بیش از 5000 کارمند دارد. حامیان و علاقه مندی هایی که مهمتر از خوداشتغالی «سالار کمانگر» هستند خاص و توانمند هستند. ممکن است گوگل بیشتر به چیزی که فکر می‌کرد در حال رشد است توجه داشته باشد، اما با چنین ذهنیت شخصی می‌توانست به سرعت به آنچه در نظر گرفته بود دست یابد.”

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما