حسرت پرسپولیس و جدایی طلبان!

[ad_1]

روزنامه خراسان: ناکامی پرسپولیس در قهرمانی در فینال جام ملت های آسیا، این روز شاید بیش از هر زمان دیگری باعث تاسف از دست دادن چند ستاره شود و سرمربی سابق بیش از سایر مدیران باشد. در حالی که لیگ نوزدهم هنوز به پایان نرسیده است و رسانه ها و هواداران به شدت زیر نظر مسئولان و کادرفنی علیفور و مهدی ترابی که خبر جدایی را شنیده اند، هشدار می دهند که شایعه ای وجود ندارد یا اینکه هر نیتی هست. .

علیپور و ترابی به عنوان گل سرهای برتر لیگ نوزدهم و آقای گل در دوره های قبل نقش پر رنگی در پوکر قهرمانی پرسپولیس داشتند و اگر بی احتیاطی و بی احتیاطی مدیریت و بی دقتی کادرفنی نبود وجود دارد. جایی برای عیسی نیست و جام پرسپولیس را در آغوش می گیرد.

اما به جای توجه به تلاش های فنی و پرحاشیه سعی در توجیه ناکامی خود در فینال مسابقات قهرمانی آسیا دارند، اما واقعیت این است که چیزهای بیشتری وجود دارد، آنها وجود نداشتند و این 30 کلید راحت بودند. از پرسپولیس جدا شد، بدون اینکه حتی یک ریال به دادگاه برسد. حداقل تاکنون هیچ انتقالی از آنها به 3 مجلس پرتغال و قطر صورت نگرفته است.

تضعیف عزت نفس و متعاقب آن بازپرداخت جریمه یک سکه است. روی دیگر سکه ناکامی ستاره های جدا شده در تیم های جدید است. علی علیپور، مهدی ترابی و شجاع خلیل زاده یا مفقود یا مجروح بودند و حتی صدای خروج آنها از لیست تیمهایشان در نیم فصل به گوش می رسید. ترابی که احتمالاً محتمل ترین خروجی از قطر عربی است، از سوی نشریات قطری لقب «صدا و سیمای قطر» را به خود اختصاص داده است، زیرا او همیشه مفقود است! شجاعت هم در خطر است، با آمدن لوران بلان، فرانسوی که در خطر و در خطر است.

علیپور همچنین ممکن است برای خروج از Maritime از پرتغال راهنمایی شود. علیپور تیم سابق پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تبستانی پس از اتمام قرارداد با این باشگاه، با قراردادی 2 ساله با ماریتیمو پرتغال، اسطوره شدن در قاره اروپا را تجربه می کند.

با وجود اینکه ماریتیمو از ابتدای فصل نتوانسته راهی برای تشکیل تیم اصلی پیدا کند و از لیست خارج شد، شایعاتی مبنی بر فسخ قرارداد ماریتیمو با دادگاه پرتغال و احتمالا بازگشت به پرسپولیس شنیده می شود. اگرچه گفته شده علت مجروحیت از لیست حذف شده است، اما تکرار ماجرا متفاوت است. شاید بار دیگر توسط پرسپولیس بازداشت شده باشد اما احتمال جدایی او از دریانوردی زیاد است.

در واقع با توجه به حضور این 3 ستاره سابق پرسپولیس در این تیم، شاید هم آنها و هم پرسپولیسی ها دیگر پشیمان نشوند. با انتقال هر یک از 3 بازیکن به لیگ های خارجی به خصوص ترابی و شجاع پول در شرایط خوبی قرار دارند اما با شرایط و ترکیب ایده آل فاصله دارند، خطر کنار گذاشتن تیم ملی وجود دارد و ممکن است آنها را پشت سر بگذارند. این انتخاب های اشتباه و شانس حضور آنها در تیم ملی در مقابل رقبا است. 3

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما