حسن خمینی: در انتخابات سؤالات عجیب و غریب نپرسید.

[ad_1]

جماران: حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در دیدار با مدیران گزینش شهرداری تهران با تسلیت شهادت سردار رشید اسلام و سردار سرتیپ پاسدار حاج قاسم سلیمانی و یارانش، گفت: اسلام دو حق دارد. انتخاب «اپوزیسیون»؛ جامعه از یک سو باید از بردگان نالایق دوری کند و از سوی دیگر، فرد حق خدمت دارد، همه کشور یکی از آنهاست و منفعت کسی بر دیگری ارجحیت ندارد. .

این امام جماعت با بیان اینکه در جاهایی که تعارض وجود دارد باید مراقب بود، گفت: این امر به ویژه زمانی اهمیت پیدا می کند که بحث کرامت انسانی مطرح شود. انسان در نزد خداوند عزت و منزلت و ارزش زیادی دارد و کرامت انسان چیز کمی نیست.

شعبده بازی در ساحل می رود.

وی تاکید کرد: آگاه باشید که یک آه اگر درست باشد می تواند خانواده ای را از بین ببرد و نماز می تواند ضامن حیات یک فرد و یک خانواده باشد. به یاد داشته باشید که اولین و آخرین اشتباه قاضی یکی است و قابل توبه نیست. تصمیم گیری در آستانه است و کسی که تصمیم می گیرد می تواند بلند شود و سقوط کند.

حسن خمینی: در مورد وصیت نامه امام صحبت خواهم کرد.

سید حسن خمینی ادامه داد: وقتی فردی تصمیمی می گیرد که در آن حق مردم است، باید رابطه خود را با خدا تقویت کند وگرنه خداوند در مواقع لزوم دستش را بلند نمی کند اراده می کند و سقوط می کند. باید خودت را پرستش کنی و بسازی چون بدون آمادگی می لغزی. آمادگی روحی، جسمی و روانی در همه زمینه ها لازم است.

هنگام انتخاب سؤالات عجیب و غریب نپرسید.

وی گفت: نکته امام همیشه در ذهن شما باشد که حال و روز مردم است، پس در انتخاب سوالات غریبه نباشید. بلکه باید روی حوزه اخلاقی تمرکز کنیم. البته همه اینها برای بهتر شدن حال انسان است.

یادگار امام یادآور شد: از امام باقر(ع) نقل شده است که فرمودند وقتی پدرم در حال مرگ بود سرم را بر سینه اش گذاشت و فرمود: مواظب باش، به کسی که معبودش غیر از خداست ظلم نکن، یاوری نیست. . در مورد شهدا هم همینطور است.

حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در روز عاشورا و هنگامی که همه اصحاب و تابعین به شهادت رسیدند به امام سجاد علیه السلام وصیت می کنند که جز خدا یاوری ندارید، مراقب باشید. این وصیت دو امام معصوم است. وصیت نامه خلاصه ای از ذهن، روح و روان شخص است. مثل وصیت نامه امام که حتما در موردش صحبت خواهم کرد. ما نمی توانیم به بخشی از آن ایمان داشته باشیم و به بخشی از آن کافر شویم.

در ادامه فرمود: افسوس که جز خدا پناهی ندارد تیرش اصلا به هدف می خورد. سپس نمی دانم که در آن خورده!

ما نباید در جامعه اسلامی نفرت پراکنی کنیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به ایام فاطمیه گفت: هیچکس شک ندارد که صدیقه طاهره(س) غمگین و ناراحت از امت اسلامی از دنیا رفت. پیامبری که همه اعراب را گرامی داشت و دروازه های ایران و روم و درهای بهشت ​​را به روی اعراب گشود، آنچه بر پسرش آمد حق او نبود. عزت انسان پس از مرگ در شأن فرزندان اوست و ما در این زمینه سابقه دردناکی داریم.

سیدحسن خمینی در پایان با تاکید بر اینکه نباید در جامعه اسلامی کینه توزی پراکنده کنیم، گفت: وقتی مصلحت جامعه اسلامی است، مقام معظم رهبری (عج) که نزدیک ترین فرد به زهرای اطهر بودند. همراه با. امروز هم دست جامعه اسلامی نباید تکان بخورد. ما باید مراقب فیلم و صدا و کلاممان باشیم. هیچ زبانی، هیچ زبان هنری و هیچ زبان دیگری نباید برای ایجاد دشمنی استفاده شود. همه مواظب باشیم به دیگران توهین نکنیم و آهسته صحبت کنیم. ماجرای صدیقه طاهره (س) و اختلاف امت اسلامی، داستان تلخی است که باید به آن توجه کرد تا بهانه ای برای یکدیگر نشود.

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما