حفظ حقوق مصرف کننده اولویت اصلی دیوار است.

[ad_1]

سال 1400 سال بسیار مهمی برای سکوی دیوار بود. شاید در نگاه اول به نظر برسد که موفقیت مالی یا افزایش تعداد مشتریان دلیل اهمیت امسال بوده است، اما اینطور نیست. آنچه برای پلتفرم دیوار و مدیران آن اهمیت ویژه ای داشت این بود که در سال 1400 موفق شدند امنیت کاربران را افزایش دهند و از حقوق آنها محافظت کنند. در حال حاضر داده ها و اطلاعات منتشر شده حاکی از آن است که سایت دیوار در دهه 1400 توانسته است عملکرد خود را با دقت و امنیت بیشتری انجام دهد.

سطح امنیت در خصوص تبلیغات منتشر شده به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و با این روش وال به طور مداوم در تلاش است تا امنیت تراکنش ها را در این بستر افزایش دهد تا تراکنش های دلپذیرتری برای مشتریان خود داشته باشد.

خانواده ای که بزرگ می شود.

یکی از مهم ترین موضوعاتی که روی دیوار همیشه مطرح می شود کلاهبرداری بوده است که در مورد آن هشدارهای زیادی داده شده است. با وجود هشدارها و گزارش های فراوان، کاربران همچنان اشتباه می کنند و ممکن است طعمه کلاهبرداران شوند.

از سوی دیگر به دلیل برخی تبلیغات غیرقانونی، کاربران گزارش های زیادی را روی دیوار ارسال کرده اند. بر اساس آمار منتشر شده توسط دیوار، در 9 ماهه امسال بیش از 220 میلیون آگهی بر روی دیوار دیده شده است. این بررسی ها شامل تمامی آگهی های منتشر شده و البته ویرایش شده می شود. اما قابل ذکر است که تعداد نظرسنجی های انجام شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است. این اضافه شدن به این معنی است که خانواده دیوار بزرگ شده و مسئولیت این پلت فرم سنگین شده است. به همین دلیل در 9 ماهه اول سال 1400 پس از دریافت گزارش از مصرف کنندگان، بیش از 604000 آگهی مورد بررسی مجدد قرار گرفت تا هیچ چیز مشکوکی روی دیوار وجود نداشته باشد. این رقم حدود 2.9 برابر بیشتر از سال گذشته است.

53 میلیون بررسی منجر به رد تبلیغات روی دیوار شد.

برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، تبلیغات درج شده بر روی دیوار مورد بررسی دقیق قرار می گیرد تا این پلتفرم مکانی امن برای کاربران خود باقی بماند. دلایل زیادی برای رد تبلیغات دیواری وجود دارد اما به طور کلی می توان گفت هر تبلیغی که با قوانین کشور مطابقت نداشته باشد و یا به هر نحوی حقوق کاربر را به خطر بیندازد چه از نظر روحی و چه از نظر مالی. دیوار جایی ندارد بر این اساس، در 9 ماهه سال 1400 بیش از 53 میلیون از مجموع 220 میلیون دیوارکوب روی بنرها رد شد. این رقم نسبت به مدت مشابه در سال 1999، 77 درصد افزایش یافته است. دقت و صحت تبلیغاتی که منجر به رد آن می شود وسواس و صحت کار اعضای دیوار را ثابت می کند.

در حال حاضر، دیوار از نیروی انسانی خود و همچنین ربات ها برای حذف مواد نامناسب استفاده می کند. اما بخش دیگری از بررسی که در نهایت منجر به حذف آگهی می شود به دلیل گزارش هایی است که کاربران روی دیوار ارسال می کنند. پس از گزارش کاربران، نیروی کار بر روی دیوار مستقر می شود تا تصویر دقیق تری از آگهی دریافت کند. در حال حاضر، میزان رد در نظرسنجی های پس از گزارش 58 درصد است. این ارقام سه برابر بیشتر از سال گذشته است و نشان می دهد که گزارش های عمومی چقدر برای هر تبلیغ مهم و مفید است.

چند حساب به دلیل کلاهبرداری مسدود شد؟

آگهی را رد و حذف کنید، اما این اولین قدم روی دیوار است. این، اما نه کل داستان. کاربرانی که قوانین Wall را زیر پا می گذارند به راحتی آزاد نمی شوند. به خصوص کسانی که به مصرف کنندگان دیگر آسیب رسانده اند یا برخلاف قوانین کشور عمل کرده اند. به همین دلیل است که در 9 ماهه اول سال 1400 بیش از 197000 حساب به دلایل مختلف مسدود شده است. از این مقدار حدود 59000 حساب به دلیل کلاهبرداری و حساب های آنها مسدود شده است.

نکته دیگری که برای کاربران دیوار بسیار حائز اهمیت است این است که نیمی از کلاهبرداری های گزارش شده روی دیوار در کمتر از یازده ساعت بررسی می شود. سرعت عمل بر روی سکوی دیوار در رابطه با هر گونه تبلیغاتی که خلاف قوانین کشور باشد و یا کلاهبرداری یا مضر برای جامعه باشد موضوعی است که با جدیت در این بستر در حال پیگیری است. کاربر باید در این پلتفرم احساس امنیت کند به همین دلیل موارد مشکوک خیلی سریع روی دیوار بررسی می شود تا دیوار خانه برای همه کاربران آن امن باشد. در نهایت، دیوار می گوید که دائماً در تلاش است تا با بهبود عملکرد فنی خود، این زمان را در سال آینده کوتاه کند.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما