حمله شدید به داور بازی با گل گهر

[ad_1]

خبرورزشی: وقتی مشخص شد محمدرضا اکبریان باید برای استقلال در سرجان تصمیم بگیرد بلافاصله موجی از انتقادات علیه کمیته داوران، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به راه افتاد، چرا این داور؟

محمدرضا اکبریان همان داوری است که چندی پیش به عنوان داور دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در تهران که با پیروزی پرسپولیس بود، انتخاب شد. و این تیتر سوژه مبارزان آزادی شد. زمانی که کمیته داوران اسامی داوران مسابقات لیگ برتر را که قرار است این هفته برگزار شود اعلام کرد و مشخص شد که محمدرضا اکبریان باید قضاوت استقلال در سرجان را بر عهده بگیرد، کمیته داوران، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال موج انتقاد علیه چرا این داور؟

نکته جالب ارتباط این داور با این مسابقه که فردا برای استاگال زده می شود این است که همان داور فصل گذشته استقلال مقابل گل گهر را در همان بازی سوت زد و در این دیدار هم برای استاگال اتفاق خاصی رخ داد. دیداری که استقلال با نتیجه یک بر صفر مغلوب میزبان شد و در یک صحنه با اشتباه مدافع گل گهر در محوطه 18 قدمی علی کریمی ناک اوت شد اما داور این دستور را نادیده گرفت و به بازی ادامه داد. این روزها این مطلب به صورت گسترده در صفحات مجازی و هواداران منتشر شده و هزاران نفر از هواداران استقلال به این موضوع توجه کرده اند اما این تنها موضوعی نبود که هواداران استقلال در آن موضع گیری کردند.

حمله شدید به داور بازی با گل گهر

طرفداران پرونده او تلاش کرده اند تا متن واقعی این بیانیه را به صورت آنلاین در دسترس قرار دهند.

چرا چنین حاکمی نباید مورد توبیخ و مجازات قرار گیرد؟
او که در برنامه رضا رشیدپور به اشتباه خود درباره برنامه استقلال اعتراف کرد، چرا باز هم در دیدارهای استقلالی ها سوت می زد؟
آیا برای داور قحطی است؟
داوری که از استقلال قهرمان می شود حق ندارد برای استقلال تصمیم بگیرد!
اکبرین فصل گذشته هم فرید اسماعیلی را با کارت اشتباه از دربی بیرون کرد!
در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان برای دیابت پنالتی نگرفت!
حتی روغن مسجد سلیمان را به عنوان گل تبریزی سالم رد کرد!

استقلالی ها هم مستقیما به دیدار این تیم مقابل صنعت نفت آبادان در آخرین روزهای لیگ برتر هجدهم اشاره کردند. گلی که روحا … بقری از روی تیر عرضی به ارسال مهدی قدی برخورد کرد اما داور اعلام کرد که توپ از بیرون زمین ارسال شده و فرهاد مجیدی و کادر فنی اش به سمت آسمان فریاد زدند! همان سه امتیازی که به استیگال از دست داد تا شانس قهرمانی اش را از دست بدهد!

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما