حمله شدید معاون حقوقی استقلال به مدیرعامل فجر

[ad_1]

فرشید سامی معاون حقوقی باشگاه استقلال به صحبت های روز گذشته مدیرعامل فجرسپاسی پاسخ داد.

به گزارش ورزش سه، لیگ بیست و یکم یکی از جزئی ترین لیگ های سال های اخیر است. شکایت از باشگاه های استقلال، پکان و سپاهان از گل گهر و تغییر نتیجه سه دیدار این تیم بازار شکایت از یکدیگر را داغ کرده است. پس از پایان دیدار استقلال و فولاد، خوزستانی ها به حضور دو مدافع آبی پوشان در این دیدار واکنش نشان دادند.

به گزارش فولاد، حسین مرادمند و سیاوش یزدانی در خدمت سربازی هستند و حق حضور در استقلال را ندارند. موضوعی که از سوی آبی ها کنار گذاشته شد و روز گذشته مدیرعامل فجرسپاسی در این باره صحبت کرد و بر حاشیه ها افزود. فلاح با اعلام اینکه این دو بازیکن از اسفند ماه سرباز محسوب می شوند، گفت: شایعاتی مبنی بر رایزنی هایی درباره دعوت مراد به تیم ملی برای تمدید بازنشستگی تا 30 سالگی وجود دارد.

صحبت های روز گذشته فلاح با واکنش فرشید سامی معاون حقوقی باشگاه استقلال مواجه شد که در مصاحبه ای به مدیرعامل فجرسپاسی پاسخ داد.

فلاح تیم شیرازی را به لیگ یک فرستاده بود

متاسفانه در دیدار دیروز مدیرعامل یکی از باشگاه های لیگ برتری که پیش از این تیم شیرازی را به لیگ دسته اول اعزام کرده بود، در اظهاراتی بسیار عجیب، بی ربط و قانونی مبنی بر اقدام قانونی باشگاه استقلال مطرح کرد. بند تعیین کننده در این حق جدایی ناپذیر آن است.

رفتار فلاح خلاف اصول تجارت است

باشگاه فجر همواره با حضور مدیران مجرب و کوشا که برای موفقیت این باشگاه زحمات زیادی کشیده اند، مدرسه ای موثر و شایسته بوده است. باشگاه به اخلاق و شجاعت معروف است اما رفتار مدیرعامل فعلی برخلاف اصول حرفه ای و اخلاقی است.

مدیرعامل فجر به چه حقی درباره بازیکن استقلال صحبت می کند؟

اولین سوال ما این است که آنها به چه حقی در مورد بازیکنان استقلال صحبت می کنند؟ چگونه و به چه دلایلی تیم ملی را متهم به جانبداری و پشت پرده لابی گری و تبانی با باشگاه و فدراسیون استقلال کرد؟ فدراسیون باید با این مدیران غیرحرفه ای برخورد کند. او چه کار می کند که بازیکنان تیم شکست ناپذیری را که کمترین گل را زده اند دعوت می کند؟ زمانی بحران پیش می آید که کل خط دفاعی به تیم ملی دعوت نشود.

باشگاه فجر مرکز نظام وظیفه نیست

باشگاه فجر محترم احتمالا از بازیکنان نظامی استفاده خواهد کرد اما اظهار نظر در مورد زمان اعزام و محل خدمت بازیکنان سایر تیم ها نه مرکز نظام وظیفه است و نه متولی بررسی مدارک و نه حق اظهار نظر. آیا بازیکنی را دعوت کنیم یا نه. به تیم ملی.

بازیکنان علاقه ای به خدمت در دهه فجر ندارند

با توجه به شرایط وخیم و غیرحرفه ای مدیریتی باشگاه و وضعیت اسفناک زمین این شهر، باشگاه حق تصمیم گیری در مورد محل خدمت بازیکنان نظامی و بسیاری از بازیکنان را ندارد. اعتراض همه تیم ها این آبروی مردم و فوتبالدوستان محترم شیرازی نیست. او علاقه ای به خدمت در این تیم ندارد و ترجیح می دهد در ملوان یا هر باشگاه بالقوه دیگری که اخلاق، شرایط و امکانات خوبی دارد بازی کند.

هدف فلاح شکستن آرامش استقلال است

هرچند می دانیم صحبت های اخیر مدیرعامل باشگاه فجر حاصل نصیحت برخی از همشهریان وی بوده و از هویت آنها اطلاع داریم. در واقع او وظیفه دارد تا آرامش باشگاه استقلال را به صورت کاملاً تجاری و قانونی هدف قرار دهد.

ما این موضوع را از طریق قوه قضاییه پیگیری می کنیم

از طریق دستگاه های قضایی فدراسیون فوتبال پیگیر این موضوع هستیم و می خواهیم قاطعانه با آنها برخورد کنیم. رئیس محترم کمیته انضباطی جناب آقای حسن زاده پیشتر تاکید کرده بودند که باشگاه حق دخالت در اموری که مربوط به آنها نیست را ندارد اما ظاهرا این موضوع به اطلاع دوستان نرسیده و نیاز به اقدام جدی تری است. باشگاه استقلال هم یکسری اتفاقات و مسائل را تقبیح می کند، اما از نظر رفتار حرفه ای وارد برخی مسائل نشده ایم.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما