خاتمی به آرمان های سردار سلیمانی پشت کرد

[ad_1]

روزنامه کیهان نوشت: اسحاق جهانگیری اظهارات انحرافی کرد و برای تبرئه سید محمد خاتمی از خیانت مدعی شد که سردار سلیمانی عاشق خاتمی بوده و رهبری خاتمی را روحانی خالص می دانند.

درباره ادعاهای جهانگیری نکاتی قابل تامل است. اولاً وقایع 78 و 88 از موضوعات مهمی در زمینه خیانت خاتمی است و طبیعتاً منجر به رفتار افراد انقلابی (مثل حاج قاسم) می شود. فرماندهان سپاه در نامه‌ای که در سال 1357 به امضای 24 نفر از فرماندهان دفاع مقدس (از جمله سردار سلیمانی) رسید، به خاتمی گفتند که صبر آنها به دلیل خیانت دشمن و منافقین و عدم مقاومت دولت به پایان رسیده است. آنها دیگر نمی توانستند تقلب کنند. خرس با

خاتمی اما 10 سال بعد یکی از سردمداران خیانت بزرگی بود که کشور را به مدت هشت ماه در ناامنی و ناآرامی از طرف آمریکا، انگلیس و اسرائیل فرو برد. در آن خیانت بزرگ ابتدا به مردم دروغ گفته شد که کلاهبرداری کردند و سپس به شورش های خیابانی دامن زدند. خاتمی و موسوی و دیگر رهبرانی که خیانت کردند یا فرصت دادند حرمت روز قدس را زیر پا گذاشتند، شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه سر دادند، بر جمهوری اسلامی خط کشیدند، جسارت کردند. از امام خمینی تقلید کنید. وی در روز قدس به نفع رژیم صهیونیستی گفت: انتخابات بهانه است، اصل نظام نماد است و در نهایت حرمت عاشورای حسینی را زیر پا گذاشت.

خاتمی در تمام هشت ماه مورد حمایت بدترین دولت های جهان بود. از سوی دیگر سردار سلیمانی همان کسی بود که ولایت فقیه و جمهوری اسلامی را خط قرمز خود می دانست و برای از بین بردن اشغالگری اسرائیل و آمریکا به میدان نبرد منطقه ای رفت و در نهایت به دست جنایتکاران حامی خیانت به شهادت رسید. خاتمی و دوستانش این کار را کردند. کاری که سران خیانت کردند زنا و فساد بود. این دو با دروغ گفتن به مردم آماده ارتکاب جنایت در کف خیابان شدند. هر دوی آنها عقیده مردم (جمهوریت) را زیر پا گذاشتند و برای توهین به دشمنان دین دلیل آوردند. در حالی که خاتمی در محله های فقیر نشین بود، اعتراف کرد که با کم شدن آب آسیاب ها و کاهش سرعت سلاح خائنان، ادعای تقلب در انتخابات دروغ است. اما او هرگز این آزادی و صداقت را نداشت که این را آشکارا به مردم بگوید و از خیانت بزرگ و جنایتی که در پی آن رخ داد عذرخواهی کند.

مردم و رهبر انقلاب ماه ها به سران خیانت فرصت توبه و اصلاح دادند اما تا آنجا که ممکن بود از خیانت دریغ نکردند. به همین دلیل رهبری فرمودند خیانت خط قرمز نظام است و رهبران آنها باید حداقل توبه کنند و حقیقت را به مردم بگویند.

همچنین باید توجه داشت که انحرافات برخی از تندروهای مدعی اصلاح طلبی (ادعای فعلی حمایت از خاتمی) منجر به گستاخی دشمن و ترور سردار سلیمانی شد. سردار سلیمانی چند ماه پس از اینکه آمریکا سپاه پاسداران را در فهرست گروه های تروریستی قرار داد، ترور شد، اما این تندروها مدعی شدند که بیش از یک دهه است که نگرش سپاه پاسداران به ویژه شهید سلیمانی را بهبود بخشیده اند. روز قدس که برخی از عناصر ضدانقلاب با تحریک سران فتنه شعار غزه یا لبنان سر دادند، خیانت به مکتب امام خمینی و میراث تاریخی آن بود و منافقین جدید نمی توانند به این خیانت بی سابقه خیانت کنند. مرور زمان یا تحریف جرم است. در سال 1367 آمریکا به رهبری خاتمی و موسوی کودتای رنگارنگ برنامه ریزی شده ای را به رهبری گروهی انجام داد که به سمت مکتب و ایدئولوژی شهید سلیمانی تیراندازی کردند. از آقای جهانگیری باید پرسید منطق شهید سلیمانی که می گوید ما امت امام حسین هستیم کجاست؟ و هتک حرمت خائنین مربوط به خاتمی و موسوی کجا حرمت عاشورای حسینی را زیر پا گذاشتند؟!

در پایان لازم به ذکر است که شهید سلیمانی پیروی از ولایت فقیه و دفاع از نظام جمهوری اسلامی را از همه مهمتر می دانست. ایشان در وصیت نامه خود نوشتند مواظب اصول باشید.اصول ولی فقیه است…به فکر خامنه ای عزیز باشید.حضرتش را قدوسیت بدانید.جمهوری اسلامی امروز پرافتخارترین روزهای خود را می گذراند.به عنوان دست نشانده عمل می کنند. برای مخالفت با مبانی نظام و احکام فقهی دست به کار شدند و چنان نافرمانی و ناتوان بودند که جرأت توبه و عذرخواهی و عذرخواهی از جنایت بزرگ خود را نداشتند.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما