چرا گردشگران عراقی اینقدر به ایران سفر می کنند؟

[ad_1]

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه، گردشگری مذهبی، بهداشتی و تفریحی را از مهم ترین دلایل سفر گردشگران عراقی به ایران عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، علی صابر با اشاره به بازدید فعالان و دفاتر گردشگری عراق در کرمانشاه، اظهار کرد: در این رویداد که چندی پیش برگزار شد و به زودی فاز دیگری را برگزار خواهیم کرد، توانستیم بخشی از جاذبه های گردشگری کرمانشاه را با آنها به اشتراک بگذاریم. فعالان گردشگری عراق». نمایش دهید.

صابر گفت: امنیت بالا برای گردشگران عراقی در کرمانشاه، خدمات درمانی مقرون به صرفه، کیفیت امکانات گردشگری در استان و مقاصد مختلف گردشگری مورد توجه فعالان گردشگری عراقی در سفر به کرمانشاه قرار گرفت.

گردشگران عراقی دلیل سفر به کشورمان را بیان کردند و گفتند: طبق صحبت هایی که با مدیران دفاتر گردشگری عراق داشتیم، مهم ترین دلیل سفر گردشگران عراقی به کشورمان را ترجیح زیارت، درمان و تفریح ​​عنوان کردند.

معاون گردشگری کرمانشاه در ادامه گفت: اگرچه بیشتر گردشگرانی که برای زیارت به ایران می روند، مقصدشان شهر مشهد است و کرمانشاه از آن به عنوان دروازه گردشگری استفاده می کند، اما با ارائه خدماتی می توانیم اقامت آنها را تمدید کنیم.

وی تاکید کرد: با توجه به پتانسیلی که در حوزه گردشگری تفریحی و توریسم درمانی در کرمانشاه داریم، می‌توانیم مقصد اصلی گردشگران عراقی در منطقه باشیم، چرا که اکنون تفریحات آنها در شهرهای شمالی و امکانات درمانی آنها در برخی استان‌های مرکزی است. تلاش می کنیم پتانسیل خود را به دفاتر گردشگری و کارگران این حوزه نشان دهیم.

صابر افزود: از سوی دیگر بر اساس صحبت های انجام شده گردشگران عراقی به کباب علاقه مند هستند که در این زمینه می توان دنده کباب، کباب و … که از غذاهای اصیل کرمانشاه است را به گردشگران خود معرفی کرد.

وی نبود پرواز به کرمانشاه را یکی از گلایه های فعالان گردشگری عراق عنوان کرد.

معاون گردشگری استان کرمانشاه افزود: همچنین می خواهند خط اتوبوسرانی بین کرمانشاه و نجف راه اندازی کنند چرا که برخی از گردشگران عراقی علاقه مند به سفر زمینی به ایران هستند.

وی با تاکید بر اینکه گردشگران عراقی باید با کرمانشاه بیشتر آشنا شوند، گفت: طبق تحقیقاتی که انجام داده ایم، در عراق فیسبوک و اینستاگرام بیشترین اهمیت را در شبکه های اجتماعی مجازی دارند و باید روی تبلیغات از این طریق تمرکز کنیم. علاوه بر این، نمایش احتکار و تبلیغات از دیگر راه های معرفی زیبایی کرمانشاه در عراق است.

وی از برنامه ریزی برای برگزاری مرحله دوم این سفر برای معرفی فعالان گردشگری عراق به مقاصد گردشگری کرمانشاه خبر داد و افزود: این تور به زودی با حضور حدود 15 دفتر گردشگری عراق برگزار می شود.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما