خطاب به دولت زاکانی: چرا به مردم ظلم می کنید؟

[ad_1]

خبرگزاری تسنیم: نماینده کوم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از لایحه بودجه 1400 گفت: بگویید چرا به مردم ظلم می کنید بعد اعلام کنید می خواهیم 2 میلیون و 300 هزار بشکه نفت بفروشیم اما می توانیم. تولید و فروش نکنید.

علیرضا زاکانی در مراسم جشن سالگرد سردار بزرگوار استان حاج قاسم سلیمانی در حسینیه کمر بنی هاشم(ع) گفت: وقتی از شهدا و ایثارگران صحبت می کنیم واقعاً از فراق شهدا ناراحت می شویم، زیرا وقتی اولین بار می شود خوشحال می شود. قطره ای روی زمین می افتد، خداوند تمام توانایی را به او می دهد.

زاکانی از لایحه بودجه 1400 به شدت انتقاد کرد

نماینده مردم کوم در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: بر همین اساس به شهید غبطه می خوریم و جان خود را از دست می دهیم صاحبخانه دید و فداکاری کرد.

وی گفت: شهید سلیمانی به جای اینکه در فکر انجام وظیفه پس از دفاع مقدس و جبران آن دوران باشد، به شرکت در جنگ اکبر و جهاد اکبر، توپ ربایی از دیگران و مبارزه با ظالمان پرداخت. و چه لذتی بالاتر از این؟ به دست شرورترین مردم جهان امروز به شهادت رسید.

زاکانی گفت: ما در دوری او می سوزیم و خلاء وجودش را پر نمی کنیم، اما موج شهادت این شهید جهان اسلام و آزادی خواهان جهان را به میدان آورد.

فرمود: نامش فراموش می شود و چیزی نیست که او را بسوزاند، چرا در عمر او عظمت او را درک نکرده ایم. او عظمت خود را از اسلام و ولایت گرفت و امروز راهش پیش روی ماست و آگاهی از ولایت مداری و راه او بر ما حجت است.

نماینده مردم کوم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: علاوه بر این مصیبت، شهید سلیمانی را الگو می بینیم و این الگو در زمانی که آرمان ها کم است مایه مباهات است.

وی بیان کرد: این شهید در حوزه فردی و اجتماعی دارای ویژگی های فراوانی بود و مردی بامعنا و درستکار بود به همین دلیل به گفته رهبری خود را اهل میدان معرفی نکرد چون می دانست خدا می بیند.

شهید سلیمانی صادق و متفکر بود

زاکانی گفت: شهید سلیمانی بدون اخلاص مردی دلسوز و متفکر بود، دشمنان برای از بین بردن ریشه های این اسلام، مرکز اسلام ناب محمدی (ص) نقشه کشیدند، از این رو ایشان تنها تابع رهبری در کنار ولایت سرگردان بود. “

وی افزود: هرکس پیام اسلام را فهمید که ما مسلمان نیستیم مگر اینکه به مظلوم کمک کنیم، او را مجاهدی بزرگ در صحنه ساخت و خود را پیش از دیگران به خطر انداخت و چیزی برای خود نخواست.

نماینده مردم کوم در مجلس شورای اسلامی گفت: در زندگی خود سخنرانی زیبایی در مجلس ایراد کرد و در مورد این منطقه تصریح کرد که در نهایت مقصد او در حوادث منطقه ایران است و آنچه گذشت. در افغانستان، سوریه، لبنان و عراق همه بر اساس نفرت از انقلاب اسلامی است، اما بدانید که همه این تهدیدها با رهبری مدبرانه به فرصت تبدیل شده است.

وی گفت: اگر منطق این شهید را می دانستیم آن را به عنوان یک آرمان قرار می دادیم، در منطقه هزینه کردند اما در این منطقه شکست خورده اند.

زاکانی خاطرنشان کرد: وزیر امور خارجه آمریکا گفته است که ایران در چند سال گذشته 16 میلیارد دلار برای جنگ با ما در منطقه هزینه کرده است، یعنی در 19 سال گذشته نیمی از سال جاری را هزینه کرده ایم و این رقم یک پنجم.” آمریکا است.

وی افزود: اما ما در این منطقه پیروز شدیم و این اتفاق به دلیل عنایت و رهبری شهید سلیمانی و نگهبانان معبد رخ داد و این تعداد قابل مقایسه نیست.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: سلیمانی توانست لشکری ​​از سربازان الهی از اقشار مسلمان، پاکستانی، افغانستانی و فاطمیون در منطقه و از طوایف مردمی انصارالله در عراق و یمن و سوریه ایجاد کند. ” دفاع ملی و آوردن حزب الله و منطقه به لبنان و حماس.

شهید سلیمانی نشان داد که مردان در حال آماده شدن برای ظهور هستند

وی گفت: شهید سلیمانی نشان داد که انسان آماده ظهور است و آنچه بر ما گذشت زمین است و بهشت ​​است، زیرا او خدمت به خدا و اطاعت از رهبری و خدمت به مردم را برگزید. و برای خودش چیزی نمی خواست.

زاکانی گفت: او اهل عشق، صداقت، اخلاص، گفت وگو و گذشت بود و برای مردم و کار اسلام و انقلاب پشت سر مسئولان بود، پس آرمان است، راهش باغ باز است و راه ادامه دارد. و این حرکات ناامید کننده است. و مردم آمریکا می دانند که اگر اشتباهی مرتکب شوند آسیب خواهند دید زیرا ناامن هستند.

وی افزود: روزی روزگاری پایگاه های آنها در هر منطقه ای از جهان، استواری خودشان و تهدیدی برای دیگران بود، اما امروز پایگاه های آنها به دلیل امکاناتی که برای منطقه آورده اند، پایداری انقلاب اسلامی است، دیوانه. ترامپ مرتکب اشتباه نمی شود، حتی اگر فحاشی کند.

نماینده مردم کوم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شهدا با هم برابرند و برای شناسایی دیگران می توان از شهید سلیمانی حساب کرد، شناخت دیگران بسیار مهم است، امروز آن خانوارهای مسئول که یاد سلیمانی می کنند در زندگی خود فراموش شده اند. ای شهید چه خونی به او دادند و گفتند از او شکایت می کنیم، آیا اینها در بازداشت شهید سلیمانی بودند؟

وی گفت: بنابراین خود شهید سلیمانی این امکان را برای دیگران فراهم می کند.

زاکانی گفت: زمانی که مسئولان بودجه 98 را با کسری بودجه 167 هزار میلیارد تومانی بستند، مجبور به اخذ مجوز اوراق بهادار و برداشت پول از شبکه بانک مرکزی یا صندوق ذخیره شدند و ارز کشور تقویت شد. و تورم و بیشتر مردم را آزار می دهد.

وی گفت: در سال 99 حتی بیدار نشدند و کسری 167 میلیارد تومانی در سال 98 به 273 میلیارد تومان تبدیل شد و این غفلت چه ربطی به مسیر ایثار و خدمت و مسئولیت دارد حتی بودجه امسال هم دارد. کسری بودجه 350 هزار تومان.» و برای اولین بار در تاریخ درآمد ما 40 هزار میلیارد تومان کمتر از هزینه شده است و گفت امسال هیچ بودجه ای نمی دهیم و مگر با استانداردهای دولتی هماهنگ باشد. با یه شوخی

نماینده مردم کوم در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی شرایط به گونه ای است که مصرف گوشت در کشور از نظر آماری یک کیلوگرم و برای ثروتمندان 96 کیلوگرم است چرا باید این فاصله وجود داشته باشد؟ و این چه ربطی به مدرسه شهید سلمیانی دارد؟

مکتب شهید سلیمانی باید علیه فلسطینی ها قیام کند

وی گفت: چه کسی این شکاف طبقاتی را تحمیل کرد و چرا باید 70 درصد سپرده های بانکی برای یک درصد جامعه وجود داشته باشد و چه کسانی باید در مقابل آن بایستند؟ آنها می خواهند نفت زیادی بفروشند. شما در سال 1998 و 1999 هم می خواستید نفت زیادی بفروشید، چرا با مردم صادق نیستید؟

زاکانی گفت: در سال 98 می دانستید در 20 اردیبهشت 97 محدودیت های ویژه ای اعمال می کردیم و به دلیل محدودیت های بانکی نمی توانستیم یک میلیون و 500 هزار بشکه نفت بفروشیم، پس چرا اصرار کردید؟

وی در ادامه گفت: به من بگویید چرا به مردم ظلم می کنید، ضربه زدن به جیب افراد و ملت ها زشت است، چرا مردم را شرمنده می کنید، بعد اعلام می کنید که می خواهیم 2 میلیون و 300 هزار بشکه نفت بفروشیم، اما می توانیم. تولید کن. انجامش بده و بفروشش. چرا به مردم می گوییم احمق؟” این شهادت علاج است و ممکن است دیگران بدانند چه کسی راست می گوید یا نه.

این نماینده مجلس در مجلس گفت: تجربه نشان داده است که در این 41 سال هر کجا که از حقوق و اسلام حمایت کرده ایم، رهبری و خدمت به مردم بوده ایم و پیروز شده ایم. شهید زنده است و به ما کمک می کند. نکته مهم اضافه کردن است. شهید سلیمانی رحلت شریف را برگزید.

وی گفت: شب قدر ما انتخابات بعدی است، مردم به ولایت و ذائقه خدمت به مردم با پیروی از اسلام توجه کنید، او می خواهد ما از او پیروی کنیم و ببینیم این افراد در کجای این افراد هستند؟ 42 سال.” .

زاکانی خاطرنشان کرد: نمی شود غفلت شدگان و مردم پرو مدام پشت میز بنشینند و همه چیز را به گردن اسلام، رهبری و مردم بیندازند، بنابراین این شهید در حال دستگیری و واسطه گری است. او از سربازان شهید اهل بیت است. آل بیت (ع) و شهید.

وی خاطرنشان کرد: باید از میراث شهید سلیمانی که میراث امام و سایر شهداست و نظام و رهبری و این میراث پاسداری کنیم.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما