دریادار سیاری: ما شاهد جنگ های دنیا هستیم.

[ad_1]

معاون هماهنگ کننده ارتش با تاکید بر اینکه فناوری روز نقش متفاوتی در نبردهای امروز دارد، گفت: حرکت به سمت پذیرش فناوری روز در کنار سایر مولفه های اصیل ما را در آینده شگفت زده نخواهد کرد. ما شاهد جنگ در سراسر جهان هستیم.

به گزارش ایسنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم افتتاحیه «نمایشگاه نخبگان ذوالفقار علیمی ولایت» یادواره دو شهید سانحه هوایی اخیر نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: آنها تاکنون همین الان به این مرحله رسیدیم و به هموطنان عزیزمان که در این حادثه جان باختند درود می فرستیم. در واقع این دو شهید بزرگوار شعار «ارتش فداکاری ملت» را سر دادند تا نشان دهند ارتش هر جا که لازم باشد آماده فداکاری است.

وی افزود: رسالت جمهوری اسلامی ایران حفظ تمامیت ارضی، استقلال و نظام اسلامی است. برای پیشبرد این مأموریت، البته ارتش باید از هر نظر آماده باشد و از تجربیات گذشته استفاده کند. البته تهدیدهای آینده با گذشته متفاوت است. در رویدادهای مختلف دنیا در سال‌های اخیر شاهد این هستیم که جنگ‌ها با گذشته متفاوت است و نبردهای امروزی متکی به فناوری روز است.

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: برای اینکه آماده باشیم و غافلگیر نشویم باید با حفظ قطعات اصیل، همواره از آخرین تکنولوژی روز به روز باشیم. مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا نیز فرموده اند که در درگیری های جهانی مانند یک تماشاچی با تشک کشتی می ایستید و فنون مختلف آنها را مرور می کنید. علیه یکدیگر استفاده کنیم و سپس ببینیم چگونه می توانیم. به همین دلیل است که ما شاهد جنگ یا درگیری در سراسر جهان هستیم.

امیر دریادار سیاری تاکید کرد: باید با تکیه بر توان داخلی هر روز بهتر و قویتر از گذشته باشیم و نیروهای خود را برای رفع نیازهای روز و آینده آموزش دهیم و از علم برای رشد استفاده کنیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: امروز شاهد به نمایش گذاشتن توانمندی های نخبگان وظیفه شناس از سوی معاونت علمی، تحقیقات و فناوری ارتش هستیم. در سطح کارکنان خالص نیز موارد مشابهی داریم. فرماندهان باید همچون گذشته به حمایت، حمایت و هدایت این سربازان و سربازان عزیز ادامه دهند تا نخبگان با تقویت روحیه نوآوری و ابتکار به سمت رفع مشکلات و نیازهای امروز حرکت کنند.

امیر دریادار سیاری خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز به جایی رسیده ایم که برمی گردیم و از گذشته و دستاوردهای خود لذت می بریم. امروز بحمدالله نخبگان، مراکز دانش بنیان، دانشگاه ها مانند گذشته در این مسیر امیدوارکننده تلاش می کنند.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما