دزد خائن در انتظار مجازات است

[ad_1]

مرد تبهکاری که با کمک سه نفر از دوستانش از ویلای یک مرد ثروتمند و همسر فنلاندی اش سرقت کرده بود در شعبه یک دادگاه کیفری استان البرز محاکمه شد.

این پرونده در سال 97 پس از تماس مردی با مراکز فوریت های پلیسی 110 آغاز شد. وی به مقامات گفت: زمانی که من و همسرم در خانه نشسته بودیم، ناگهان 4 مرد نقابدار وارد خانه شدند و اموال ما را سرقت کردند. با مراجعه ماموران به ویلای این مرد، او و همسر خارجی اش را در وضعیت وخیمی دیدند.

او پس از انتقال به بیمارستان به مسئولان گفت: من به تازگی به سفر رفته بودم و با همسرم در خانه نشسته بودم که شبانه چهار مرد با نقاب مشکی وارد خانه ما شدند و با شمشیر و چاقو به من حمله کردند و آنها را تهدید کردند. برای کشتن همسرم و سپس خانه ما.» تمام دلارها، طلاها و اشیای قیمتی به سرقت رفت.

ماموران در مرحله اول پس از بررسی اموال مسروقه، ارزش واقعی آن را 370 میلیون تومان اعلام کردند. با توجه به اینکه مرد جوان به تازگی از سفر بازگشته بود، سارقان از این موضوع مطلع بودند و این ظن قوت گرفت که به احتمال زیاد سارقان هویت خود را از دست داده اند.

به این ترتیب در بازجویی از یکی از دوستان شاکی، بازجویی از آشنایان وی ادامه یافت تا اینکه به وی مشکوک شد و در بازرسی از منزل وی بخشی از اموال مسروقه کشف شد.

وحید 35 ساله که یکی از دوستان قدیمی خود را از دست داده بود به زودی به نقشه کشیدن و سرقت از ویلا اعتراف کرد و گفت: می دانستم دوستم تاجر ثروتمندی است و وقتی از سفر برگشت می دانست که دارایی های با ارزشی دارد دلار و پول در اختیار دارد. با سه تن از همراهانم به خانه او رفتیم و چون مقاومت کرد با چوب و شمشیر او را مجروح کردیم.

سه همدست بلافاصله پس از اعتراف متهم به جرم خود شناسایی شدند.

به این ترتیب مسام و سعید دستگیر شدند، اما یاسار پس از گذشت دو سال از ماجرا همچنان متواری بود.
است. متهمان در نهایت در شعبه یک دادگاه کیفری محاکمه شدند. متهم اصلی که در زندان بود به شرح زیر است
این دعوا خارج از دادگاه از طریق ویدئو کنفرانس به پایان رسید و دو متهم دیگر که با قرار وثیقه آزاد شده بودند، محاکمه شدند.

در ابتدای جلسه دادگاه شاکی با اعلام این ماجرا خواستار مجازات متهمان شد و گفت: این چهار سارق شبانه با شمشیر وارد منزل من شدند و مرا مورد ضرب و شتم قرار دادند. با اینکه دو سال از ماجرا می گذرد، هنوز بدنم کبود است و همسرم همچنان وحشت زده و افسرده است. هیچ غرامتی برای من و همسرم وجود ندارد. این مرد سالها در خانه من نان و نمک می خورد اما به من خیانت کرد و اموالم را ربود.

متهم که در زندان به سر می برد، بعداً از طریق مانیتور مقابل قاضی دادگاه با متهم مواجه شد و گفت: اعتراف می کنم که سرقت را انجام داده ام و اکنون عذرخواهی می کنم. متهم دیگر پرونده بعداً به جرم خود اعتراف کرد و مدعی شد که برای جلب رضایت شاکی تلاش زیادی کرده و آماده است تا با استرداد اموال مسروقه جبران کند. متهم سوم نیز از ارتکاب جرم ابراز ندامت کرد.

در پی اظهارات متهمان و وکلای آنها، رئیس دادگاه پایان جلسه دادگاه را اعلام کرد و برای نتیجه با سایر وکیل خود وارد بحث شد.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما