دستور ویژه طرح توسعه خراسان جنوبی

[ad_1]

استاندار خراسان جنوبی در بازدید از “گروه صنعتی ناصری” در دستوری به مسئولان ذیربط استان با تاکید بر اجرای طرح توسعه هفت هکتاری از سرمایه گذاران و مدیران پرتلاش این گروه صنعتی تقدیر کرد. طرح مجتمع کشت و صنعت هزارستان بیرجند.

مجتمع کشت و صنعت هدر دستان دارای یک گلخانه بزرگ برای تولید گل رز، پرورش اسب، پرورش ماهی و صنعت مدرن است و حدود هزار نفر را مشغول به کار کرده است.

جواد کنات استاندار خراسان جنوبی ضمن بازدید از امکانات مورد نیاز طرح توسعه واحدهای تولیدی گروه، از خط تولید انواع سرامیک و کاشی به ویژه کاشی و سرامیک نیلوفر و آیدا بازدید و با مدیران دیدار کرد. و کارگران گروه صنعتی ناصری.

دستور ویژه طرح توسعه خراسان جنوبی
در این نشست علیرضا ناصری مدیر ارشد گروه صنعتی ناصری با تبریک انتصاب استاندار جدید خراسان جنوبی افزود: آنها

به گفته وی، گروه صنعتی ناصری تاکنون واحدهای تولیدی مختلفی از جمله کاشی نیلوفر 1، صنایع کاشی تیما، کاشی نیلوفر 2، آیدا را با هدف ایجاد اشتغال و مبارزه با آسیب های اجتماعی و قرار گرفتن در دام اقتصادی تولید کرده است. کاشی و سرامیک آرام، کاشی وانیلوفر 3، رنگ و لعاب مارال، شرکت معدنی صدف خاوران، مجتمع کشت و صنعت هزارستان و جدیدترین و مدرن ترین مجتمع کاشی به نام «رزنتایل» نصب شده و زمینه اشتغال و کارآفرینی زیادی را فراهم کرده است. کشورها به ویژه در خراسان بزرگ.

ناصری خاطرنشان کرد: مجموعه صنعتی ما طرح های ویژه ای را آغاز می کند که با همکاری مردم می تواند مشکلات اشتغال منطقه را تا حد زیادی حل کند و به افزایش تولید، صادرات و تقویت پول ملی کمک کند.

دستور ویژه طرح توسعه خراسان جنوبی

به گفته این کارآفرین بزرگ و موفق آنچه در شرایط کنونی کشور را نجات می دهد اراده سیاسی مدیران عامل است که البته اولین اراده سیاسی مقام معظم رهبری را با تاکید بر حمایت از تولید طی سالیان متمادی روشن کردند.

ناصری افزود: تقویت پول ملی و شکستن سد اقتصادی تنها در سایه تولید ناخالص داخلی امکان پذیر است چرا که تولید مایه حیات یک جامعه است.

گروه صنعتی ناصری با راه اندازی حدود ده واحد تولیدی در استان خراسان جنوبی تاکنون موفق به جذب بیش از هزار نفر به ویژه معلولان و آسیب های اجتماعی در کنار تولید کشور شده است. اشتغال برای آنها..

بیشتر محصولات این گروه صنعتی به خارج از کشور صادر می شود

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما