fastescobanner

دستگاه امنیتی در خصوص محل سکونت فرزندان لاریجانی اشتباه کرد

[ad_1]

حمیدرضا مقدم فر مشاور فرمانده کل سپاه در مراسم امضای قرارداد حضور یافت و به سوالاتی از جمله رد صلاحیت علی لاریجانی پاسخ داد.

متن زیر گزیده ای از گفت و گوی من با مقدم فر است.

شما همیشه تاکید داشتید که شورای نگهبان هم حافظ جمهوریت و هم اسلام و هم محل نظارت راهبردی بر جمهوری اسلامی است. در مورد این ماجرای انتخابات ریاست جمهوری 1400 و خصوصاً در مورد مسائلی که در این هفته مطرح شد، در مورد نامه ای که خود آقای لاریجانی به آقای لاریجانی نوشتند، اگرچه من شخصاً معتقدم که آقای لاریجانی نامه بسیار محترمانه ای نوشته است. آیا داری؟ احترام آخر و نظر شما در مورد این موضوع چیست؟ هر دو طرف چگونه باید رفتار کنند؟

ببینید، همه ممکن است اشتباه کنند. درباره شورای اولیا، شورای اولیا هم صحبت کردم. ما شاهد انقلاب بودیم. در مورد عکا و امام که خط قرمزها وجود دارد، حرف دانشجویان حدی دارد. خط قرمزی که شورای اولیا رای خود را داد یا رای از آن خط قرمز گذشت یا آنقدر اشتباه است که رهبری و ولایت باید آرام آرام وارد شوند، دیدیم وارد شد و تذکر داد.

وی در مورد آقای لاریجانی به آقای لاریجانی هشدار داد که مصوبه ای در شورای عالی امنیت ملی در خصوص فرزندان ایشان که تحصیل کرده اند یا به هر طریقی به آمریکا رفته اند، صادر شده است. در این دو کشور فرزندان مقامات تا حدودی زندگی نکرده اند. باش، قانونی بمان. خوب، بعد نامه نوشت که آقای پالک پریشاد شما ساکن هستید، این بچه ها برای تحصیل رفته اند و اسکان و تابعیت ندارند، حضرت آقا فرمودند شما اشتباه کردید، اشتباه باید جبران شود.

شورای اولیا می گوید من چهار پنج دلیل برای رد صلاحیت آقای لاریجانی داشتم که یکی از آنها بحث بچه ها بود و دیگری. بر اساس آن دلایل، یکی از نهادهای امنیتی نیز گفت که من اشتباه کردم، دلیل بسیار خوبی برای آن وجود دارد، اما حتی اگر این دلایل از بین برود، سه چهار دلیل دیگر برای رد آنها وجود دارد. الان چی شد، بعد رأی گیری سر جایش هست، همه منتظر بودند بعد از نقش حضرت آقا اتفاقی بیفتد، شورای اولیا اعلام کرد که دلایل من فقط این نیست، خب بالاخره مشخص شد.

بعداً متوجه شدیم که نامه ها رد و بدل شده است و آقای لاریجانی از شورای اولیا درخواست کرد که من دلایلی را بیان کند. شورای نگهبان هم مخفیانه اصرار داشت که او و برادرش مسئول رد صلاحیت شما هستند و آقای لاریجانی در پاسخ گفت: «حالا جواب درست است یا نادرست، من کاری ندارم.

این نامه محرمانه از یک رسانه خارجی است که توسط یک روزنامه نگار ایرانی در یک رسانه خارجی منتشر شده است. حوزه های مختلفی را مورد بحث قرار می دهد، حوزه های آن متفاوت است. کشور! بحث دوم، حالا استدلال آقای لاریجانی در پاسخ به آن دلایل چیست؟

ما دیگر جواب شورای اولیا را نداریم، شورا اعلام کرد که جواب داده اند، حالا شورای اولیا برایشان جواب دارد، نمی دانیم! هر کدام از اینها قابل بحث است، اما در نهایت اصلا چیز خوبی نبود. نگهبان ها می آیند.

اما در نامه اول که شورای نگهبان نامه به آقای لاریجانی را به صورت محرمانه فاش کرد، می خواهیم اسمی از آن بسازیم، برای شما این نامه از خارج آمده است. سوء استفاده از قدرت که سال هاست برای براندازی شورای نگهبان تلاش می کند، سال هاست که در صدد براندازی انتخابات و نتایج انتخابات است.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما