دفاع ستاره آنگل شکست خورد. من با چشمان بسته اعتماد دارم! :: بازی سوم

[ad_1]

کد خبر: 1811532
30 بهمن 1400 ساعت 18:45 |
8,519 بازدید |

4
نظرات

من از دمبله آن طور که صلاح می دانم استفاده خواهم کرد.

زاوی سرمربی جوان بارسلونا تاکید کرد که تحت هدایت او تمامی مسابقات این تیم مانند فینال خواهد بود.

به گزارش “ورزیش سی”، بارسلونا پنجشنبه شب در لیگ اروپا به تساوی 1-1 مقابل ناپولی رضایت داد، به خصوص با وجود از دست دادن موقعیت های فراوان توسط فران تورس. حالا قبل از بازی با والنسیا، زاوی در نشست خبری حاضر شد و مدعی شد که فران تورس بازیکنی تاثیرگذار برای بارسلونا در آینده خواهد بود.

دیدار مقابل والنسیا: “هر بازی برای ما مانند یک فینال است. ما باید خودمان را آماده کنیم و سبک بازی والنسیا را آنالیز کنیم. کسب سه امتیاز در مجموع برای ما بسیار مهم است. من فکر می کنم ما باید بهترین کار را انجام دهیم. برای بازی.” بوردو با تحمیل خود، رویکرد متفاوتی در والنسیا در پیش گرفته است و او مربی بزرگی است، ما مقابل او خوب بازی کردیم اما باید تکرار کنیم که فردا در یک ورزشگاه سخت و مقابل حریف هجومی یک کلید داریم.

اگر تصمیم می گرفتم ساعت بازی را به ساعت 21 تغییر می دادم چون شرایط فعلی بهترین سناریو بعد از بازی نیست. به دلیل خستگی ریکاوری برای بازیکنان سخت بود اما تقویم به این شکل تنظیم شده است و ما هیچ شکایتی نداریم.
عملکرد ضعیف فران تورس مقابل ناپولی: با او صحبت کردیم و من با تمام چشم به فران تورس ایمان دارم.

لوک دی یونگ در هفته های اخیر درخشیده است: “اعتماد به نفس متغیری است که همه چیز را تغییر می دهد. لوک از زمانی که من هدایت بارسلونا را بر عهده گرفتم 5 گل به ثمر رسانده و عملکرد بسیار خوبی داشته است. هر زمان که به او نیاز داشته باشیم او عالی بوده است. و استعدادهای فوق العاده ای در جنگ وجود دارد.”

عثمان دمبله احتمالا در ترکیب ثابت مقابل والنسیا: “این ممکن است اتفاق بیفتد و اگر این اتفاق نیفتد، عثمان در روز پنجشنبه در جمع 11 تیم برتر خواهد بود. دمبله یکی از بازیکنان تیم است و زمانی که صلاح بدانم از آن استفاده خواهم کرد.”

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما