دندانپزشکان مادرانی مثل آدامز!

[ad_1]

به گفته بنیاد سلامت، آدامز می تواند از شر سوء تغذیه، بوی بد دهان و سایر مشکلات مربوط به سلامت دندان ها و دندان ها خلاص شود. این عادت باعث افزایش تولید بازارها می شود و همچنین ممکن است به تعادل و تقویت pH آنها کمک کند.

به گزارش بهداشت نیوز، انجمن دندانپزشکی آمریکا (ADA) گزارش می دهد که کاشت طولانی مدت آدامز و خطر پوسیدگی دندان ممکن است افزایش یابد. این انجمن توصیه می کند که در بیشتر موارد، فواید رژیم بدون قند آدام باید 5 دقیقه بعد از هر وعده غذایی دنبال شود.

جوآن آدامز پس از مداخلات جراحی قادر خواهد بود به سرعت بدون شکر بهبود یابد و خشکی را از بین ببرد و همزمان از دندان های خود محافظت کند. این عمل ساده سرعت جریان آب را 2 تا 3 برابر می کند و اسیدهای قوی ایجاد می کند که ممکن است باعث پوسیدگی دندان شود.

علاوه بر زایلیتول و سایر مواد موجود در بدن انسان بدون قند، با باکتری ها مبارزه می کند و از سلامت دندان ها حمایت می کند. بر اساس مطالعه اخیر منتشر شده در مجله آمریکایی زنان و زنان، این امکان وجود دارد که آدامز به پیشگیری از زایمان زودرس و محافظت از نوزادان کمکی نکند.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده گزارش می دهد که بیش از 2 درصد از نوزادان متولد شده در طول سال باردار بوده اند. همانطور که کلینیک کلیولند در ایالات متحده اشاره می کند، این کودکان بیشتر در معرض اختلالات خواب، عفونت های خونی، خونریزی مغزی، بیماری عروق کرونر قلب و فلج مغزی هستند.

چگونه فردی بدون قند می تواند در خطر کاهش وزن قرار گیرد؟

در این مطالعه، «زنانی در مالاوی که در مطالعه زنان و زنان آمریکایی در سال شرکت کردند» اطلاعاتی برای محافظت از جان و اطلاعات آنها ارائه شد. سپس زنان به 5 گروه تقسیم شدند. یکی از این گروه ها، آدامز زایلیتول، بار خود را تا 3 بار در روز به مدت 5 دقیقه حمل می کند، اما گروه های دیگر این کار را نمی کنند.

در پایان مطالعه، مشخص شد که 1.2 درصد از زنان گروهی که به تازگی آموزش دیده بودند، شانس سریعی داشتند. با این حال، تنها 1.2 درصد از زنان در گروه آدامز و زیدان زودرها شاهد بودند. این گروه همچنین بهبودهایی را در سلامت و تندرستی دندان ها همراه با پیشگیری از خارش یا عفونت تجربه کردند.

محققان این فواید بالقوه را به زئولیت نسبت می دهند. به گفته بلر وایلی، متخصص زنان و زایمان، زایلیتول ممکن است میکروبیوم را تغییر دهد و منجر به تشکیل غدد بزاقی، کاهش التهاب سیستمیک و در نتیجه کاهش زیگوت شود.

با این حال، دانشمندان همچنان در حال برنامه ریزی برای انجام تحقیقات بیشتر در کشورهای دیگر هستند. منطقی است که بر رابطه بین بارداری و بهزیستی تمرکز کنیم.

آکادمی اطفال آمریکا (AAP) هشدار می دهد که باکتری های بدخیم می توانند وارد جریان خون شده و وارد رحم شوند و در نتیجه ترشح پروستاگلاندین ها را افزایش دهند. این مواد شیمیایی مانند هورمون ها می توانند باعث انقباضات رحمی و القای انقباضات شوند و باعث انزال زودرس شوند.

این آکادمی می گوید: خطر انتقال باکتری به نوزاد شما وجود دارد. زایلتول ممکن است این عوامل بیماری زا را کاهش دهد، اثرات مضر آنها را خنثی کند و ممکن است نتایج باروری را بهبود بخشد.

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما