دو عامل موفقیت استقلال از نگاه فرهاد مجیدی

[ad_1]

فرهاد مجیدی پس از برتری یک بر یک مقابل صفر حبشه، در مرحله یک هشتم نهایی پیکان را شکست داد. بازی خیلی خوب و پر جنب و جوشی بود. من به بازی افتخار می کنم. آنها تمام تلاش خود را کردند و من از آنها تشکر می کنم. با وجود همه سختی ها، آنها خیلی خوب بازی کردند.

سرمربی تیم فوتبال با اشاره به اهمیت استقلال خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دو هفته تمرین نکردیم شرایط بدنی بازیکنان مطلوب نبود اما با تمام وجود بازی کردند و از آنها ممنونم. با وجود مشکلات زیادی که داریم و نمی خواهیم دوباره این کار را انجام دهیم، خوب کار کرده ایم. امیدواریم در آینده این مشکلات حل شود. در واقع اگر قرار است تیم حفظ شود، باید مشکلات حل شود. با درایتی که در اجمرلو داریم امیدواریم هر چه زودتر این مشکلات حل شود.

صالح حردانی گفت: دلیلش را نمی دانم اما دو ساعت قبل از بازی گفت که کارت را صادر نکردم.

مجیدی درباره مشکلات استقلال و اینکه این تیم آن گذشته خوش را ندارد، عنوان کرد: تیم دو هفته تمرین نکرد و شرایط بازی هم هر چهار روز یک بار است. یعنی یک بازی انجام می دهیم، بعد ریکاوری می کنیم، بعد تمرین می کنیم و به زمین بازمی گردیم. این شرایط باعث می شود تیم راه برود. من از این موضوع آگاه بودم و سعی کردم از آن به نفع اکثر بازیکنان استفاده کنم. در مورد بازی باید بگویم اسپند تیمی است که دفاع و بسته بندی می کند اما بازیکنان تیم فوق العاده ای بازی کردند. در مورد مشکلات هم باید بگویم که این مشکلات درون خانواده است و سعی می کنم مطرح نکنم اما باز هم تاکید می کنم که برای حفظ یک تیم خوب باید این مشکلات حل شود. این را هم بگویم که با درایتی که در اجمرلو دارم مشکلات حل می شود. اگر کارها را انجام ندهیم، دلیلی ندارد که مشکلی نداشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال در مورد کیفیت زمین نزدیک ورزشگاه نیز گفت. حداقل باید به ملخ های نامطلوب زمینی که با آنها بازی می کنیم عادت کنیم.

مجیدی در پاسخ به سوالی مبنی بر استقلال این تیم نسبت به فصل گذشته و دلایل پیشرفت آب گفت: مهمترین عامل خود بازیکنان هستند. خیلی خوشحالم که چنین مربی ای دارم، بازیکنی که با تمام وجود بازی می کند. عامل دوم نیز مدیریت اشتغال است. این دو عامل باعث شده تیم ما عملکرد خوبی داشته باشد اما نقش اصلی را ایفا نخواهیم کرد.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما