خودسوزی پس از ذکر نیروهای شهری

[ad_1]

خرم آبادی، صنعتگر میدان شقایق، خود را به آتش کشید.

به گزارش مهر، بعدازظهر چهارشنبه یک فروشنده صنایع دستی در منطقه خرم آبادی امام حسین (ع) اقدام به خودسوزی کرد. گفته می شود که سفیر این اطلاعات را در اختیار حسین قرار داده است.

علی مهرزاد صفدری رئیس مرکز و بیمارستان پیش بیمارستانی لرستان این خبر را تایید کرد.

وی گفت: مردم این فرد را به بیمارستان منتقل کرده اند.

رئیس مرکز و آژانس پیش بیمارستانی لرستان افزود: عموماً این فرد خوب است.

واکنش مطیع

تسنیم نوشت: فرماندار شهرستان خرم آباد جزئیات یک خودسوزی در مرکز استان لرستان را اعلام کرد.

جعفر طولابی با تایید خودسوزی یکی از دستفروشان خرم آبادی گفت: ساعت 6 صبح دیشب نیروهای شهرستان خرم آباد متاسفانه یک دستفروش 45 ساله خرم آبادی اقدام به خودسوزی کرد

وی افزود: با توجه به اینکه این خلاف قانون سد معبر است و تنها یک شهر در شهرستان به نام معبر وجود دارد که طبق قانون فعالیت می کند، با فروش امام حسین(ع) به وظیفه خود برای مبارزه با این سنگر عمل می کنند. (ع) در شهرستان خرم آباد مجموعه بساطشان و جلوگیری از سد معبر ذکر شده است.

فرمانده خرم آباد تیتر زد: پس از ذکر نیروهای شهرستان به دستفروشان امام حسین(ع)، دستفروشان شهرستان وارد عمل می شوند اما فرد مذکور به استناد نیروهای مقاومت اقدام به خودسوزی می کند.

وی گفت: پس از خودسوزی با کمک مسئولان شهرستان بلافاصله آتش مهار و دستفروش به بیمارستان منتقل شد که آتش سوزی در منطقه رخ داد و اکنون حال این دستفروش خوب است. “

طولابی گفت: از شهردار خواسته ام با توجه به شرایط اقتصادی مردم در روز جمعه، برخورد محترمانه با دستفروشان داشته باشد و سعی کند منطقی و در حد توان عمل کند.

وی تصریح کرد: دو بار در جلسات شهرستان مجبور شد برای دستفروشان به نقاط مختلف شهر نگاه کند اما به گفته دستفروشان، دستفروشان در بازار خیابان های اصلی شهر حضور نداشتند، چنین فضاهایی وجود ندارد. .

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما