دیدار 15 دقیقه ای کریم و امباپه، چراغ سبز مطمئنی است؟ – سه تمرین

[ad_1]

کد خبر: 1814644 |
19 مارس 1400 در 16:28
6,851 بازدید |

1
نظرات

بعد از بازی رخ داد

به گزارش مارکا، پس از پایان دیدار رئال مادرید و پیاتزی، کریم بنزما و کالین امباپه در سالنی از ورزشگاه برنابئو به مدت 15 دقیقه با یکدیگر گفتگو کردند.

به گزارش “ورزیش سه” به نقل از مارکا، در 180 دقیقه بازی رفت و برگشت مقابل رئال، کالیان امباپه ستاره بی چون و چرای زمین بود. او در بازی رفت در دقیقه 93 تک گل را به ثمر رساند و در بازگشت از دقیقه 38 برای رئال به میدان رفت. قبل از دو مسابقه همه نگاه ها به او بود. ستاره ای که شایعه می شود به رئال می رود. همه منتظر دیدن بازی او مقابل هواداران رئال مادرید در برنابئو بودند و به خوبی ثابت شد که چرا رئال مادرید تابستان گذشته می خواست 200 میلیون یورو به او بپردازد.

امباپه در نهایت با اندوه و درد برنابئو را ترک کرد، اما خوب می دانست که انتخاب رئال تصمیم درستی بوده است.

دوستی امباپه و کریم بنزما بر هیچکس پوشیده نیست. مهاجم رئال مادرید در پایان بازی امباپه را تعقیب کرد و آن دو به مدت 15 دقیقه در سالنی خصوصی در برنابئو که به روی هیچکس باز نیست، صحبت کردند. در این جلسه مادر کالن امباپه و وکیل این ورزشکار نیز حضور داشتند.

امباپه نتوانست ناراحتی خود را پنهان کند اما در تمام 15 دقیقه با کریم صمیمی و صمیمی بود و خوب به صحبت های او گوش می داد. در هفته های اخیر شایعاتی مبنی بر خرید خانه امباپای در مادرید با مشورت کریم بنزما و به خصوص نقل مکان بزرگ تابستانی به گوش می رسد.

امباپه در تمام مدت اقامتش در مادرید با کارکنان رئال و استادیوم برنابئو بسیار صمیمی بود و از گرفتن عکس و امضا دریغ نکرد. البته پس از شکست 3-1 و پایان تلخ پاریس، او بیش از پیش متوجه شده است که چرا رئال مادرید باشگاهی متفاوت از پیاتزا و دیگر باشگاه های بزرگ جهان است.

نکته جالب دیگر این است که بنزما تصویر زیر را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد.

در آغوش کریم امباپه که می توان آن را چراغ سبز مطمئنی برای حضور ستاره فرانسوی در رئال برای فصل آینده تعبیر کرد.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما