رئیسی: تحریم و تهدید مانع پیشرفت نمی شود

[ad_1]

رئیس جمهور در ادامه سفر خود به استان هرمزگان از اولین نمایش عملکرد و توانمندی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه دریایی بازدید و از فرماندهان و کارکنان این یگان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رسی روز جمعه در دومین روز سفر خود به هرمزگان در بازدید از این نمایشگاه، در ادامه اظهار داشت: اقدام شما بهترین جلوه «ما می توانیم» است. آنچه به نمایش گذاشته شده نمادی از سپاه پاسداران و توان و اقتدار کشور است.

وی گفت: هیچ صنعت دیگری محدودیت نظامی یا هسته ای ندارد، اما ما بیشترین پیشرفت را در این زمینه داشته ایم.

رئیس جمهور با اشاره به اراده قوی و توانمندی نیروی دریایی سپاه گفت: تا زمانی که این روح انقلابی و باسیست باشد، دشمن کاری از دستش بر نمی آید. قدرتی که امروز به کشور داده اراده فولاد است.

آیت الله رسی گفت: امروز مردم در عرصه های مختلف برای امنیت کشور راحت هستند چرا که هیچ حرکتی از چشم دلاورمردان نیروهای مسلح پنهان نیست.

وی خاطرنشان کرد: این احساس امنیت مرهون اقتدار سپاه، ارتش و بسیج است. ارتش و گروهان در قلب مردم قرار دارند و مردم ارتباط بسیار نزدیکی با ارتش دارند.

رئیس جمهور در این بازدید آخرین دستاوردها و توانمندی های نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یک سال و نیم گذشته از جمله پهپاد، سامانه موشکی، سامانه جنگلی، راکت انداز، راکت انداز و اژدرانداز، تجهیزات سطحی، ناوچه موشک انداز، موشک انداز و… سرعت کشتی های جنگی سریع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جریان پیشرفت‌های نیروی دریایی متخصصان داخلی از نزدیک قرار گرفت.

آیت الله رسی روز پنجشنبه 23 دی ماه 1392 در چهاردهمین سفر استانی خود با بررسی وضعیت به استان هرمزگان سفر کرد.

17 وزیر و معاون رئیس جمهور در سفری دو روزه آیت الله ابراهیم رسی به هرمزگان را همراهی می کنند.

رئیس جمهور پس از ورود به بندرعباس از مناطق سیل زده شهرستان های توخور و هشتبندی میناب و گیشان غربی در منطقه فین بندرعباس بازدید کرد.

همچنین عصرها و شب های پنجشنبه در جمع خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و بزرگواران حضور یافت و در شورای استانداری استان هرمزگان حضور یافت و به ایراد سخنان مفصل پرداخت.

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما