رئیسی: لازم است اقدامات دولت برای تقویت اعتماد مردم بیان شود

[ad_1]

رئیس جمهور گفت: تبیین و تبیین اقدامات دولت در عرصه های مختلف ضمن تقویت بیش از پیش اعتماد کشور به دولت، نقشه های دشمن برای ناامید ساختن مردم را خنثی می کند.

به گزارش ایسنا، سیدابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در جلسه دولت در سوگ شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به عزاداری پرداخت و با بیان اینکه صداقت یکی از القاب و ویژگی های زن دو عالم است، اظهار داشت: بانوی دو عالم، صداقت و صداقت را به همراه دارد. گفت: در قرآن هم بر کلمه حق تاکید شده است. فقط در گفتار نیست و انسان باید در انگیزه و نیت و رفتار و سبک زندگی خود صادق و پاک باشد و البته برای درستکاری باید پول پرداخت و این همان چیزی است که حضرت زهرا (س) و همه انبیاء الهی داده اند.

رئیس جمهور با تاکید بر مراقبت از خودخواهی و استکبار، خاطرنشان کرد: گاهی چاپلوسان به واسطه فضایل و کتاب های متعدد، انسان را برتر می دانند، بنابراین باید همیشه مراقب بود که عواقب آن را نگیرد. این کار را نکن شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی با همه عظمتش هیچ ادعایی نداشت.

رئیسی با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی دقیق و به موقع گفت: اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارتخانه ها و دستگاه ها باید فعال و هماهنگ با سخنگویان دولت و شوراهای اطلاع رسانی باشد و وضعیت دستگاه ها و دولت را برای مردم تبیین کند. برعکس انتقادات و نظرات مردم را بیان می کنند و پل ارتباطی دولت و مردم هستند.

رئیس جمهور گفت: انتظار می رود مردم علاوه بر اعتماد به دولت در جریان اقدامات و اقدامات دستگاه ها قرار گیرند و روابط عمومی ها و صدا و سیما در این زمینه نقش مهمی دارند.

رئیسی با تاکید بر اینکه دولت از انتقادات و دغدغه‌های عمومی استقبال می‌کند و آن را در بهبود عملکرد و حرکت رو به جلو موثر می‌داند، گفت:

وی ادامه داد: هماهنگی کامل تیم اقتصادی دولت، کاهش تورم و تورهای استانی از نقاط قوت دولت است، اما متاسفانه به دلیل عدم اطلاع رسانی دقیق و به موقع، عده ای سعی می کنند این گونه مسائل را به عنوان نقاط ضعف مطرح کنند و در اذهان مردم مطرح کنند. ” او گفت. باید متفاوت ارائه شوند، بنابراین علاوه بر تبیین اقدامات و روش ها، باید در بیان مطالب به ویژه اعداد و ارقام مالی دقت کرد تا دقیق و حساب شده باشد تا اعتماد عمومی را از بین نبرد. خسارت

رئیسی با اشاره به وقوع سیلاب در جنوب کشور گفت:

رئیس جمهور بر امدادرسانی فوری به مصدومان تاکید کرد و گفت: در این راستا دولت با تمام ظرفیت وارد میدان شده است و مردم باید بلافاصله پس از انجام کمک های اولیه بازتوانی شوند تا دچار مشکل نشوند.

رئیسی با تاکید بر لزوم تمرکز بر حوضه آبریز گفت: راه برون رفت از خطر سیل، تقویت حوضه آبریز است و دستگاه های ذیربط باید کار خود را در این حوزه افزایش دهند.

رئیسی پس از تصویب رای عدم اعتماد هیئت وزیران به «بهمن امیری مقدم» بر لزوم استفاده از برنامه های مدون در مدیریت استان تاکید کرد و گفت: باید از برنامه های مدون در مدیریت استان استفاده شود. استان ها دین خود را مدیون ایران هستند و انقلاب کردند و ما باید در قبال این مردم مقاوم و ارزشمند به وظیفه خود عمل کنیم.

رئیس جمهور با اشاره به حضور گسترده نیروهای جوان، مستعد و انقلابی در استان کرمانشاه، گفت:

رئیسی بر لزوم توجه استاندار جدید به زیرساخت های مختلف جغرافیایی، فرهنگی و اقتصادی و توانمندی های استان کرمانشاه در برنامه ریزی و مدیریت استان تاکید کرد.

بهمن امیری مقدم با پیشنهاد وزیر کشور و تصویب هیئت وزیران به عنوان استاندار کرمانشاه انتخاب شد.

امیری مقدم در سال 1341 در کرمانشاه متولد شد و از جانبازان جنگ تحمیلی بود.

از سوابق وی می توان به کرمانشاه، رئیس ستاد کل سپاه، معاونت مهندسی سپاه، فرماندهی انتظامی استان های گیلان و خراسان رضوی و مدیرکل اتباع خارجی وزارت کشور اشاره کرد.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما